Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin sitten pihiyksissäni Riitan Herkun juustoa

Vierailija
08.02.2008 |

kun on noi juuston hinnat nousseet kattoon ja meidän 2-vuotias suursyömäri, joka syö vaikka kiviä ja matoja, sanoi että pahaa juustoa. Niin kuin kyllä olikin, onko niillä mitään hyvää kun ei voi syödä homejuustoa eikä tuota mitä ostin, en muista mitä oli, lepää kuitenkin roskiksessa ikiunessa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinihomejuusto oli pilaantunutta. Lähetimme kyselyn kuvan kera kyseiseen yritykseen. Eipä ole vielä vastausta kuulunut, aikaa on kulunut yli vuosi. Emme ole kyseisen yrityksen tuotteita ostaneet sen jälkeen.

Vierailija
2/6 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin sinne reklamaation eikä vastausta koskaan tullut. En osta mitään tämän firman tuotteita.

Vierailija:

sinihomejuusto oli pilaantunutta. Lähetimme kyselyn kuvan kera kyseiseen yritykseen. Eipä ole vielä vastausta kuulunut, aikaa on kulunut yli vuosi. Emme ole kyseisen yrityksen tuotteita ostaneet sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö. Ei varmasti tuoda saksasta yhtään juustoa. Mun mies on töissä Herkulla tosin ei juustopuolella. Mua jäi askarruttamaan toi ap: n viesti siitä osin että osti piheyksissään Herkun juustoa.... Ainaki meillä ne on huomattavasti kalliimpia ku esim. valio...

Vierailija
4/6 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on varmasti ihan hyvää. Ok, olen silti enemmän lähiruuan kannattaja.

Vierailija
5/6 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastossa ja alkuperäisellä tuottajalla jo kukaties kuinka kauan...sellainen " rehellinen" firma...

Vierailija
6/6 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

homejuustoa kerran kun kaikki muut oli loppu ja kerran jotain tavallista eikä kyllä kukaan syönyt. Homejuuston hintaa en muista mut se toinen oli halvinta silloin muihin nähden, eikä meillä kukaan tykännyt. en ole tehnyt valitusta kun kait kaikilla on oma makunsa mut meillä ei kukaan tykännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan