*** SYYS 04 Weekend! ***
Pino, olkaatten hyvät. Täällä viikon minipino...
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=67&m=12361719&p=1&tmo…
T: Ynis
Kirjuutelkaa, joohan:)
Kommentit (25)
Pikku-Myylle paranemisia ja ÄKoolle hauskaa rentumista hyvässä seurassa, Mimmulle muuten vain mukavaa vapaata viikonloppua! :o)
Perheen pariin takaisin, katsomaan hauskoja kotivideoita, meidän tyttöjen suosikkiohjelmaa. Kiva että siinä alkoi uudet jaksot!
Lila75
Niin se tämä aika menee joutusasti kun yksin saa olla. Eilen valvoin yö yhteen, surffailin kanavilla. Tuli hyvää ohjelmaa. Tänään olen kahvitellut naapurissa, käynyt vihdoin ja viimein kaverin jo marraskuussa avaamassa lounaskahvilassa, kaupungilla kävin ja salillakin. Aina kun olen yksin kotona, jää urheilu kokonaan väliin. Nyt tsemppasin.
Huomenna on pakko leipoa. Siirsin sen puuhan taas päivällä eteenpäin. Sitten pitäs käydä porukoitten luona peseen tuo meidän auto, tulin luvanneeksi miehelle. Ja illalla teatteriin ja syömään!
Tänään ajattelin saunoa mutta enpä ehdi. Kun pitää katsoa euroviisujen karsintoja. On tämä kyllä kiireistä elämää kun saa olla yksin.
Pitääkin tästä lähteä telkun ääreen venyttelemään kohta.
Joo se tuo Onnin logiikka on mainiota. Silloin vajaa 2-vuotiaana rikkinäinen kynä oli " ikki piiltää" . Eli rikkinäinen piirrin, jos vois suomentaa:)
Nyt pitää mennä.
Mimmulle makoisaa viikonloppu vapaata!!! Vihdoin ja viimein!!!!!
T-P
Terkkuja meiltäkin.
Olo ei ole viime viikkoina ollut kovin hehkeä, kun väsy on melko totaalinen ja ykä vaanii melkein ympärivuorokautisesti. Onneksi ei kuitenkaan pääse yllättämään usein. Illat ovat olleet pahimpia. Fiiliksetkään eivät sitä myöten ole olleet kovin kukkeat. Mihin meni mun mukava elämä? Töissä menee tasaisesti raahustaen. Saan yhä kehuja terveen näköisestä olemuksesta (joulurusketus) ja meinaa naurattaa samalla kun oksettaa niin pirusti. Muuan kommentoi, että enkö käy lounaalla ollenkaan, kun syön aina välipalaa. Sanoin, että joo käyn, olen vain niin kova syömään.
Pönksy on nukkunut melko heikosti alkuvuoden, heräillyt ja möyhinyt paljon ja valvonutkin tunteja keskellä yötä. Ei valita mitään muuta kuin joskus tukkoista nenää. Tänään kävimme jo masentuneina korvalääkärissä, josko pääsisimme viidenteen putkitukseen. Yllätys oli kuitenkin iloinen, kun korvat ja putket olivat aivan kunnossa. Muiden syiden metsästämisen aloitimme nyt soijasta: se on epäilyttänyt jo pitkään, ja sen käyttöä olemme vähän huomaamatta lisänneet melko paljon.
Päiväkodissa menee sanoisinkos loistavasti. Paikka on AIVAN IHANA, mihin tietysti vaikuttaa se, että hoitsuja on paljon ja lapsia vähän. Pönksy on valoisa ja nauravainen veikkonen, joka on hurmannut kaikki siellä. Muutama frustraatiotilanne on ollut, mutta vain muutama, eikä mitään ylitsepääsemätöntä. Lähtiessään käy aina kädestä hyvästelemässä ja sanoo: " Voi paljon kiitopsia ja näkemiin."
Olen ajatellut paljon Ayapia ja perhettä, joiden kuulumisia luen aina erityisen tarkasti.
Mielessä ovat olleet myös Enkeli ja pieni valvova tyttö. Minua vähän pelottaa jo nyt, jos meille käy yhtä raskaasti. Valvomisesta on niin paljon kokemusta yhden kanssa, enkä ymmärrä, miten sitä voi jaksaa kahden kanssa.
Tuttiksen suurista ja vauhdikkaista käännekohdista olen lukenut ihaillen ja huokaillen. Voimia teille kaikkeen uuteen! Toivottavasti asiat järjestyvät kohtuullisesti.
Kauniita unia jokaiselle.
Lemponen 9+3 (kai)
Esikoinen ja Antsa ovat molemmat kuumetaudissa. Mies oli poikien kanssa tänään kotona ja on itsekin hiukan kipeänä. Itse olin pitkän päivän töissä, mutta sainpa kaikki välttämättömät hommat tehtyä. Hommat eivät kylläkään aivan heti kesken lopu...Onneksi on viikonloppu. Sunnuntaina täytyy kuitenkin pari homma käydä tekemässä, eli pari ihmistä tapaamassa, mutta se on melko pientä.
Syysmammaystäville jaksamista! Nyt en muista oikein mitään, kun muistikorttini on aivan täynnä jotain toisarvoista työasiaa ym.
Mukavaa, rentouttavaa viikonloppua kaikille!
Saamuska
Ja kaikki muutkin sanoo sitten edes sen böön, että tiedetään kaikkien olevan edes henkisesti läsnä ;D
Nukkumapäivä, todella huonossa iskussa.... Pää on kuin Haminan kaupunki ja jokainen villakoira ja väärässä paikassa oleva tavara ärsyttää.
Miesväki luistelemassa, me ollaan Neitin kanssa kotona tyttöjen kesken. Sauna lämpiää ja takassa roihuaa tuli. Ja kohta pääsee nukkumaan.
Palaan paremmalla aikaa, kun kerrankin on viikonloppu vapaata. Edellisen kerran sitä riemua oli joulukuun puolivälin tienoilla.
Mimmu
Ps. T-P, eikös se ole aika loogista, että jos luistellaan, on jalassa luistimet ja kun hiihdetään, silloin välineet on hiihtimet. Minusta Onnin logiikka on loistava :) ja sai kerrassaan hymyn huulille!