Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, hampaanpoistosta 3 päivää ja kamala särky. Onko tämä normaalia?

Vierailija
10.02.2008 |

Viisaudenhammas poistettiin torstaina. Silloin pärjäsi särkylääkkeellä. Perjantaina oli jo vähän parempi. Mutta nyt lauantaina, yöllä ja tänään ollut yhtä tuskaa. Särkylääkettä sais napsia kuin karkkia eikä siitä ole mitään hyötyä.

Suu ei aukea kunnolla ja on tosi kipeä.

Onko tämä vielä ihan normaalia vai onko tuolla mennyt jotain vikaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hermosäryt kesti päivälleen kuukauden. Särkylääkkeet ei auttanut yhtään. Pari kertaa sai kuukauden aikana helpotusta kun kävi ottamassa piikin hammaslääkärissä, mutta ei sekään auttanut kuin sen päivän.

Vierailija
2/8 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavia jälkivaivoja olivat kuivakuoppa ja se että kun leukaluusta murtui palanen. Kesti tovi ja 2 antibioottikuuria, jotta leukani meni kivuttomaksi.

Tai no siitä poistosta on jo 2 vuotta ja edelleen toisinaan vihloo ja joskus ikenessä tuntuu outo luupiikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä on tulehtunut. Etkö saanut poiston yhteydessä antibioottikuuria ennalta ehkäisevässä mielessä? Joka tapauksessa menisin lääkäriin pikaisesti.

Vierailija
4/8 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko sulla muita oireita; kuumetta tms. tulehduksen oireita?

Niin kuin joku jo sanoi, kova kipu voi viitata myös tulehdukseen. Kannattaisi käydä päivystyksessä kuitenkin.

Vierailija
5/8 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tehdä nyt niin että katselen vielä tämänpäivän ja jos tuo vain pahanee edelleen niin sitten huomenna hammaslääkäriin.

Onse helpompi päästäkkin sinne kun on arkipäivä.

Mutta kiitos vastauksista. Ainiin, pientä lämpöä on. Mutta toisaalta mulla on myös flunssaa niin voipa se johtua siitäkin.

t: ap

Vierailija
6/8 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli just tuommoista. Luulin koko ajan että ei ole normaalia koska olin niin helkatin KIPEÄ. Popsin Buranaa 600mg x 2 ja siinä välissä vielä ketorin ja/tai Panacod. Kävin kans näyttämässä sitä ja oli kuulemma normaalia. Kesti 10pv ennen kuin olin ilman lääkkeitä ja voi kuulemma mennä jopa 2-3 viikkoa.

Vierailija
7/8 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tulehtuneeksi, mutta ongelma olikin että koloon ei ollut muodostunut riittävää verihyytymää. Luu oli osittain plajaana ja tästä kivut. H-lääkäri laittoi jodipaikan koloon jota pidettiin vuorokausi, kivut lakkasivat melkein heti. Jodin makuunkin tottui parissa tunnissa. Käy lekurissa.

Vierailija
8/8 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luulin tulehtuneeksi, mutta ongelma olikin että koloon ei ollut muodostunut riittävää verihyytymää. Luu oli osittain plajaana ja tästä kivut. H-lääkäri laittoi jodipaikan koloon jota pidettiin vuorokausi, kivut lakkasivat melkein heti. Jodin makuunkin tottui parissa tunnissa. Käy lekurissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi