Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko miehellesi HERKKU vai MUIJA?

Vierailija
05.02.2008 |

Kaveriporukassa alettiin aiheesta juttelemaan ja huomattiin, että ei väliä sillä, kuinka kaunis ja/tai hoikka nainen on kun verrataan siihen, kuinka oma mies häntä kohtelee, mitä sanoja hänestä käyttää. Kyse on siis vain ja ainoastaan miehestä - vai onko?

Oletko SINÄ miehellesi AKKA, jonka suukkoja väistellään? Vai kuuletko päivästä toiseen olevasi HERKKU, jonka ahterista on vaikea pitää sormiaan erossa edes lasten nähden?

Itseäni mättää vahvasti, kun tajusin, ettei mieheni ole näiden 8 avioliittovuoden aikana kertaakaan sanonut haluavansa minua... siis noilla sanoilla. Saati, että olisi sanonut minua seksikkääksi, haluttavaksi, kauniiksi...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se sano akka eikä se kyllä sano herkkukaan...

mutta kyllä se mua haluaa silti, sanoillaan sen ilmaisee ja teoillaan! =) kutsuu yleisesti mua emännäksi, lapsille puhuu äidistä ja mulle sanoo " kuldu" . =)

Vierailija
2/9 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa pitää näppinsä kurissa lasten nähden, mutta sängyssä ei ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa kaupassa huutaa vaikka toisen hyllyn välistä " KULTA, tuus tänne kattoo" ja samoin muiden ihmisten edessä. Koskaan ei kutsu nimellä.

Vierailija
4/9 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3, joten näillä perusteilla meillä loistoavioliitto. Joka päivä myös kuulen olevani niin seksikäs ja haluttava, että mun lähellä on vaikea olla, ilman että rupee panettaa :)

Tämä vielä yli 7v yhteiselon jälkeen.

Vierailija
5/9 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole onneksi muija tai akka. Joskus voi piloillaan huudella suureen ääneen VAIMOa, mutta useimmiten olen herkku tai perhonen tai jotain muuta mukavampaa. Ja tuskinpa minusta enää muijaa tuleekaan, parinkymmenen yhteisen vuoden jälkeen.

Vierailija
6/9 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina, kun satutaan kotona kosketusetäysyydelle. Koskaan en ole silti herkku... Mä olen aina " kulta" . Just niinkun joku aiemmin kirjoitti... kaupassa kuuluu usein " Kultaa... tuu kattoon" .

Emännästä puhuu kanssa. Juuri koskaan ei käytä mun oikeaa nimeä...

Nyt lapsen syntymän jälkeen myös " äiskä" on tullut sanavarastoon ;)

Vierailija
7/9 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta, kaunis, seksikäs, hyvä perseinen. Meillä kanssa mies usein sanoo että alkaa seisomaan kun katsookin mua. Ei sano muijaksi, akaksi yms halventavilla sanoilla. Kavereilleen voi puhua että " Muijan kanssa käytiin ... " mutta se on ihan normaalia, niinhän minäkin puhun ei niin läheisille kavereille että " Äijän kanssa sitä ja tätä "

Vierailija
8/9 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistaa aina kehua mulle miten hyväkroppainen, fiksu ja kaunis olen :)

Vierailija
9/9 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja läpsimistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän