Kuka on nuorin kun esikoinen 18v?
Kommentit (20)
Nuorimman täyttäessä 18v olen sitten jo 40v.
Kun nuorin (4. lapsi) täyttää 18, olen jo 55.
41v kun kuopus täysi-ikäinen. Olen suunnitellut reissua Andeille tuon koittaessa, ei enää kovin montaa vuotta!
Mähän olen voinut tulla jo vaikka mummoksi paria vuotta aikaisemmin!! :O
Ja silti sain nuorena kun ehdin just täyttää 22v ennen hänen syntymää
Terveisin kakkonen. 15 v.
(tai oikeastaan täytin 15 kuukausi sen jälkeen kun lapsi synty. )
Vierailija:
Terveisin kakkonen. 15 v.(tai oikeastaan täytin 15 kuukausi sen jälkeen kun lapsi synty. )
Vierailija:
Terveisin kakkonen. 15 v.(tai oikeastaan täytin 15 kuukausi sen jälkeen kun lapsi synty. )
olen 44v sitten kun kolmas lapseni täyttää 18v, ei paha :)
Eli sain esikoisen ollessani 17v. Kun nuorin on 18v olen jo 40v.
Sain 14 vuotiaana esikoiseni, joka luovutettiin pois. Kun hän täyttää 18 olen silloin 32v. Mutta siis en laske tätä tähän mukaan periaatteessa,koska en ole häntä kasvattanut. No 18 vuotis synttäreitään hän viettää 7 vuoden päästä....
miltäs tuntuu kun olet antanut lapsen pois? Onko koskaan olo, että teit väärän ratkaisun?
eli en sitten nuorin, mutta nuori kyllä :)
En ole miettinyt asiaa niinkään siltä kannalta että olisin jostain luopunut. Ratkaisu oli ainut ja oikea ja tiedän sen vieläkin, vaikka 2 lasta on hänen jälkeen syntynyt.
Olin silloin 14v, vauva kun syntyi niin olisin täyttänyt muutaman kuukauden kuluttua 15. Elin todella pahaa murrosikää,johon kuuluivat huumeet,rikokset ja pahoinpitelyt. En olisi ikinä voinut siinä tilassa kasvattaa vielä lasta. Äitinikään ei olisi lasta kontolleen ottanut, hänellä oli vielä minun pikkuveljet silloin todella pieniä.
Olen onnellinen kun tiedän että lapsi on varmasti hyvässä hoidossa, paremmassa kuin minulla olisi ollut kuuteen vuoteen.
T: 14 vuotiaana lapsen saanut