Mies, voisitko kuvitella seurustelevasi
Naisen kanssa, joka on ollut kotona kolmekymmentä vuotta? On pitänyt itsestään huolta ja eikä ns. rupsahtanut. Siis, seurustella, ei elättää.
Kommentit (10)
Voisinhan minä, mutta olen todennäköisesti vähemmistössä.
Kyllä voisin. Olen kiinnostunut vain naisen itsensä ominaisuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sää seurustella isomahaisen miehen kanssa?
Kuinka iso on iso?
En. En seurustele enää ikinä, vaikka olis moljonääri ja timmi. Voin paremmin sinkkuna eikä tarvitse selitellä menoja ja voin tehdä mitä huvittaa. Nyt mua huvittaa lähteä jouluksi lämpimään ja niin lähdenkin. Ennen en olisi lähtenyt, koska rutina ja narina. Enää ei ole tota ongelmaa eikä tule. En aikatauluta enää elämääni ja mieti mitä kaupasta unohtui ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voisin. Olen kiinnostunut vain naisen itsensä ominaisuuksista.
Ihana
mielikuvitus ei yksinkertaisesti riitä asian kuvittelemiseen
Vierailija kirjoitti:
En. En seurustele enää ikinä, vaikka olis moljonääri ja timmi. Voin paremmin sinkkuna eikä tarvitse selitellä menoja ja voin tehdä mitä huvittaa. Nyt mua huvittaa lähteä jouluksi lämpimään ja niin lähdenkin. Ennen en olisi lähtenyt, koska rutina ja narina. Enää ei ole tota ongelmaa eikä tule. En aikatauluta enää elämääni ja mieti mitä kaupasta unohtui ostaa.
Olen melko varma, ettei kaikki naiset ole tällaisia. Ehkä kohdallesi osui yksilö, joka ei ollut sinulle se sopiva ja ihanteellinen. Erittäin harmillinen kokemus osunut kohdallesi.
Vierailija kirjoitti:
mielikuvitus ei yksinkertaisesti riitä asian kuvittelemiseen
😄
Voisitko sää seurustella isomahaisen miehen kanssa?