Miksi Violan laulut on pikkukakkosessa. Tykkääkö jonkun lapset siitä tosiaankin. Maailman tylsin lastenohjelma.
Kestääkin niin kauan aina kerrallaan. Miksi joku lapsi haluaisi semmoista katsoa. R-vikakin sillä on vielä kaiken päälle.
Kommentit (27)
Kerro ongelmasi suoraan tv 2 palautteisiin.
Ja sisältö on aina sama:
haukutaan ohjelma jossa lapset tekevät lapsille ohjelmaa, laulavat tai leikkivät, tai esittävät temppuja.
En käsitä sitä, että joidenkin mielestä ainoa oikea ohjelmaformaatti lapselle on kalliilla rahalla tuotettu animaatio tms.
Lasten tuotosten haukkuminen täällä on ihan yhtä rakentavaa ja kannustavaa kuin haukkua oman Nico-Petterin tarhasta kotiin tuoma askartelu.
Itse uskon että lapsia kiinnostaa lasten (päämäärättömänkin) touhuilun ja esitysten seuraaminen myös television välitykselllä. Eri asia on sitten se, että jos äiti ilmaisee homman olevan turhanpäiväistä. Kyllä lapsi siitä äkkiä hoksaa, mikä on vallitseva arvomaailma kotona.
Ehkä jopa niin lahjakas, että se ärsyttää, myönnän, ärsyttää minuakin. Mutta se onkin oma ongelmani. Fakta on kuitenkin se, että on hienoa, että joku soittaa vielä kannelta ja osaa sen taidon niin hyvin kuin Viola.
Kiva, jos on lapsia, jotka siitä tykkää, mun lapsi ei voi sietää, mutta on hyvä että telkusta tulee muutakin kuin prätkähiiriä ja turtleseja ym. sontaa. Violassa itsessään ei ole mitään pahaa, ehkä jopa tosiaan niin paljon lahjakkuutta, että se kääntyy häntä itseään vastaan, niin kuin palstalta on huomattu.
mutta sen äänensävy on aivan karsea. Ja se tyyli venyttää ja koventaa ääntä loppua kohti, niin että se särkyy... Karrrseaa...
ja riittäisi että soittaa lauluja mutta tyttöparalle ei taida olla kuin soitonopettaja.
Kyllä se laulunharrastajan korvaan särähtää tosi pahasti kun höngitään loput miten sattuu ja lausutaankin sinne päin. Tuon ikäiset lapset oppii tekemään puhtaasti molempia, käykääpäs joskus kuuntelemassa treenattuja lapsikuoroja miten ääntä käytetään ja tekstistä saa selvän. Tällaisia ohjelmia voisi tehdä jossa lapset näkisi myös miten lauletaan oikein.
Tämä on minun mielipide, Viola on tosi taitava soittaja ja mielellään voi soittaa jotain joka viikko! Laulu pois tai joku muu laulamaan.
joka soittaa ja laulaa ohjelmassa Violan laulut- pikkukakkosessa
Vierailija:
Olen ihan samaa mieltä. Sitäpaitsi minusta on tärkeää, että lapsetkin näkevät, ettei se haittaa, vaikka olisikin ärrävika (tai jotain muuta poikkeavaa). Voi silti päästä vaikka televisioon ja olla hyvä ja ihailtu.
Mietin itse sitä nuorta juontajatyttöä, jonka askartelutulokset ovat aivan surkeita, mutta sitten ajattelin, että ehkä siinäkin on jokin pointti, etteivät lapset hänen askartelujaan matkiessaan joudu vertaamaan itseään/omia tuotoksiaan jonkun lahjakkaan aikuisen askarteluihin.