Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pihtauksen seuraus

Vierailija
04.02.2008 |

A: avioero

B: mies aloittaa suhteen

C: hän vihdoin osallistuu kodin ja lastenhoitoon

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kannata tehdä liian pitkää perustelua valitsemalleen mielipiteelle, Tiedätkö mikä on syy? Se löytyy Aihe vapaa -osion kirjoittajista, joita mitä todennäköisimmin on tässäkin aihepiirissä(seksi) liiaksi asti. Tuntuu, että naiset eivät yksinkertaisesti voi hyväksyä, että näinkin arkaa aihetta, jossa nainen on mahdollisesti " syyllisenä" osapuolena, käsitellään liian analyyttisesti. Jos jotain asiaa joutuu liiaksi pohtimaan, on helpompaa sysästä koko asia toisen osapuolen niskaan.

Mies

Vierailija
22/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Teet niin tai näin ja aina menee väärinpäin. Vaimo saa rallattaa viihteellä miten haluaa, rohjottaa kotonaollessaan sohvalla ja huutelee pyyntöjä tuoda jäätelöä ja ties mitä hänen majesteettinsa sattuu haluamaan.

HAH HAH HAA. Salli mun nauraa ! Luuletko TOSIAAN, että sun tarinat otetaan tosissaan täällä. Hohhoijaa. Kuulostat kyllä TODELLA katkeralta tyypiltä. Miksi ihmeessä et vietä aikaasi niiden " ammattilaisten" kourissa ??! Olis helpompaa meille suomalaisillekin naisille, kun et olis ruikuttamassa täällä...heh....nyt se alkaa...

Think about it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

HAH HAH HAA. Salli mun nauraa ! Luuletko TOSIAAN, että sun tarinat otetaan tosissaan täällä. Hohhoijaa. Kuulostat kyllä TODELLA katkeralta tyypiltä. Miksi ihmeessä et vietä aikaasi niiden " ammattilaisten" kourissa ??! Olis helpompaa meille suomalaisillekin naisille, kun et olis ruikuttamassa täällä...heh....nyt se alkaa...

Mutta mitäs sitä naisilta odottaa.

Missä kohtaa mainitsin että kyseessä olisi omakohtaiset kokemukset? Otin vain kantaa ketjun aiheeseen seksin käytöstä aseena / kauppavälineenä.

Miten tämä avautuminen sitten liittyy asiaan? Ei mitenkään. Kunhan raivotaan. Sen naiset kyllä osaa.

Think about it bitch.

Vierailija
24/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien oppiesi mukaisesti. Kuinka voit nimitellä mua noin, koska et edes tunne minua ?

Olet kyllä harvinaisen....no, jääköön sanomatta.

Vierailija
25/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Omien oppiesi mukaisesti. Kuinka voit nimitellä mua noin, koska et edes tunne minua ?

Rääväsuu raivohullu tämän astisten kirjoitusten perusteella. Haluatko korjata käsitystäni?

Olet kyllä harvinaisen....no, jääköön sanomatta.

Asiallinen ja rauhallinen. Sekö se ärsyttää?

Kysyit aiemmin miksi mielipiteeni otettaisiin vakavasti täällä. Hyvä kysymys. Järkeviäkin kommentteja on tullut vaikka keskustelua koitetaan toistaiseksi tuntemattomien agendojen vuoksi sotkea. Totuus sattuu?

Kysyit myös miksi mielipiteessäni mainittu stereotyyppi ei ole itäammattilaisten kourissa. Siihen kirjoitin jo vastauksenkin, lue mitä kirjoitetaan jos raivoltasi kykenet. Vastaa sitten perustellusti kun alkaa verenpaine olla järkevällä tasolla.

Osa varmaan onkin itäammattilaisten kourissa. Raja ja järki tullut vastaan ja päihittänyt tunteen. Sitten voidaan äijää moittia perheenrikkojaksi ja pettäjäksi. Juuri näin.

Think about it.

Vierailija
26/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutakin puhumaan vaan omasta puolestaan, niin sinä puhut omastasi? Let' s think about this, really!

Vierailija
27/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoltani ??!!

No en kyllä tosiaan ole raivona. Mistä sellaisen kuvan sait ?

Mua kyllä oikeesti lähinnä naurattaa !

Älä sinäkään hermostu turhaan !

Kaikenlisäksi olen sikäli ulkopuolinen tähän keskusteluun, että mun mies ei todellakaan tiskaa eikä siivoa ja silti multa seksiä, päivittäin : ) , joten anteeksi, että edes puutuin koko asiaan.

Mutta voisitkohan myöntää, että kyllä noi sun kirjoitukset jotenkin yksipuolisia on. Vai mitähän sanaa käyttäisin..no, olkoon.

Heh heh,, vai raivoltani : )

Vierailija
28/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tarkoitin, että saa multa seksiä, oli jäänyt sana pois. Pahoittelen.

Vierailija
29/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Raivoltani ??!!

Jos tekstissä käytetään tähän tapaan yltiöpäisesti huuto- ja kysymysmerkkejä siitä jostain syystä jää käsitys HUUTAMISESTA ja/tai RAIVOAMISESTA.

Opettele kirjoittamaan ja ota asiaan järkevästi kantaa. Omien mielipiteideni osalta olen sen pyrkinyt tekemään. Rivien välistä voisi jopa tulkita etten välttämättä suosittele alkuperäistä aloittamaankaan seksillä kiristämistä / kaupantekoa.

Yhtä alhaista touhua kuin millä tahansa kiristäminen. Nakukuvat, uhkailu fyysisellä väkivallalla (joka lienee perinteisesti ollut se miesten keino) tms.

Jos miehesi ei joudu seksin vuoksi tekemään mitään ylimääräisiä jobeja asianhan pitäisi olla sinun taloudessasi hyvin. Mikset sitten ottaisi kantaa itse asiaan ja siihen kannattaako tuohon sinun mielestäsi lähteä?

Lähtee se sitten mistä tahansa. Ensin roskapussi, sitten kotityöt, kohta pölymuru lattialla. Tai jos siihen lähtee, mihin sen pitäisi lopettaa tai miten pelisäännöt pitää selvinä?

Vierailija
30/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, myönnän, että jos käyttää montaa huuto-tai kysymysmerkkiä, niin saa vaikutelman huutamisesta. Olet oikeassa. Otan opikseni. Mä en nimittäin huuda edes suuttuessani, siksi ihmettelin. No, okei sekin on totta, että miksi edes kommentoin, mut mähän en vastannutkaan ap:n kysymykseen vaan en yksinkertaisesti pitänyt sävystäsi puhua asiasta.

Nothing personal. Sorry.

Vierailija
31/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mun mielestäni on todella väärin toi pihtaaminen. Enkä yhtään ihmettele miksi miehet käy vieraissa tyydyttämässä itsensä. Joku muu keino täytyisi olla kuin ettei anna. Siinähän sitäpaitsi jää itsekin ilman !

Vierailija
32/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolahtiko omaan nilkkaan? Et ilmeisesti kykene syvälliseen keskusteluun aiheesta. Jos ei ole esittää mitään järkevää argumenttia. Lienee parempi vaieta.

AV taitaa sopia sinulle paremmin? Kevyempiä aiheita, joihin voi kommentoida sen kummemmin miettimättä. Suomalaisille naisille?

Yritätkö omia palstan vain naisten käyttöön?

Vierailija:

Think about it.

Vierailija
33/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks ?

Vierailija
34/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ennen muuta rakentavaan keskusteluun kykeneviä miehiä. Ne on jo kyenneet mm. toteamaan että naiset

-pihtaa

-kiristää seksillä

-nalkuttaa

-vouhkaa ja raivoaa

-ei kykene itsekritiikkiin

-ei kykene keskusteluun

Lisäksi ne ei missään nimessä ole naisvihaajia.

Jos näin fiksuja miehiä olis enemmänkin, me naiset oltais tooodella alakynnessä älyllisesti :(

Vierailija
35/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtaa autoon renkaat kahdesti vuodessa, huoltaa minkä voi, hoitaa autonvaihdon ja muun ylläpidon, tankkaa, käyttää pesussa. Korjaa porstuan, asentaa verhotangot ja hyllyt. Kunnostaa asuntoa, maalaa ja remontoi. Pitää lasten pyörät ja ulkolelut kunnossa, vaihtaa sisäleluihin pattereita ja korjaa jos pystyy.

Tämän lisäksi täytyy hoitaa tasa-arvoisesti puolet kotitöistä. Tiskata, imuroida, luututa, hoitaa pyykkiasioita, viedä ja hakea lapsia, tehdä ruokaa.

En edes oleta et mies hoitaa mitään ylläolevista asioista koska olen kotona ja käytän miehen palkan perheeseemme.

Vierailija
36/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos näin fiksuja miehiä olis enemmänkin, me naiset oltais tooodella alakynnessä älyllisesti :(

Meinasitko ettei naiset ole älyllisesti alakynnessä? Vai viittasiko tuo vain siihen että naiset on vain vähän älyllisesti alakynnessä?

Vierailija
37/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En edes oleta et mies hoitaa mitään ylläolevista asioista koska olen kotona ja käytän miehen palkan perheeseemme.

Jossa mies käy töissä, nainen on kotona lasten kanssa. Lisäksi kaikki kotityöt jaetaan tasan tai ehkä 60:40 enemmistöllä miehelle plus tietenkin kaikki ns miesten työt. Mitäs luulisit miten piipussa vuorotyössä käyvä äijä on?

Vierailija
38/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja äiti lasten kanssa kotona ei voi olla yhtä piipussa?

Toki. Käy siinä lisäksi vielä töissä.

Vierailija
39/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voisivat siis vähän petrata. Enkä tunne yhtäkään naistenvihaajamiestä. Kaikki miehet pitävät seksikkäitä, halukkaita ja antautuvaisia naisia ihanina. Jos nainen muodostaa miehen älykkyydestä kuvan parin lauseen perusteella jossain vauvafoorumilla, hänen kannattaa kyseenalaistaa arvostelukykynsä, ehkä ei sentään älykkyyttään. Huippuälykkäät ihmiset saattavat kuitenkin olla hyvin rajoittuneita sosiaalisesti. Heillä ei ole välttämättä pelisilmää ihmissuhteissa eikä kykyä lukea rivien välistä ja saattavat ottaa esimerkiksi nettikirjoittelun liian kirjaimellisesti. Niin älykkäät kuin vähemmän älykkäät suhtautuvat toisten kirjoituksiin usein täysin sinisilmäisesti mm. näkemättä muuta kuin ILMISELVÄÄ trollausta.

M30

Vierailija:

Ja siis ennen muuta rakentavaan keskusteluun kykeneviä miehiä. Ne on jo kyenneet mm. toteamaan että naiset

-pihtaa

-kiristää seksillä

-nalkuttaa

-vouhkaa ja raivoaa

-ei kykene itsekritiikkiin

-ei kykene keskusteluun

Lisäksi ne ei missään nimessä ole naisvihaajia.

Vierailija
40/103 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaus ei todellakaan ole mikään ratkaisu, se syö puolisoiden välisen rakkauden. Koska: Mies tarvitsee seksiä, jotta tuntisi olevansa rakastettu sekä tuntisi rakkautta vaimoonsa. Nainen tarvitsee seksiä, jotta saisi kaipaamaansa läheisyyttä ja tuntea miehensä rakastavan häntä ja saadakseen orgasmeja (jottei olisi kiukkuinen ja ärtyisä;-)). Näin itse ainakin koen.

Keskustelkaa ajan kanssa ja kunnolla tuosta lastenhoito/kotityöt asiasta ja sopikaa pelisäännöt, jotta molemmat olisivat tyytyväisiä ratkaisuun/sovittuun. Muuten seuraava vaihtoehto kai olisi palkata apua kotiin, siivousapua, lastenhoitoapua ja tietenkin miehenkin on maksettava näistä, jos ei muuten osallistu lainkaan kotitöihin ja lastenhoitoon. Luulisi kyllä kunnon keskustelun tehoavan, jos painotat että asia on todellakin tärkeä sinulle ja ettet todellakaan jaksa nykyistä tilannetta.

n31