Kohtalotovereita? Flunssa, keuhkoputkentulehdus, astmalääkkeet..
Melkein kuukausi sitten sairastuin kuumeeseen/flunssaan, seurasi keuhkoputkentulehdus/antibiootit. Kun ei tauti silläkään tarttunut, niin olen kohta 2 viikkoa vedellyt kaksia eri astmalääkkeitä. Alkaa jo masentaa, paraneeko tästä... Kuulemma tälläistä pitkittynyttä tautia on liikkeellä. Onko kellään samantyylistä? Onko joku parantunut jo? Sain vielä eilen UUDEN flunssan, mutta ei selkeesti esim. poskiontelutulehdusta ja CRP normaali.
Kommentit (8)
astmalääkkeet meni tuplana + yksi piippu lisää, kuume ei noussut, niin töissä olin koko ajan heikolla hapella
pitkittynyttä yskää. Laittoi röntgeniin ja sitten menin vielä korvalääkärille , joka samantien punktoi. Nyt on olo paljon parempi. Ehkäpä tämä elämä tästä pikkuhiljaa taas palautuu normaaliksi. Varsinkin kun pääsee tuohon omaan petiin nukkumaan. Sairaalasängyt ja kuorsaavat huonekaverit verottivat nukkumista.
t. " kakkonen"
Onko sinut lekurissa todettu terveeksi, eli ei enää tutkita esim. astmaa?
Muille: Auttaako tähän tautiin mikään luontaistuote tai muut kikat? Maitohappoja syön, koska maha sekasin niistä 2 erilaisesta astmalääkkeestä... En ole kuukauteen jaksanu tehdä juuri mitään...
ap
ja toivon, että huomiseksi tähän viestiini olisi tullut lisää kirjoituksia.
ap
Mun siskolla taisi olla jotain samanlaista, ei ole parantunut astmalääkkeistäkään huolimatta, ensi viikolla alkaa astmatutkimukset
kuume nousi 39c ja nenä ihan tukos, poskiontelot kipeenä ja yskä...
sain pomolta lauantain vapaaks töistä, saas nähdä meneekö sit ohitte paris päiväs, vai pitäneekö kuuri hakia...
Pikaisempaa paranemista kuin meillä muilla! Älä rehki liikaa, ettei tule näitä jälkitauteja!
Kuukausi sitten iski keuhkokuume+keuhkoputkentulehdus. Järkyttävä limainen yskä, jota antibiootti ei nujertanut. Reilu viikko sitten päivystykseen ja otettiin osastolle. Löytyi vielä poskiontelotulehdus joka punktoitiin. Ja nyt sitten tutkitaankin vielä astmaa, kun siihen löytyi reilusti viitteitä.
Kaiken kaikkiaan tulee kuuden viikon sairasloma...