Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juu en kayta alkoholia, mutta Hermesetasta laitan kahviin, jota juon kaksi kuppia paivassa. Se on pakko, kahvi on muuten ihan hirvean pahaa! Aloin sokerilakkoon siksi, jos se

Vierailija
07.02.2008 |

auttaisi ettei tule hiivaa. Kun kuulemma se siihen voisi auttaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän