Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten suhtautuisit mieheen jos saisit selville että hän on dna:n puhelinmyyjä joka tienaa 8000€/kk?

Vierailija
18.11.2022 |

Mummoja ja vaareja huijaamalla siis tienattu ne rahat. Tarpeettomia mokkuloita, virusturvaa, ylihintaisia 5g liittymiä, 1000M welhoa kotiin koska "muutenhan siinä ei edes netflix pyöri", dna hubi viihdekeskusta 24kk määräaikaisella, iphone promax ym niille myymällä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ny vaikka ulos satuines

Vierailija
2/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi kovin erilainen arvomaailma, en olisi kiinnostunut miehestä. Tosin pitäisin myös kummallisena että ikäiseni yli 40v mies myisi puhelinliittymiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
4/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä olisi kovin erilainen arvomaailma, en olisi kiinnostunut miehestä. Tosin pitäisin myös kummallisena että ikäiseni yli 40v mies myisi puhelinliittymiä.

Mitä kummallista siinä nyt on?

Vierailija
5/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän toimii varmaan parisuhteessakin yhtä epämoraalisesti. Ei jatkoon.

Vierailija
6/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtatutumiseni riippuu siitä, maksaako hän treffeille kutsuttuaan kahvin naiselle vai ei. 

Vierailija
7/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes about kolttoistadonaa elikäs aika paljon? Silloin olisi varaa savuloheen.

Entä sihiseekö mies pikkuhiessä ennen ravinteliin lähtöä?

Vierailija
8/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kummallista siinä nyt on?

Ei siinä muuta kuin että yleensä niissä hommissa näkee nuorehkoja ihmisiä, ei keski-ikäisiä.

Vierailija
9/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta huijarit

Vierailija
10/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että wau mikä saalis.

Tämänhän sinä halusit kuulla?

No niin, seuraava!

Vierailija
11/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulepas, esimiestehtävissä olevat noissa paikoissa on koulutettuja ja fiksuja ihmisiä. Arvomaailmastahan et tiedä mitään, apnkin mummojen huijaus-läppä on ihan typerä.

Tunnen yhden liki 12000€ tienaavan noista hommista ja eipä siihen moni yllä.

Vierailija
12/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että hän toimii varmaan parisuhteessakin yhtä epämoraalisesti. Ei jatkoon.

Mitä epämoraalista liittymämyynnissä on?

Vierailija
13/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulepas, esimiestehtävissä olevat noissa paikoissa on koulutettuja ja fiksuja ihmisiä. Arvomaailmastahan et tiedä mitään, apnkin mummojen huijaus-läppä on ihan typerä.

No kuulepas, tarpeeksi monta myyjää on tullut omalle kohdalle vastaan, tai olen selvitellyt vanhempieni asioita, kun heille on myyty kaikenlaista tarpeetonta roskaa. Liittymä- ym. myyjät myyvät vaikka oman äitinsä, jos siitä saa hyvän palkkion.

Vierailija
14/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuulepas, tarpeeksi monta myyjää on tullut omalle kohdalle vastaan, tai olen selvitellyt vanhempieni asioita, kun heille on myyty kaikenlaista tarpeetonta roskaa. Liittymä- ym. myyjät myyvät vaikka oman äitinsä, jos siitä saa hyvän palkkion.

Voi kuule. Kaikki on tarpeetonta roskaa. Jos vanhempasi eivät ole enää oikeustoimikelpoisia, tiedät mitä tehdä.

Vierailija
15/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti meillä ei kovin kolahtaisi. En kannata puhelinnyyntiä millään tavalla, todella epäeettistä. Hankin kyllä itse ja pyydän tarjouksia, jos jotain haluan osta. En tarvitse jotain myymään mulle. Mä osaan tienata omat rahani ja tienaan verran, että tulen itse toimeen ja pystyn kustantamaan toisenkin elämistä (5000€/kk). Olen käynyt korkeakoulun (DI) ja urasuunnitelmat on niin paljon korkeammalla kuin alimman tason myyjällä. Valitettavasti olen myös jo sen ikäinen, että opiskelijat ei ihan kamalasti nappaa. Jos se ei ole tuo mies tuosta vierestä, joka haluaa käydä lusätutkinnon. Silloin toki kustannan ja elätän.

Vierailija
16/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehiä kiinnostaa näin paljon naisten mielipide mistäkin asiasta? Voisiko aloittaja tutkia omaa sieluaan ensin

Vierailija
17/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukkikin on uskottavampi satuolento kuin puhelinmyyjä joka tienaa 8000 € / kk.

Vierailija
18/18 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori tuli typo. Yks nolla liikaa, 800€/kk oli palkka mitä tarkoitin.

T: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan