Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** SYYS 04 Weekend! ***

08.02.2008 |

Pino, olkaatten hyvät. Täällä viikon minipino...

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=67&m=12361719&p=1&tmo…

T: Ynis

Kirjuutelkaa, joohan:)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoimista ois täällä ja s-postissa erityisesti, mutta nyt ei vaan pysty eikä kykene. Meinaa kait itellekin tautia pukata (täällä on ollu siiitkeää ja kkmeaa flunssaa ym liikkeellä) tai sit vaan liika on liikaa mullekin. Väsymys kun kertyy pikku hiljaa, niin sitä ei niin huomaa eikä noteeraa, kun ei oo mitään erityistä syytä.

Pekalla korvatuloehdus molemmistta korvissa. Kova kuume oli, mut se tuntuu nyt hellittäneen. Limainen on ja lääkettä tai ylipäätään mitään on vaikea saada pysymään sisällä, kun sitkeä lima aiheuttaa yskänpuuskia ja sit tullekin kaikki ulos. Soitettin jo tk:n ja saatiin ohje, et jos lääke selkeästi tulee ihan heti " eväitten kanssa" ylös, niin saa antaa uuden annoksen. Viimeisin saatiinkin pysymään ja vähän sain poikaa syömäänkin. Kovasti tuntuu nyt viertaa riittävän jo. Muutkin enemmän vähemmän nuhaisia.

Esikoisen synttärit osa 1 oli eilen eli kaverit tuli suoraan koulusta. Tänään tulee mummut jne.

Jaksamisia kaikille tarpeen mukaan!

T@hti ja lapset 8vtasan, 5v9kk, 3v5kk ja 1v7kk

Vierailija
2/25 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka sais aikaiseksi kirjoittaa.

Lapset kattoo ratatouille leffaa. Veeti sen heti eilennä halus. Veetikin malttaa koko leffan katsoa.

Huomenna Veetin kanssa muumi jääsatua katsomaan. Mennään iltanäytökseen. Huomenna ois niin paljon menoa että kaikkiin ei mitenkään ehdi. Pitäis käydä koiranäyttelyssä katselemassa ja Veeti halus mennä taaperotaekwondota katsomaan. Ja sit on toi jääsatu illalla. Tänään pitää miehen isää mennä moikkaamaan.

Ens lauantaina meen pentukoiruuden kanssa uimaan hyvinkäälle. Siellä on koirien uimahalli.

Mulla on unirytmit ihan päin peetä. Valvon öisin ihan hirven myöhään. Aina iltaisin keksin kaikkea mitä pitää tehdä ja sit en saa unta. Ottaa päähän välillä 2-3 tuntia pöyriä sängyssä.

Venlalta tulee jatkuvasti uusia sanoja. toinen on niin ihana kun pölpöttää.

Paranemista sairastupiin.

Öttis, Veeti ja Venla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt oli mummolassa yökylässä viime yön ja minä nukkua posotin ainakin 10h yöllä. Anteeksi jo heti niille jotka ei saa nukkua! Mulle toi teki hyvää.

Kävin tänään shoppailemassa ja tulin kolmen täyden kassin kanssa kotiin. Valmistaudun jo esikoisen synttäreihin ja ostin kaikkea sitä varten. Itse sain uudet kengät ja takin. Esikoinen kasan sukkahousuja. Kaikkea muutakin tarttui mukaan. Oi, kun olen tyytyväinen:) Lapsia hakiessa saatiin vielä anoppilassa blinejä, ihanaa!

Keksiviikkona olin intialaisen ruoan kokauskurssilla. Oli onnistuneita ruokia. Pitää kokeilla joskus kotonakin.

En ole ehtinyt kauheasti kirjotella ja pinostakin on unohtuneet kaikki asiat. Paitsi, että Öttis, oliko rottatouille pelottava elokuva? Ollaan sitä mietitty lapsille, lähinnä mies ois innoissaan.

Meidän netti on myös takkuillut tosi paljon, sekin on pitänyt pois pinoista. Näyttäis siltä, että miehen tekemät toimenpiteet auttoi. Saa nähdä.

Huomenna toiseen mummolaan. Tähän mennessä ollut kiva viikkis, toivottavasti loppuun saakka jatkuu niin...

Vierailija
4/25 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sain typyn sänkyy,pojat vielä saunoo..en tajuu miten menee aina näin myöhäseks?!

Ei ole taas saanu kirjoteltua..unettomuus kausi menosa.Tiedän et tääl monet valvoo enempi mut ei ole kivaa ku aamuyöllä tuijottelee kelloa tunnin-pari.Väsy alkaa näkyä siinä et oon ihan ailahtelevainen..eka kaikki hyvin ja 5min päästä oonku ampiainen.Tuntuu et en enää nuku hyvin ilman tabuja :-(

Töissä oli onneks to ja pe rauhallista.Vain muutama lapsi hoidossa,kuumeräkis on iskeny.Tosin nämä hoidossa olevatkin ois ollu kotikuntosia,lähinnä räkää pyyhittii ja epätoivosina käsiä desinfioitii..eli tautia odotellaan :-/

Tänää oli onnistunu parituntinen Itiksessä.Typy oli niin reipas ja kiltti..lupasin kyl et saa valtita värityskirjan lopuks ku on kunnolla.Mut olin oikeesti niin yllättyny-ylleensä ei lahjontakaa tepsi.Mä sain myös takin ja kengät :-) TopSportissa oli -70% joten ku takin lähtö oli 149 ja kenkien 79 ni en paljo maksanu :-))) Muutenki saatii paljo mitä pitikin.

Nyt tulee pojat,päästäämiehen kans sohvalle Selviytyjien parii.Ollaa ihan koukussa sarjaan.

Paranemista sairastajille!!!!!

jatu

Vierailija
5/25 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kengät oli 50% alessa ja sellaiset mitä en aikaisemmin edes katellut. Nyt alennettuna alkoikin kiinnostaa:) On kuitenkin nahkakengät ja se merkitsee mulle nykyään paljon. Takki oli normaalihintainen, mutta hinta vain 40¿, joten ei paljoa. Anoppi lyhentää sitä.

Olenko muuten hullu, kun lapsille ostin jo vappua ajatellen keijukaishameet ja siivet taikasauvoineen. Oli vaan niin edulliset henkkamaukassa, että ostin jo valmiiksi. Yleensä jää ostamatta kaikki, kun päiväkodin vappunaamiaiset tulee. Edellisenä iltana sitten väkisin keksitään jotain. Esikoinen olikin innoissaan keijuasusta.

Vierailija
6/25 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei nuku. Pelleilevät sängyssä.

Ynis, ei rottatouille mun mielestä ollut pelottava. Veeti ei ainakaan pelännyt. Ne jotkut kokit oli vähän ruman/ pelottavan näköisiä. Veeti siitä yhdestä sanookin että se on ilkeä mies. Meillä Veeti kattois tota leffaa vaikka koko ajan. Suosikki leffat on rottatouille, autot ja ruma ankanpoikanen ja minä.

Ja Veetin lempi tv sarjoja on pelastajat ja äijät. Isin kanssa oppinut niitä katsomaan. Onneksi ei äijistä matki sitä kielen käyttöä. Hieman oudot nää Veetin lempi ohjelmat.

Vanhempani ja siskoni lähtivät tänään puerto ricoon. Veetikin ois kovasti halunnut mukaan. Oonkin nyt suunnitellut että vuoden pari päästä lähdettäisiin thaimaaseen, intiaan tai vietnamiin. Hirmuisesti haluaisin päästä austraaliassa käymään, mutta sitä ei ainakaan vielä. Ehkä sit kun lapset on jo aikuisia.

Nyt siivoamaan leluja olkkarin lattialta.

Lapset tais nukahtaa. Huoneessa on hiljaista.

Öttis

Vierailija
7/25 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit oli Uudessa Seelannissa ja lennot kuulosti järkyttäviltä! Ollaan itse käyty Malesiassa (suosittelen!) ja Singaporessa, muttei lasten kanssa. En lähtis lasten kanssa pitkille lennoille. Tai ollaan esikoisen kanssa oltukin, mutta aika pienenä. Itsellä varmaan isoja ongelmia aikaerojen kanssa nykyään, joten siksi lasten kanssa matkailua lähempänä. Teidät voisin jotenkin kuvitellakin Kauko-Itään, kun lasten kanssa matkailu ollut helpompaa. Eli siitä vaan suunnittelemaan! Minä tahtoisin Vietnamiin noista kohteista:)

Vierailija
8/25 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just miehelle puhuin että ehkä vasta vuonna 2009 talvella vois lähteä. Venlakin ehkä silloin jaksaisi niin pitkän matkan istua. Nyt neiti malttaa vain hetken paikallaan olla ja sit haluaa taas jonnekkin. Ja väkisin jos pitää kiinni niin huuto on kamala. Neidillä vaihe että vain hetki maltetaan ja sit pitää mennä. Veeti osaa yllättää ja jaksaisi luultavasti lennot hyvin kun tietää että kaikkea kivaa on odotettavissa. Ja muutenkin on lentokoneista ja kaikesta kovin kiinnostunut.

Oon tänään surffaillut aurinkomatkojen ja finmatkojen sivuilla ja tutkinut eri maita. Kauhee matka kuume ollut jo pidemmän aikaa. Jenkkeihin haluan myös mutta miehen kanssa päätettiin että vasta kun lapset on isompia.

Öttis

Vierailija
9/25 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haipakan päivän raukea ilta.

Aamu alkoi tuolta Mikkelin kupeesta mökiltä, jossa pikaisesti siivottiin ja lähdettiin kotiin, koska olin varannut päivän Poikasen kummitätin tapaamiseen. Karmeasti aikataulusta myöhässä viiletimme kotiin, pyhätakki niskaan ja pääkaupunkiin. Illalla kotiin ja siivoamaan kotia, joka oli ennen mökille lähtöä jäänyt vaillinaiseen kuntoon.

Nyt tutivat nuo lapsukaiset, Poikanen, Kukkanen ja Kaunokainen omassa huoneessaan. Minä napsuttelen konetta antaumuksella pienen nettipaaston jälkeen.

Jottei tärkeimmät unohtuisi, vertaispeilantaa. Teukalle sisarusten tulisuudesta. Kolmoset ne vasta tulisia onkin. Kaunokainen puhuu vähän. Ensimmäinen lause kuitenkin oli " tää on mun."

Lausetta säestetään tiukalla kulman kurtistuksella ja viemällä kyseessä oleva esine kauas oman selän taa turvaan. Karkkikaapin edessä Kaunokainen huutelee " mun, mun, mun" .

Kulkutaudit on koetellut myös meitä. 4-6 päivän mahataudin kohdalle on vedetty jo ruksi, nyt on joku nuha. Yöt on olleet poikkeuksellisen heikkoja ja minä poikkeuksellisen heikko heikkoutta kestämään. Sydämen syvät symppikset niille, joille tämä on arkipäivää eli yötä.

Ankkikselle opiskeluintoa (jota vissiin riittää toivottelemattakin) ja kyllä, näkeminen olisi mukavaa. Koskahan ehtisi?

Lempolle masuun vain lempeitä aaltoja, ei myrskyä lain.

Ampi. Vakavasti. Nyt saa jo tulla kurkkaamaan meitä. Väännetäänkö sanaa, se olisi mukavaa?

Psiuh, hipsin unelmoimaan asunnoista.

Kukkuu

Vierailija
10/25 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä sanoa, mutta toiselle puolelle Atlantin suunnataan miehen kanssa huhtikuussa. Ei kuitenkaan lasten, sillä aikaero on aika paha jo mulle, unettomalle. Ollaan viikko, joten itse menen tollasesta ihan sekaisin eikä energiaa ole sillä tavalla ollenkaan kuin ennen. Muuten kyllä suosittelen. Ihania paikkojan lastenkin kanssa! Nykyään jopa erilaista, kun " kaikki" suuntaa kaukoitään nykyään.

Vierailija
11/25 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydämenstäni toivon, että löytäisitte sopivan asunnon ja pääsisitte rakentamaan sitä unelmienne pesää! Teitä on liikaa koeteltu.

Mulla näköjään puheripuli:) Kun kerran vauhtiin pääsin ja netti toimii:)

Vierailija
12/25 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkakuumetta..juu olis kyllä mut mistä rahat?Mietin et ois lähetty kesäkuusa johonki,ei kauas,ku täälon kuitenki sillon kylmä mut ostettii patjat,uusia huonekaluja,tiskikone..ni niitä nyt maksellaa.

LAsten kanssa pitäs mennä suht lähelle mut ite tahtosin Thaimaasee,sitä lentoa vaan ei voi edes ajatella näiden kanssa!!!

Yniksen tuleva matka kadetuttaa kyllä!

Et ole Ynis hullu!Eilen just miehella sanoin et tähän asti ollu vain 1lapsi vappuna tarhassa mut nyt nyt tarvii molemmat asun..kai koululaisillakin on vappujuhlat?JA lisäks mä tarviin asun...jos mäki ne siivet ja ostasin harsohameen ;-)))

Näin unta et olin lähössä pyöräilemaan.Ynis miehensä kanssa kannusti mua ja pumppas pyöränkumeja.Pysähyttii Mimmulin talolle ja hän tarjos banaania et jaksan polkea.Siel oli terassi täys lapsia eli joku kerho menossa.... :-D

Tänää mennää muumeja kattoo.HArmi vaa ku lippujen osto vähän jäi,(odottelin et tuleeko pojan tauti typylle) ni saatii liput klo18 näytöksee-vähä myöhänen!VArsinkin su illalle!

Mun äiti sano typylle et kertoo sit millasia ne muumit oli ni Typy vastas et yleensä ne on ollu valkosia :-)

VAnhemmatki käväs tässä yhen melkein yön.Tulivat illalla ja aamuyöllä häipyivät kentälle.ovat nyt Lontoossa.

Jumppaan lähtö nyt!

Kukkuu:Kiva kuulla sinusta.

jatu

Vierailija
13/25 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania puheenaiheita - mutta kumpaakin tällä hetkellä liian vähän arkielämässä :-) Mies lähti tänään sinne viikon työmatkalle niin aikaisin aamulla, että kuuntelin vaan ovenkolahduksen ja laitoin silmät uudestaan kiinni.

Muumeja ollaan mekin menossa illalla katsomaan. Mietiskelin, että lähdetäänkö julkisilla vai jaksaisko omalla autolla. Typy oli aluksi ihan innoissaan, mutta nyt mitä lähemmäksi muumisunnuntai on tullut niin sitä vähemmän on aiheesta pulputtanut.

Oma tauti alkaa talttua kun viimein kävin työterveyslääkärillä erilaisia troppeja saamassa. Alkoi ihan naurattaa, että tablettivalikoima on kuin mummuilla. Pari nappia aamulla ja erilaisia nappeja illalla. Hui.

Keilin

Vierailija
14/25 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikot ja päivät menee niin nopeesti että ei tahdo perässä pysyä.

Me mennään Veetin kanssa julkisilla sinne muumi jääsatuun. Veetin mielestä oli niin kiva idea että mennään ensin bussilla ja sitten ratikalla. Mies saa luvan kyllä hakea meidät autolla kotiin. Meen Veetin kanssa kahdestaan kun Venla ei vielä mitenkään jaksa istua ja katsoa sitä paikallaan. Venla saa hillittömän hepulin kun sen jätän kotiin ja roikkuu loppu illan mussa kiinni. Hieman äidin tyttö =)

Pitäis sinne koiranäyttelyyn kaapelitehtaalle alkaa lähteä pikku hiljaa.

Taidan mennä pukemaan lapset.

Öttis

Vierailija
15/25 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta jo helmikuun puoliväli. Ihan älytöntä vauhtia aika rientää nykyään.

Odottelen yllätysvieraita. Tai no melkein yllärivieraita. Velipoika soitteli ja etsi kyläpaikkaan poikansa kanssa kun vaimo nukkuu yövuoron jäljiltä. Kiva saada seuraa.

Pullataikina on nousemassa. Niin vain ehdin leipoa ennen kuin saan miehet kotiin. Eilenhän oli naitenilta ja mies varmaan luulee, että oksennan ja örvellän ja kärsin täällä krapulassani mutta e-hei. Se on sitä vanhuutta kun ei jaksa. Tai no kello oli 4 ku menin nukkumaan mutta kun söi hyvin, ei jaksanut enää juoda. Yritys oli kova mutta kun se ei kerran tuntunut missään niin päätin sitte rajoittaa. Käytiin kylän pahimmassa humppa-helvetissä! Voi kiesus sitä väkeä. Mentiin kun mun serkku halus mennä katsoon Taikakuuta, tai paremminkin sitä laulajaa. Se kuulemma laulaa aina jalat levällään, siksi mentiin:) no olihan se kyllä sen näköinen mies, että oisin voinut ottaa sen viekkuun nukkumaan.

Minä antitanssija, joka haluaisin osata tanssia (vaikka en kyllä noissa humppa-helveteissä kävis siltikään), sain tanssittajiakin. Yhden kanssa nauroin kun en osannut tanssia niin se reppana sanoi että tuo sun hymy kruunaa kaiken ja että hän on tullut tänne katsoon mua. Voi voi, paljon oli semmosia peräkammarin poikia ja epätoivoisia miehiä - ja naisiakin. Mutta kivaa meillä oli!

Matkakuume nousee kun täällä ihmiset suunnittelee. Mulla tekis mieli mennä muutaman yön kaupunkilomalle miehen kanssa, parisuhdelomalle. Kun on vielä rippeet siitä mitä yrittää pelastaa:/ Mutta toisaalta miehen firmalla on Espanjassa Malagassa joku asunto, jota saa vuokrata. Sitäkin mietittiin... Sinne sais tulla muitakin, niin paljon kuin tönöön mahtuu.

Mutta ehkä tässä pitää selvitellä muita juttuja ennen ku mihinkään lomalle...

Pitääpä katsoa joku marjapiirakan ohje vielä netistä. Äitillähän ne parhaat reseptit on mutta se on töissä nyt. Jos vielä ylittäis ennakko-odotukset ja leipois piirakkaa, pakastin on marjoja pullollaan kun vadelmaakin tuli niin paljon. Kaikki syömättä vielä.

Vähän eilen meinas ärsyttää kun soitin miehelle ja sanoin, että tulin tänne porukoille peseen autoa mutta leipoa en oo vielä ehtinyt. NIin se perhana oikein tympeällä äänen sävyllä sanoi että mähän arvasin ettet saa leivottua! V***u meinasin sanoa muutaman valitun sanan. Aivan kuin se itte siivoais tai tekis mitään yleishyödyllistä kun on yksin kotona.

Niin yllätetään nyt herra sitten ja leivotaa ja puunataan koti. Nyt tuli vieraat.

T-P

Vierailija
16/25 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vaan kertomassa, että olen hengissä ja hengessä mukana. Minun aikani menee todella tehokkaasti työhön. Stressi on sellaista, että yöllä nään painajaisia ja herään omaan huutooni. Tänään olen sitten tehnyt rästiin jääneitä töitä, jotta saisi yöllä nukuttua. Nyt jo helpottaa. Työni on kivaa, mutta nyt sitä on liikaa. Kerään tosin tunteja ylös ja otan ne sitten takas kesällä. Onneksi illaksi on varattu jumppa. Olen pitänyt huolen, että pääsen liikkumaan vähintään sen 3 kertaa viikossa, mutten en jaksais.

Matkalle tekis tavallaan mieli, mutten pidä erityisesti auringossa makailusta ja turistikohteista. LAsten kanssa kulttuurilomat tai reppumatkailu ei oikeen onnistu ;-). Taidamme siis vaan nauttia mökkeilystä ja kotona olosta ensi kesänäkin.

Kävimme lasten kanssa aamulla uimahallissa (etten olisi ihan huono äiti). Otso sukeltelee ihan täysillä, mutta uimista " ei osaa" . Eli ei uskaltaudu vielä edes kokeilemaan :-). Valma menee hyvin kellukkeilla. Mutta porukkaa oli tosi paljon ja oli kyllä vahtiminen.

Nyt artikkelin kimppuun.

Pilette

Vierailija
17/25 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viikonloppu on ollut miehen ja tytön aktiivi-lomaa. Minä olen perjantaista asti vähemmän tai enemmän sairastellut. Mutta nyt kun olen saanut kunnolla levätä, alkaa tauti olla selätetty. Perjantaina pakenin työpaikalta kotiin lepäämään kaipaillen Duactinia.

Mies ja tyttönen olivat eilen naapuriperheen kanssa uimahallissa. Tyttö rakastaa vettä ja uimista. Ei tietenkään vielä osaa mutta polskii jo aika hyvin renkaan ja kellukkeiden kanssa. Tänään mies vei tyttöä jäähalliin luistelemaan. Se ei tainnut ihan tytön juttu olla mutta sisukkaasti silti yritti, kuulemma.

Minä olen jo alkanut miettimään puutarha-hommia ensi kesälle :) Kun makasin sängyn pohjalla, silmien edessä vilisti erilaisia vaihtoehtoja tuohon yhteen nurkkaan joka vielä jäljellä " tekemättä" . Sain kun sainkin mielestäni kivan idean. Miehen vaan tarvitsee olla puuseppänä mutta eiköhän se onnistu koska tykkää tehdä käsillä. Niin, siis muuten idea on valmis mutta kasvit eivät vielä ole valittuina.

Matkakuumetta on sen verran ilmassa, että lasken päiviä meidän häämatkaamme. Maaliskuun alussa mennään miehen kanssa kahden sinne Italian alpeille. Voi että mä odotan sitä lomaa! Mä en myöskään tykkää kauhean paljon aurinkorannoista (=en jaksa maata ja inhoan liian kuumaa) joten mun haaveenani ovat toisenlaiset kohteet. Jos nyt saisin yhtäkkiä ihan itse päättää minne mennä, lähtisin Etelä-Amerikkaan jonnekin (tosin, siellä taitaa ollaa juuri nyt liian kuuma).

Paranemisia sairastupiin, tauteja tosiaan taitaa olla kovasti liikkeellä. Oli mukava kuulla sinusta, Kukkuu. Ja Pilelle rentoutusta, tai ainakin vähemmän painajaisia yöhön! Eli toivott. stressi helpottaa.

Alli

Vierailija
18/25 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutapa sinne ei sitten tahdo mahtuakaan. Plääh. No, tänään oon pääasiassa levännyt, kun kerrankin on mahdollisuus. Arkiviikolla on kuitenkin pakko jaksaa ja pärjätä. Esikoinen taitaa tällä hetkellä olla parhaassa kunnossa, mutta kyllä hänkin tukkonen on. Pekan lääkekuuri lienee auttanut aika hyvin, kun virtaa riittää. iikakin on nyt taas paremman oloinen. nenä vuotaa, mut sehän on vaan hyvä, et tulee pois vaivaamasta ja ihan kirkasta on. Neiti yskäinen ja väsynyt....

Että sellaista.

Kukkuu. Kiva, kun piipahdit! Ehtisitkö jossain välissä viivähtää ihan kunnolla s-postin äärellä ja kertoa " suomeksi" teidän tilanteesta kaikkineen: sinusta, kodista, perheestä... Mä ainakin oon jo ihan pihalla

pile. muista huilata!

T@hti

Vierailija
19/25 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauhtia on riittänyt ja riittää vielä koko illan, yh-arki pyörii täysillä, mies remontissa taas. 89- vuotiasta synttärisankaria oltiin tänään juhlimassa ja nyt iltapesut ja puurot seuraavaksi vuorossa. Huomenna pääsen onneks hyvien ystävien kanssa vähän tuulettumaan illalla, ilman lapsia! jee!!

nyt ei ehdi enempää, tulin vaan sanomana bööö....

äk

Vierailija
20/25 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me täällä jatketaan sairastelua. Pikku-Myyllä kaupan päälle ripuli, rs-virus nuha-yskä-kiukku oli jo pohjalla. Täysimetyksellä mennään, mikään muu ei kelpaa. Onneksi yöt menee jotenkuten, parin tunnin pätkissä. Ja korvat olivat kunnossa ainakin tänä aamuna.

Siinäpä ne kuulumiset. Miehellä huomenna synttärit, muistin koko asian pari tuntia sitten enkä täältä sairastuvalta mihinkään lahjanhakureissuun kyllä irtoa. Täytyy miettiä jotain ei-aineellista lahjaa, mikä ei välttämättä ole ollenkaan huono asia.

Terveempää viikonloppua muille!

- Tea -