Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielikuvia äidistä joka lähtee ryyppäämään vauvan ollessa 3 viikkoa vanha?

Vierailija
05.02.2008 |

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tuolloin osittaisimetyksellä (myöhemmin päästiin onneksi täysimetykseen), joten isä pärjäsi vauvan kanssa kuten kuka tahansa normaali vastuullinen isä. Enpä keksi yhtään syytä, miksen olisi voinut mennä.

Vierailija
62/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kolmen lapsen äiti ja joka kerta lähtenyt ulos viihteelle vauvan ollessa n. 5 vkoa.

En ole alkoholiongelmainen, viihteellä käyn edelleenkin n. 2 krt/ vuosi. synnytyksen jälkeen irrottautuminen pysähtyneestä olotilasta on vain minulla tapahtunut viihteelläkäynnin kautta. Minulle on tärkeää olla muutakin kuin vain äiti, vaikka äitiys onkin tärkeintä elämässäni.

Ja olen imettänyt kaikkia kolmea vuoden, täysimettänyt 4-6 kk. Imetys ei kaadu muutaman tunnin omaan menoon.

Ei kannata olla niin mustavalkoinen! Eikä tuomita ihmisiä yhden viihdemenon takia. Itsekään en kyllä ymmärtäisi että joka viikko viihteiltäisiin vauvan ollessa pieni; ja viihteellä käynti on sitäpaitsi kallistakin - mieluummmin kyllä yleisesti ottaen käytän rahaa perheen yhteiseen hyvään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli isänsä kanssa kotona. Mitä se kenellekkään kuuluu koska ihmisten on " pakko" päästä nollaamaan? Mulla oli tosi rankka raskausaika henkisesti, tapahtu paljon kaikkea traagista ja mulle teki hyvää lähteä noin pian pois pienen luota (ja miehen luota) että sain rauhassa kelata asioita.

Sen jälkeen en sitten ole ollutkaan kuin kahdesti, vauva nyt vuoden. Näiden kommenttien perusteella olen siis alkoholisti. Mielenkiintoista...

Ja tuo vauva on mun kuudes lapsi, aiemmat ovat olleet jotain 3kk kun oon ekan kerran heitä isän kanssa jättänyt kun olen viihtelle lähtenyt.

Vierailija
64/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuulin vaan, että tuttuni oli näin tehnyt ja tuli niin kamalan paha mieli vauvan puolesta. Kyllä tuossa vaiheessa äitin paikka on lapsen kanssa eikä pitkin yötä jossain baarissa. Aikalailla täälläkin on tullut samanlaisia ajatuksia mitä myös itselläni.

Totta, että äiti on nuori mutta lapsi ei ole ensimmäinen.

-ap

Vierailija
65/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole vienyt virikehoitoon. Nautin äitinä olosta nyt vanhanakin. Silti käyn ehkä 6 kertaa vuodessa tyttöjen bilettämässä. t. äiti joka jätti lapsensa isän kanssa kotiin vaikka lapsella oli rs-virus

Vierailija
66/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaa vai lähteekö äiti baariin?varsinkin jos äiti on sitä mieltä että lähtee ennemmin baariin nollamaan tilanteen kun nukkuu sen ajan.

ihmiset on erillaisia joku haluaa mennä nukkumaan joku lähteä bariin.

Vierailija
67/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö parin tunnin kävelylenkki, uimahallireissu tai vaikka ystävän tapaaminen olisi huomattavasti piristävämpää kuin yömyöhään baarisa notkuminen. Eikö äidinkin pitäisi jaksaakseen mieluummin nukkua yöllä kuin olla ravintolassa.

Vierailija
68/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle esim oma aika on tärkeämpää kuin yöuni. Selviän hyvin 4 tunnin unilla, mutta en niin, etten saisi paria tuntia lasten nukahdettua viettää omaa aikaa. Kävelylenkki, uimahalli jne toimivat tietyssä funktiossa, baariin meno taas toisessa.

Vierailija
69/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliin jopa naapuriin, josta tiesi suurinpiirtein nimen. Nyt kun lapsi on jo isompi, hänelle ei edelleenkään tee tiukkaa, vaikka kahden viikon lomamatka ilman lasta. Kun oven sulkee perässään, ei kuulemma muista lasta kertaakaan loman aikana.

Vierailija
70/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan se nyt yleisesti tiedossa, että ihminen tarvitsee jaksaakseen hyvin sekä liikuntaa että unta, joten ei näistä kummastakaan minusta kannattaisi tinkiä. 72

Vierailija
71/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja uni ovat tärkeitä, mutta sitäkin tärkeämpiä asioita voi olla. Minulle esim tuo oma aika. Olen selvinnyt jo vuosia tällä lailla, vähillä unilla ja iltayöstä oman aikani nipistäen. Jos en saa omaa aikaa, en jaksa. Kuulostat joltain nutturapää martalta. Sitä paitsi usko pois, monet naiset pystyvät sekä nukkumaan että liikkumaan että käymään baarissa.

Vierailija
72/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka kaverini kertoi oltuaan olutfestareilla. Siellä oli yx känninen muija alkanut taksijonossa uikuttamaan että hänen täytyisi saada etuilla jonossa kun hänen pieni vauvansa odottaa kotona. Sitä ennen ei ollut mikään kiire kotiin. Toivottavasti lapsella oli joku selvä hoitaja kotona ettei yksin odotellut äitiään..

Vierailija
73/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi väsymykseltäni pystynyt minnekään lähtemään vielä tuossa vaiheessa. Enkä olisi ihan kolmessa viikossa vielä ehtinyt kaivatakaan tuuletusta. Omaa aikaa, kyllä, mutta yksin sängyssä tai sohvannurkassa, ei baarissa.

Vierailija
74/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isällä on oikeus olla yhtä tärkeä vanhempi. Tuntea itsensä onnistuneeksi ja hyväksytyksi ISÄKSI! Älkää äidit pitäkö itseänne tärkeämpinä ja parempina kuin isät!

Vierailija
75/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin yhdeksään kuukauteen.

Vierailija
76/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkeä jolloin pääsee taas baariin. Ja viettämään sitä " normaalia" elämää jonka raskaaksi tulo ikävästi katkaisi.

Toivottavasti lapsi raukalla on rakastavat isovanhemmat! joilta saa lämpöä ja rakkautta.

Ei muutaman viikon vauvan synnytyksestä vielä todellakaan tarvi lähteä " nollaamaan" itseään. Ja vielä jälkivuoto päällä.. huh, huh

Jos levähdystä todella tarvitsee silloin lapsi hoitoon ja kotiin nukkumaan. Ei baariin.

Tais nuo omat olla reilun vuoden kun ekan kerran tuli tunne et voishan sitä jossain käydä ilman lapsia. Käyn kerran vuodessa baarissa, kyllä mulla on ihan muut rentoutumiskeinot kun baarissa notkuminen.

Vierailija
77/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:))))

Vierailija
78/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotona löhöömistä ennen lapsia. Niitä kaikkia harrastan vieläkin vaikka on viisi lasta. Lapsillani on heille maailman paras isä joka aidosti nauttii ajasta jonka viettää lastensa kanssa. Ei elämän tarvitse pysähtyä kun lapsi syntyy, eikä äiti ole ainoa ihminen joka osaa lapsesta kantaa vastuuta. Jokainen tietää mikä itseään parhaiten rentouttaa, olkoon vaikka ryyppyreissu kerran kuussa.

Vierailija
79/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se täytyy todeta, että kyseinen äiti ei raskausaikana ottanut alkoholia, katsoi vierestä kun miehensä sitä viikonloppuisin teki. Vauva nyt ei mikään niin helppo tapaus näytä olevan, aikalailla öisin valvoo ja rytmit on hukassa.

Ja kahta kauheemman väsymyksenhän äiti saa ittelleen sillä, kun aamuyöhän asti baarissa ollaan. Ja sitten täytyy miettiä, että millonkas sitä voikaan imettää..

Enkä minäkään tällä keskustelun avauksella ittelleni mitään pyhimyskruunua hae, halusin vaan tietää, että minkalaisia ajatuksia tämä teissä herättää..

Vierailija
80/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hänellä on jo 5. lapsi, vauva on about 3 vkoa. Äiti kyllä on poikaystävänsä kanssa vetänyt kaljaa ihan koko raskauden ajan. Joka jumalan päivä pariskunta hakee kaupasta laatikollisen kaljaa, siis ihan joka ikinen päivä.

Mua säälittää ne lapset todella, isommat sentään pääsee kouluun ja isälleen, mutta 2,5 v ja vauva eivät pääse muualle ku kauppaan.

Jaa mistä tiedän, sen tietää koko tämän taloyhtiön asukkaat ja lähi sossu ja se lähi kauppa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän