Milla perustella olette valinneet asuinpaikkakuntanne? Isommissa kaupungeissa asuvat, kertokaa myos kaupunginosanne ja miksi asutte juuri siella! :)
Vaihteeksi tällainen kysely. Ihan positiivisessa hengessä. :)
Kommentit (25)
T: 15-vuotta tuota väliä bussilla seilannut eikä ikinä ollut perillä 10 minuutissa ;-)
Ja muutin 19 vuotiaana Tampereen kupeesta tänne. Nyt asun lähimaastossa hiukan Turun ulkopuolella ja viihtynyt olen.
Ja olemme viihtyneet loistavasti. Minä Turuust ja mieheni tampereelta. Ei ikinä enää kaupunkiin, vaikka molempien sukulaiset min 300 km päässä. Täällä ystävät, työpaikat, olemme arvostettuja, johtavassa asemassa olevia, saamme itse päättää vuosiloma-ajat sekä sen pituuden ja jossain määrin myös kuukausipalkan. Lapset pärjäävät koulussa hyvin, ovat kotiutuneet tänne niin, että puoli kylää tuntuu olevan iltapäivisin meillä kun tulemme kotiin, ennätys tammikuun alussa, kun molempien kavereita oli yhtaikaa meillä, oli 16 kenkäparia eteisessä. 210 neliöinen talo vuodelta 2003 kohta maksettu, autoja kolme, yhteishinta n 140000¿ kun 2006 toukokuussa ostimme uutena kaikki. Ei voi valittaa, ei.
Olen ikuisesti kiitollinen vanhemmilleni, jotka väkisin, jopa pakolla, teettivät läksyt ja jaksoivat auttaa siinä, periaate " koulu on sun työs" on nyt maksamassa itseään, akateeminen tutkinto, istun juuri lissua tekemässä.
Haja-asutusalue, maaseutu tai pieni taajama (1 - 1 000 asukasta) 22 kpl
Pieni maaseutukaupunki (1 001 - 20 000 asukasta) 357 kpl
Keskikokoinen kaupunki (20 001 - 50 000 asukasta) 39 kpl
Suuri kaupunki (50 001 - 100 000 asukasta) 8 kpl
Suurkaupunki (asukkaita yli 100 000) 6 kpl