Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielikuvia äidistä joka lähtee ryyppäämään vauvan ollessa 3 viikkoa vanha?

Vierailija
05.02.2008 |

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vaan että eikä sulla ap ja muilla kauhistelijoilla (niitä tässä ketjussa kuitenkin oli) ole muuta elämää?

Vierailija
2/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Mutta pari-kolme ensimmäistä kuukautta äidin pitäisi elää vauvalleen. Äidin siksi että minä tyhmyyksissäni oletan kaikkien imettävän, äidin siksikin, että hän on se, joka on äitiyslomalla (sitähän vapaata käsittääkseni mies ei voi pitää). Ei tietenkään voi isompia lapsia jättää huomiotta, kun vauva tulee. Mutta mielestäni omat menot voi supistaa minimiin alussa. Myös isä, että hän voi huolehtia niistä muista lapsista ja mahdollistaa tämän tiiviimmän vuorovaikutuksen.

Näin siis minusta tuntuu. Se on jotenkin luonnollista minusta.

-Täysin samaa mieltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein esikoisen kohdalla juuri noin! :) Ja hei, lapset, kaikki kolme nykyään, on elossa ja hyvinvoivia!

hallelujaaa, ei olis uskonut vai mitä?

Vierailija
4/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei elämän tarvitse pysähtyä kun lapsi syntyy, eikä äiti ole ainoa ihminen joka osaa lapsesta kantaa vastuuta.

En tarkoita vuosiksi enkä edes vuodeksi. Mutta pari-kolme ensimmäistä kuukautta äidin pitäisi elää vauvalleen. Äidin siksi että minä tyhmyyksissäni oletan kaikkien imettävän, äidin siksikin, että hän on se, joka on äitiyslomalla (sitähän vapaata käsittääkseni mies ei voi pitää). Ei tietenkään voi isompia lapsia jättää huomiotta, kun vauva tulee. Mutta mielestäni omat menot voi supistaa minimiin alussa. Myös isä, että hän voi huolehtia niistä muista lapsista ja mahdollistaa tämän tiiviimmän vuorovaikutuksen.

Vierailija
5/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen arvostetussa ammatissa. En julkisesti mainosta olleeni viihteellä tuolloin. Kaverit tietää...

Se oli ensimmäisen lapsen aikaan, toisen lapsen osalta sama juttu 4kk iässä. Se on jokaisen oma asia. Joskus kunnon nollauskännit toimivat toisilla. Usein tapahtuvaa kännäilyä en hyväksy minäkään, mutta joskus on hyvä lahteä vanhan kaveriporukan mukana jonnekin. Sitä paitsí useat ovat myös pienten lasten äitejä.

Äitikin on vain ihminen.

Vierailija
6/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei väsy samalla lailla. Kaikkien vauvat ei valvota samalla lailla. Joillakin on enemmän voimia. Joillakin on enemmän menohaluja. Jotkut rentoutuu eri tavalla kuin te. Jotkut ei halua elämän pysähtyvän vauvan tullessa. Eikö ole noloa olla noin tajuamaton.

Vierailija
7/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta pari-kolme ensimmäistä kuukautta äidin pitäisi elää vauvalleen. Äidin siksi että minä tyhmyyksissäni oletan kaikkien imettävän, äidin siksikin, että hän on se, joka on äitiyslomalla (sitähän vapaata käsittääkseni mies ei voi pitää). Ei tietenkään voi isompia lapsia jättää huomiotta, kun vauva tulee. Mutta mielestäni omat menot voi supistaa minimiin alussa. Myös isä, että hän voi huolehtia niistä muista lapsista ja mahdollistaa tämän tiiviimmän vuorovaikutuksen.

-Täysin samaa mieltä!

Vierailija
8/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun vauva on noin pieni. Kyllä sitä ryypätä ehtii myöhemminkin, vauva on vain kerran vauva,.

Vierailija
9/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhaa tuttua moikkaamssa ja parilla oluella kun isä oli kotona. mistä se vauva tietää missä äiti on vaikka sen neljän tunnin aikana kun vauva itse on unilla. hohhoijaa

Vierailija
10/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska äitikin tarvitsee omaa aikaa

Vierailija
11/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kolmeviikkoinen taas kyllä jaksaa odottaa, vai?

Vierailija
12/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajana ja luottaa mieheensä. Noilla on hyvä avioliitto ja luottamusta riittää.

Isät harvoin pääsee hommaan mukaan, kun kanaemo suojelee. Toi tekee vaan hyvää...

Vierailija
13/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini kertoi että hänen tuttunsa oli lähtenyt baariin vauvan ollessa viikon vanha. Oli kuulemma pakko päästä välillä viihteelle..Ja samalla tyypillä galleriassa kuvia ihku vauvasta lässynlässyn kuvateksteillä ja siellä antaa olettaa että vauva on sille kaikki kaikessa..Paskat sanon minä!

Vierailija
14/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä enemmän kärsii, alistuu ja sitoo itseään.

Vierailija
15/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pystyis jättämään noin pientä kotiin ja lähtemään. Mutta olenkin nössö, en ole vieläkään käynyt ns. viihteellä ja lapsi kohta vuoden.

Vierailija
16/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaa hoiti isovanhemmat

Vierailija
17/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 3 viikkoa, ihan liian pieni muiden hoitoon jätettäväksi. :(

Vierailija
18/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äiti on toipilaana ja kaikkein eniten tarvitsisi apua vauvan ja parantumisensa kanssa.

Vierailija
19/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyvät siis vielä kotona " jääkaapilla" , imetys on epäonnistunut ja vähän muutenkin vauvanhoito

Vierailija
20/84 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäävät ihmiset ovat mielestäni vastenmielisiä aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän