Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihtauksen seuraus

Vierailija
04.02.2008 |

A: avioero

B: mies aloittaa suhteen

C: hän vihdoin osallistuu kodin ja lastenhoitoon

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas tässä joku vähän analyyttisempi sarkasmin hallitseva henkilö on vedättänyt miesvihaajaa kuin märkää tiskirättiä.

Kyllähän se on usein niin että näissä tasa-arvo vouhotuksissa unohdetaan ns. miesten työt, tai vähätellään niitä niin kuin moni kirjoittaja täällä. Tietenkin on mahdollista että elätte sellaisessa tilanteessa missä niitä ei ole. Meilläkin oli aikoinaan sellainen tilanne. Kuulin hirveätä huutoa siitä miten en osallistunut perheen tekemisiin. Sitten rupesin tekemään listaa asioista ja jaettiin hommat eri tavalla.

Nalkutus loppui, mutta kodin remontti on nyt sitten puolivalmis. Minä en enää eteisen seiniä korjaa, listoja laita, tai viimeisiä keittiön kaappeja paikalle laita, tein jo yli puolet siitä hommasta. Pyykit pestään nyt fifty/fifty, lapset viedään ja tuodaan yhtä usein jne. Remontista olen oman puolikkaani tehnyt, ylikin.

Vierailija
42/103 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän keskustelupalstoilla nimittelee naisia nartuiksi (bitch) ja sekasikiöiksi (bastard, nimitystä käytetään esim sekarotuisista koirista).

Niin metsä vastaa kun sinne huutaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin negatiivinen haukkumasana kenestä vaan ihmisestä, mutta ei kyllä mikään sekasikiö.

Vierailija:

sekasikiöiksi (bastard, nimitystä käytetään esim sekarotuisista koirista).

Vierailija
44/103 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos hän keskustelupalstoilla nimittelee naisia nartuiksi (bitch) ja sekasikiöiksi (bastard, nimitystä käytetään esim sekarotuisista koirista).

Mikä nimitys olisi itseään kotitöitä tai muita palveluksia vastaan myyvälle naiselle sopiva? Ihan rehellisesti. Tiedän että naiset käyttävät toisistaan reilusti useammin ja reilusti ronskimpia nimityksiä kuin miehet.

Think about it.

Vierailija
45/103 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö " bitch" ole mielestäsi loukkava tai halventava nimitys naisesta ?

Jos viestittelet tuolla tyylillä ja asenteella, et voi kovin kummoista vastakaikua odottaa saavasi ? Mitä mieltä itse olet ?

Varmaan keksit tähänkin syyn meistä naisista.

Vierailija
46/103 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö " bitch" ole mielestäsi loukkava tai halventava nimitys naisesta ?

On. Keksitkö paremman? Tarvittavan määritelmän annoin edellisessä viestissäni. Jos pelattaisiin suoraan valuutan kanssa ja kohteena olisi satunnainen ulkopuolinen mieleen nousisi sivistyssana prostituoitu jonka moni nainen viimeistään miehen erheen jälkeen nimeää halveksittavaan sävyyn lausuttavasti huoraksi. Onko tilanne sitten erilainen jos " asiakas" on oma aviomies ja valuuttana käytetään sekalaisia palveluksia kotitaloudessa?

Varmaan keksit tähänkin syyn meistä naisista.

Mistäs lähtien tässä on kaiveltu naisista vikaa kaikkeen? Lue ensimmäinen viesti ja kommentoi sen mukaan. Turha minun kirjoitusasuuni on ottaa kantaa. Olen pysynyt varsin tiukasti asiassa.

Jos käytän halventavaa ilmausta naisesta joka myy itseään lieneekö se jotenkin outoa tai tavatonta? Siitähän seksillä kiristämisessä kuitenkin loppupeleissä on kysymys.

Think about it.

Vierailija
47/103 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanne sitten erilainen jos " asiakas" on oma aviomies ja valuuttana käytetään sekalaisia palveluksia kotitaloudessa?

No rehellisesti sanottuna mä oikeasti luulen, ettei kovin monikaan nainen ajattele siitä noin. Yksinkertaisesti useimmiten tilanne on varmaankin se, että ( tai ainakin niissä tapauksissa joissa mies ei tee mitään kotona " auttaakseen" vaimoaan), niin, ettei yksinkertaisesti väsymykseltään jaksa eikä kiinnosta seksi enää. Uskon sen todellakin olevan näin. Toki on myös niitä, jotka nauttii siitä " vallan" tunteesta jonka tavallaan pihtaamalla saa. Ja se on väärin minunkin mielestäni. Kyllä asiat pitäisi hoitaa jollain muulla tavalla !

Vierailija
48/103 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Keksitkö paremman?

Nimittelit jotain sinulle tuntematonta ihmistä bitch-nimellä. Mielestäni se ei ollut kovin loppuun asti ajateltua, ja nyt puolustauduit, että mielestäsi pihtaavaa naista voi kutsua siten. Hö ?

Vierailija
49/103 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No rehellisesti sanottuna mä oikeasti luulen, ettei kovin monikaan nainen ajattele siitä noin. Yksinkertaisesti useimmiten tilanne on varmaankin se, että ( tai ainakin niissä tapauksissa joissa mies ei tee mitään kotona " auttaakseen" vaimoaan), niin, ettei yksinkertaisesti väsymykseltään jaksa eikä kiinnosta seksi enää. Uskon sen todellakin olevan näin.

Eihän tässä tämän tyyppisestä uskomisesta ole kysymyskään. Jos luet ketjun ensimmäisen viestin ei siinä mielestäni jää tulkinnanvaraa millaiseen toimintaan alkuperäinen on potentiaalisesti lähdössä mukaan.

Toki on myös niitä, jotka nauttii siitä " vallan" tunteesta jonka tavallaan pihtaamalla saa. Ja se on väärin minunkin mielestäni. Kyllä asiat pitäisi hoitaa jollain muulla tavalla !

No niin. Vihdoin ketjuun liittyvää asiaa. Tiedän kuitenkin tilanteita joissa asia on naisen puolelta tehty harvinaisen selväksi. Tee tätä ja tätä ja saat sitten vähän tätä. Ja kun on vauhtiin päästy mitäs siinä lopettamaan kesken. Ei ole pikkumaisuudella äkkiä rajaa eikä äijäparka tiedä mitä tehdä. Vieraisiin ei halua mennä kun rakastaa (syystä tai toisesta) vaimoaan, pesää tekisi mieli mutta sitä ei irtoa ilman sirkustemppuja.

Tässä suhteessa tilanne on minusta aika viheliäinen. Ja sillä tapaa uniikki etten ole koskaan edes kuullut tapauksesta jossa mies kiristäisi seksillä naiselta asioita. Voi olla ettei seksi maistu mutta ei sillä kiristämään aleta. Tässä suhteessa aikaisempi kommentti " tästäkin naiset syylliseksi" ei oikein vetele. Eihän tässä kukaan naisia ole kaikesta moittinyt tai syyttänyt.

Ulkopuolisena asiaa tarkastelevana tuntuu äkkiä jopa siltä että tuo on pahempaa kuin sopia kylmästi kiinteä taksa nykyvaluuttaa ja antaa sillä livauttaa. Silloin se pysyy seksinä, miehen osalta kassien tyhjennyksenä. No hard feelings kummallekaan. Mutta sitten jos siihen otetaan mukaan ainakin toiselta suunnalta rakastava ihminen ja aletaan pelata hänen tarpeillaan ja tunteillaan sallimatta pakotietä. Siinä alkaa äkkiä olla henkinen väkivalta vahvimmillaan.

Think about it.

Vierailija
50/103 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nimittelit jotain sinulle tuntematonta ihmistä bitch-nimellä.

Kyseinen henkilö keuhkosi asiaankuulumatonta tekstiä. Taisi korjailla sittemmin sanomisiaan. Pahoittelen tapahtunutta.

Mielestäni se ei ollut kovin loppuun asti ajateltua, ja nyt puolustauduit, että mielestäsi pihtaavaa naista voi kutsua siten. Hö ?

Niin. Kerro nyt jokin parempi termi millä pihtaavaa naista pitäisi kutsua? Ja nimenomaan ketjun mukaisessa tilanteessa eli määrätyt palvelukset vs varvi.

Think about it.

Vierailija
51/103 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin. Kerro nyt jokin parempi termi millä pihtaavaa naista pitäisi kutsua? Ja nimenomaan ketjun mukaisessa tilanteessa eli määrätyt palvelukset vs varvi.

Think about it.

[/quote]

Niin. Pihtaavalle naiselle se sopiikin, mutta puolustinkin nyt tätä henkilöä joka sulle kuittaili tuolla aiemmin, häntä kutsuit tuolla nimellä, etkä voi tietää onko hän pihtari.

Oikeudenmukaisuuden puolesta.

Ja sit kommentti tohon sun aiempaan kirjoitukseen, siis tuohon asiaan.

Olen kyllä samaa mieltä kanssasi. Oikeesti. Mä olen kait ollu niin naiivi, etten oo tiennyt tai kuullut, että naiset oikeasti tekevät tuota. Huh. Ei voi muuta sanoa, kuin että miesparat. Ja varsinkin, jos kyseessä on ns. kunnon miehet. Kuinka rakkaus ja intohimo voisivatkaan säilyä moisessa tilanteessa !

Päätän osaltani keskustelun tähän. Toivotan sinulle seksin ja rakkauden täyteistä loppuelämää !

Vierailija
52/103 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun aloittajalle - käsittämätöntä, että olette yhä yhdessä ja olette kolme lastakin tehneet, jos parisuhde on tuolla tasolla, eli mitään selkeää käsitystä yhteisen vastuun jakamisesta ei ole ollut alussa, eikä edelleenkään...

Pitäisikö ensin tutkia (puolisoehdokasta) ja vasta sitten hutkia (sitoutua loppuelämäksi ja tehdä lapsia). Jos on valintansa tehnyt ja päätynyt keskustelun aloittaneen tilanteeseen, voi katosa sekä puolisoaan että peiliin ja miettiä onko elämä sitä millaiseksi sen halusi. Haluaako olla tuollaisessa suhteessa koko loppuelämänsä ja antaa tuollaisen perhe-elämän mallin lapsilleenkin... Puuh.

Ja aika kamalaa, jos " ämmä" -nimeä käytetään tarkoittamaan omaa vaimoa... Aika katkeroitunutta jengiä tämän palstan lukijoiden joukossa!!

Onnellisesti naimissa järkevän ja vastuuntuntoisen miehen kanssa - eipä sillä, etteikö meilläkin kotitöistä riidellä, mutta yleensä se puhdistaa ilmaa ja taas saadaan näkemyksiämme yhtenäistettyä sovun myötä.

Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
53/103 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näin Oulussa = Think about it ?

Think again.

Vierailija
54/103 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa näin = Think about it ?

Vierailija
55/103 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi pelaaja. Ja sanan säilä tulee viiltämään jatkossakin.

Think about it.

Vierailija
56/103 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa tollasesta viitsis välittää ! Olet ainoastaan suhteellisen naurettava.

Et mielipiteesi vuoksi vaan siksi että esität asiat mahdollisimman vittumaisesti.

Do not think about it.

Vierailija
57/103 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Et mielipiteesi vuoksi vaan siksi että esität asiat mahdollisimman vittumaisesti.

Truth hurts. Think about it.

Vierailija
58/103 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pihtaus ei todellakaan ole mikään ratkaisu, se syö puolisoiden välisen rakkauden. Koska: Mies tarvitsee seksiä, jotta tuntisi olevansa rakastettu sekä tuntisi rakkautta vaimoonsa. Nainen tarvitsee seksiä, jotta saisi kaipaamaansa läheisyyttä ja tuntea miehensä rakastavan häntä ja saadakseen orgasmeja (jottei olisi kiukkuinen ja ärtyisä;-)). Näin itse ainakin koen.

Keskustelkaa ajan kanssa ja kunnolla tuosta lastenhoito/kotityöt asiasta ja sopikaa pelisäännöt, jotta molemmat olisivat tyytyväisiä ratkaisuun/sovittuun. Muuten seuraava vaihtoehto kai olisi palkata apua kotiin, siivousapua, lastenhoitoapua ja tietenkin miehenkin on maksettava näistä, jos ei muuten osallistu lainkaan kotitöihin ja lastenhoitoon. Luulisi kyllä kunnon keskustelun tehoavan, jos painotat että asia on todellakin tärkeä sinulle ja ettet todellakaan jaksa nykyistä tilannetta.

n31

Vierailija
59/103 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että yhdyn mielipiteisiisi. Naiset ovat nostaneet itsensä jollekin ihme jalustalle nyky-Suomessa, ja kun mies on saatu " nalkkiin" , häneltä aletaan vaatia asioita. Mutta: Kuka enää arvostaa ja kunnioittaa miestään? Pitää itsensä kunnossa, viettelee, antaa miehen tehdä miehen juttuja ja tekee itse naisten juttuja. Yllättää miehensä säännöllisesti, rakastaa pyyteettömästi? Kuka?

Sanon vain, että kun itse näin panostaa, erityisesti myös seksiin, saa takuulla takaisinkin, ja paljon. Onnellinen mies... Onko parempaa?

Rilla

Vierailija
60/103 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olenko sovinisti nainen?

Täytyy sanoa ettet olisi ensimmäinen.

Mutta: Kuka enää arvostaa ja kunnioittaa miestään? Pitää itsensä kunnossa, viettelee, antaa miehen tehdä miehen juttuja ja tekee itse naisten juttuja. Yllättää miehensä säännöllisesti, rakastaa pyyteettömästi? Kuka?

Siinä sitä olisikin jo listaa. Tottakai osaa äijistä voi moittia sohvan pohjalla makaaviksi kaljamasseiksi jotka ei saa perheen eteen mitään aikaan mutta on sitäkin toista sorttia olemassa.

Tässä keskustelussa on vain huomannut että oletusarvoisesti näinkin naispainotteisella palstalla puhumista asioista niiden oikeilla nimillä nostaa turhan paljon karvoja pystyyn. Syytä en tiedä.

Think about it.