Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Kesäheinät viikkoon 6***

04.02.2008 |

[size=2][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia vauva-arjen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika oli kesä-heinäkuun 07 vaihteessa (21.6.-10.7.)

[size=2][color=0000EE]25.4.

[color=CD2990]Oona1975 (30+3); tyttö 1225 g, 39 cm

[size=2][color=0000EE]23.5.

[color=CD2990]Äp81 poika 1925 g, 44 cm

[size=2][color=0000EE]24.5.

[color=CD2990]joors1 (35+3); poika 2390 g, 46 cm

[size=2][color=0000EE]11.6.

[color=CD2990]Cityäippä (36+2); poika 3185 g, 50 cm

[size=2][color=0000EE]13.6.

[color=CD2990]Fiikus77; poika 2840 g, 46 cm

[size=2][color=0000EE]19.6.

[color=CD2990]Senniina (38+6); tyttö 3730 g, 50 cm

Sannnis, poika

Elisabet73 (37+6); tyttö 3422 g, 49 cm

[size=2][color=0000EE]20.6.

[color=CD2990]Hemppu79 (38+3); tyttö 3990 g, 51 cm

[size=2][color=0000EE]21.6.

[color=CD2990]Miiu77 (40+0); poika 3895 g, 51 cm

[size=2][color=0000EE]23.6.

[color=CD2990]Koala-72 (39+3); poika 3390 g, 49 cm

[size=2][color=0000EE]25.6.

[color=CD2990]-Veruska- (39+3); tyttö 2826 g, 49 cm

kihara-74; tyttö 4400 g, 54 cm

[size=2][color=0000EE]26.6.

[color=CD2990]claudiin@; tyttö 3210 g, 50 cm

jiippi (39+5); poika 3630 g, 50,5cm

heather, tyttö

[size=2][color=0000EE]27.6.

[color=CD2990]Misti (38+5); tyttö 3430 g, 50 cm

Satell, poika

[size=2][color=0000EE]28.6.

[color=CD2990]Kuutar78 (40+2); poika 3620 g, 51 cm

s@nde, (39+6); poika 4485 g, 54 cm

[size=2][color=0000EE]29.6.

[color=CD2990]pals (40+0); poika 3630 g, 51 cm

peetta (40+0); poika 3435 g, 50 cm

[size=2][color=0000EE]30.6.

[color=CD2990]anjuusa, (39+3); poika 3350 g, 50 cm

besero, (40+4); poika 3028 g, 48 cm

[size=2][color=0000EE]1.7.

[color=CD2990]ElluP (39+3); poika 3525 g, 51 cm

AMS74 (40+3); tyttö 3580 g, 50 cm

@nikki (40+6); poika 2625 g, 49 cm

[size=2][color=0000EE]2.7.

[color=CD2990]Amalia-Joel (39+3); tyttö 3770 g, 50 cm

Sipsuli (40+3); tyttö 3340 g, 50 cm

[size=2][color=0000EE]3.7.

[color=CD2990]peipposka80; poika 3255 g, 50 cm

[size=2][color=0000EE]4.7.

[color=CD2990]löllöriini (40+1); tyttö 3775 g, 51,5 cm

[size=2][color=0000EE]6.7.

[color=CD2990]s@ri@ (40+0); tyttö 3590 g, 50 cm

[color=CD2990]nepu83 (40+4); tyttö 3610 g, 49 cm

[size=2][color=0000EE]7.7.

[color=CD2990]hippaliinu (40+4); poika 3840 g, 51 cm

[size=2][color=0000EE]9.7.

[color=CD2990]joutur (40+5); tyttö 3740 g, 51 cm

[size=2][color=0000EE]10.7.

[color=CD2990]melba (40+4); poika 3100 g, 50 cm

[size=2][color=0000EE]14.7.

[color=CD2990]mökkövantti; poika 4040 kg, 52 cm

[size=2][color=0000EE]15.7.

[color=CD2990]Monument (41+3); tyttö 3560 kg

[size=2][color=0000EE]20.7.

[color=CD2990]alli-75 (41+4); poika 4595 g, 55 cm

[size=2][color=0000EE]22.7.

[color=CD2990]Onassis (42+1); tyttö 4026 g, 51 cm

[size=2][color=0000EE] 7.8.

[color=CD2990]kissantassut (42+3); poika 4404 g, 55 cm

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas nostelemassa. On muuten tosi hämäävää, kun tuo " viestilaskuri" väittää, että täällä olisi yksi viesti enemmän kuin mitä on. Koko ajan katson, että missäs se viimeinen viesti.

Kiva, että Heatherin esikko jaksaa jo paremmin, toivottavasti myös Riakin pian! Täällä on muuten useammassakin ketjussa näkynyt keskustelua vauvan yskästä, en ole niitä kyllä käynyt lukemassa, mutta ehkäpä niistä löytyisi Heather jotain apuja teille? Ja miten muuten juontotyö sujuu? Teetkö nyt radiohommia ollenkaan?

Palailen...

Vierailija
22/87 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta kauheella kiireellä ja poikain painostaman olen siis VAIN lukenut - sori!!!

Noista viestien lukumääristä, kun se eka viesti on tuo tällähetkellä " ylipitkä lista" meistä odotusajan kesäheinistä. Tulikin mieleeni, että onko enää tarpeellista roikuttaa niitä syntymätietoja, kun tutuiksihan olemme jo tulleet toisillemme me ns. vakikirjoittajat, vai???

Nytpä taas äitiä huudetaan, siispä menen, viuh-viuh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuuko teidän vauvat? Mä en oikeen oo lukenut kaikkia viestejä mutta oon itse ihan lopussa koska mun tyttö nyt siis 7kk nukkuu yönsä järjettömän huonosti eli viime yönäkin heräili vähintään tunnin välein. Imetän kaksi kertaa yössä mutta joudun kääntelemään vauvaa kymmenenkin kertaa yössä sillä tuttia ei huoli. Tassuhoito ei pelaa vaan suuttuu vaan jos koskeekaan. Kääntely auttaa mutta sitä joutuu tekemään jatkuvasti.

Nukkuu unipussissa ja on puolivuotiaasta saanut kiinteitä.

Aluksi kiinteiden aloitus tuntui auttavan pidempiin uniin mutta nyt taas heräillään. Toki on oppinut juuri seisomaan ja harjoittelee konttaamista ja nyt on nuhaakin eli syitä heräilyyn löytyy.

Löytyykö vertaistukea??? Mä alan olee aika loppu.

Vierailija
24/87 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista...

Ja Onassikselle kertomaan, että täältä tulee vertaistukea. Justushan nukkui juuri noin ekat 6kk elämästään. Sen jälkeen on vakiintunut aika pitkälti yöt niin, että nukkumaan menee klo 19.30, herätykset 23 (joskus jo 21 ja 22), 01, 03, jolloin syö, 06 ja siitä eteenpäin sitten puolen tunnin välein kunnes noustaan ylös kasin maissa.

Ja koska poikkeus vahvistaa säännön niin viime yönä ollaan herätty vajaan tunnin välein koko yö. Edelleen syötiin vain kerran puoli kolmelta, mutta joko mahassa joku kiersi tai sitten noi meidän ylähampaat on tulossa läpi kun itkuskeli koko yön.

Mutta ny tää pieni mies haisee tässä sylissä sen verran pahalle, että menemme vaihtamaan puhtaamman Fuzzin päälle.

-E-

Vierailija
25/87 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tosi kiva pitkästä aikaa kuulla, olenkin aina välillä miettinyt mitä loppuvaiheen odotuskaverille kuuluu! :) Teilläkin tulee huomenna 7 kk ikää täyteen, onnittelut jo etukäteen!

Se ei tietty ole niin kivaa, että teillä ei nukuta, mutta täältäpä löytyy kohtalotoveri siihenkin (ja ikävä kyllä meitä pätkäöistä kärsiviä on monia muitakin, mm. Ellu, Senniina, Joors ja Fiikus nyt ainakin). Meilläkin poitsu, nyt 6,5 kk, syö ainoastaan 2 kertaa yössä, mutta muuta heräilyä on sitten vähän väliä. Useimmiten taintuu tutilla takaisin uneen, mutta ei aina, välillä jää piehtaroimaan silmät apposen avoinna ja pillastuu kun yrittääkin laittaa takaisin nukkumaan (tuttia jne.), toisinaan räjähtää siitä vielä oikein kunnon primitiivikarjuntaan. Näitä huutokohtauksia ei onneksi ole joka yö, mutta tiheää heräilyä on kyllä. Rassaa se tutin perään herääminenkin kun joutuu läpi yön noin tunnin välein havahtumaan, joskus tiheämminkin :(.

Minä en ainakaan ole ikävä kyllä keksinyt tähän mitään muuta keinoa kuin ikä :(. Aika mahdotontahan se on estää mitenkään ennakoivasti toista heräämästä, ja kun ei siihen tunnu olevan mitään syytäkään. Nälkää ei ole (olen joskus epätoivoisimpina hetkinä kokeillut maitoakin, vaikka muuten olen pyrkinyt välttämään sitä, että joka inahdukseen tarjoaisin ruokaa, eli siitä ei meillä kyse). Masuährältä ei vaikuta (sen kitinän uskon kyllä tunnistavani) eikä ole myöskään ollut vaikutusta sillä, mitä on tai ei ole syöty päivän mittaan. Saattaa vetää 150 ml naamaan illalla ja haluta seuraavan kerran ruokaa 1,5 tai 4 tunnin kuluttua. Ota nyt selvää.

Mutta juu, aika riekaleina olen minäkin, kun koskaan ei saa nukkua edes kahta tuntia yhtäjaksoista unta. Uudet taidot eivät meillä tunnu uniin tulevan, ei kääntyile, ryömiskele tai pyri pystyyn yöllä (ei kyllä nyt nukukaan pinniksessä eli ei saisikaan mistään tukea). Unipussi on meilläkin käytössä, ja se aluksi tuntui rauhoittavan öitä, mutta sitten ne taas vilkastuivat. Nyt on aika vaihtelevaa, joskin sanoisin, että ehkä yksi yö kahdeksasta tai yhdeksästä on ns. hyvä, eli ei heräilyä tunnin välein koko yötä vaan vain osa yöstä. Hih ja hei.

Palailen...

Vierailija
26/87 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ärsyttävä näyttää taas et ois kuudes sivu, mutta kun menee niin sanoo " viesti on poistettu" . Joten kokeillaan auttaisko tää...

-E-

Vierailija
27/87 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkavat tytyt olla jo parempia, ja omakin olo helpottaa. Ria on heräillyt nyt öisin syömään jostain kumman syystä... Tosin teki totaalisen syömälakon sairastelun aikana, joten ehkäpä nyt sitten kirii kiinni. Viime yönä ei kyllä herännyt, kun vasta aamulla puoli 8, ja nukahti jälleen tuttuun tapaansa heti syötyään.

Oliko se Tassut, joka kyseli mun töistäni? Juu, siis karaokea vedän nyt joka torstai, ja muuten teen sisältöä nettisivuille. KÄykäähän kattomassa, jos ehditte veeveevee piste kulttuuripappilasylvi piste fi. :).

On meidän paikkakunnan ylpeys tuo Iso-Pappila, jossa SYlvi Kekkonen on siis syntynyt :).

Tultiin juuri esikoisen kanssa kerhosta. Oli taas oikein mukavaa, ainakin tytöllä näytti olevan hauskaa! Jotenkin jäin vaan miettimään, että kun lapset leikkivät siellä semmoista hauskaa yhteisleikkiä ja vanhemmat katselimme, niin tyttö halusi vain koko ajan tulla mun kanssa leikkimään... Eli ei kovasti innostunut muiden lasten kanssa leikkimisestä. Onkohan se ihan normaalia??

Nyt se sitten on varmistunut, että me lähdetään miehen kanssa 5.4 risteilylle!! JEi!!! Ei olla piiiiiitkäään aikaan käytykään yhtään missään.. Mummu tulee siksi aikaa meille katsomaan tyttöjä. Onneksi se Rian vierastusvaihekin meni sitten ohi...

Kuulkaapas, olisiko kellään vinkkiä, miten ihmeessä saisi hiusvärin pois matosta/lattiasta?!?! Värjäsin meinaan tukkani eilen, ja nyt on ällöjä läiskiä vähän joka puolella... Ottaa kovasti päähän, kun yritin niin kamalan varovainen olla :(. Jos vain mitään poppaskonstia löytyy, niin kokeilen ihan mitä vain!!!!!!!!!!!!!

Kiittäen!

heather

Vierailija
28/87 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tosiaan Tassujen kanssa yhdessä odoteltiin sitten lopuksi. Ja vielä pidemmäksi sitten lopulta meni sulla! Huh! Nyt siitä on jo niiiiin kauan.

Kiitos vertaistuesta tässä heräily asiassa. Meidän puistossa tuntuu että kaikki puolivuotiaat nukkuu yöt läpi, joten on ihan tuskaa jo alkaa puhua aiheesta niiden kanssa...siis niiden äitien ;)

Aika väsyttävää tosiaan toi heräily ja kun tuntuu ettei syytä tai keinoa vaan ole. Esikoinen on aina nukkunut hirmu hyvin... Seuraava paranemisetappi on sitten ehkä kun lopettaa ton yöimettämisen. Vähän kuitenkin vielä haluan varmistella että saa tarpeeksi ravintoa päivällä niin vierottelen ehkä joskus kuulauden kuluttua.

Oon välillä lueskellut teidän juttuja täällä mutta harvoin aktivoidun kirjoittelemaan. Aika paljon kestovaippailijoita taitaa olla joukossa. Hyvä homma musta... Mekin osakestoillaan. Mun hyvä ystävä ompelee meille sisävaippoja ja oon muutaman ostanutkin.

Tsemppiä kaikille vauvoinensa 8)

Vierailija
29/87 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tosiaankin olla tää ikä, kun tuntuu et tosi monen vauvat nukkuu huonosti. Meilläkin hirvee rumba öisin päällä. Konttailee pitkin poikin, hyvä ettei päällään seiso. Sylissäkään ei meinaa saada rauhottumaan, hirveet voimat jo noin pienelläkin. Viime yönä aloin pitää jonkinlaista unikoulua, ja Juuso yllättäkin ja nukkui paremmin kuin aikoihin. " Vain" kolme kertaa herättiin, tosin parhaimmillaan 30min-1h oltiin sit hereillä. Puol kuudelta sit annoin vähän maitoo, muuten mentiin vedellä ja silittelyllä/sylillä. Tää yö voi saattaa olla sit taas ihan eri.

Meillä tosin tää heräily ei oo alkanu nyt vaan kestäny jo n. 5kk.

Huomenna olis sitten lääkärineuvola, 8kk neuvola. Saa nähä mitä mieltä se lekuri sit on, neuvolatäti vähän ehdotteli sairaalan unikouluu,ellei kotona onnistu. On vähän tän meikäläisen jaksamisen kanssa välillä niin ja näin.

Mutta jos vielä tuohon uusien asioiden oppimiseen, niin Juuso on kahden kuukauden aikana oppinu ryöminään, istumaan ja konttaamaan, nyt suunta on vahvasti ylös päin. Et ei sinänsä ihme jos aiheuttaa vähä levottomuutta. Ja samaan aikaan pukkaa hampaita urakalla.

Siitä mä oon ilonen et syömisen kanssa ei oo suurempia ongelmia, puuro vähä viel tökkii, mut sekin on alkanu paremmin menee.

Yhessä vaiheessa oli niin rankkaa ku kaikki tökki, nukkuminen, syöminen, kaikki.

Mulle ainakin tuli ihan puskan takaa et tässä vaiheessa on melkeinpä rankinta lapsen kanssa (tähän astisesta). valmennuksessa ja muutenkin toitotettiin et miten rankkaa ihan vastasyntyneen kanssa on. Meillä ainakin oli ekat 3kk paljon helpompia ku nyt, nukku hyvin, söi hyvin....Aikasempaa kokemusta kun vauvoista ei ole.

Ja jos jossain oppaassa lukee et saatta esiintyä levottomuutta ei se kuullosta niin pahalta kuin tunnin välein heräily, kitinä ellei suoranainen huuto, eikä mikään auta =D

Mutta jos ehdin tuun huomenissa ilmottaa tuoreet mitat ja kuulumiset.

Rauhallista ja uneliasta yötä ( kädet kyynärpäitä myöten ristissä)

Vierailija
30/87 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vielä että MÄ PÄÄSIN JÄTTÄÄ JÄSENHAKEMUKSEN YHTEISÖÖN!!!!

Vierailija
31/87 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera pala! Löysin AIOn johon ihastuin, Eemukka on valmistaja ja vaippa aivan ihku, käyttäjälle idioottivarma ja lisäksi saa kaikista muista kokeilemistani AIOista poiketen avattua kuivatukseen siten, ettei kestä 2 vrk kuivua. Olin ajatellut siis Onnin tulevaa päivähoitouraa varten hommata AIOja (tai taskuja, ellen löytäisi mieleistäni valmisvaippaa), kun en tarhaan ihan viitsi näitä sisä-kuorivaippayhdistelmiäni köijätä. Mutta voi, Eemukan nettisivuilla ilmoitetaan, että firma on tauolla äitiysloman vuoksi! Toivottavasti kohta taas aukeaa, tai jälleenmyyjiltä vielä löytyisi toivomaani kokoa ja värejä. Buhuu!

S@ri@lle piti muuten jo aikaisemmin sanoa, mutta unohtui, että mulla on ihan samoin lempiyhdistelmä frotee (erit. bambufrotee) ja villahousut! Hahtuvia en tosin omista, en osaisi itse tehdäkään :O. Pitäisiköhän anopilta tilata? :D

Ison-Pappilan nettisivua kävin pikaisesti katsomassa Heather, ja hyvältä näyttää! Teetkö muuten useinkin niitä karaokejuontoja? Viikonloppuisin?

Kiva kun Peettakin viimein saatiin yhteisöön! Rohkeasti sinne vaan kaikki muutkin! Voihan sinne tehdä tunnarit silti, vaikka tänne kirjoittelisikin. Eihän sinne ole mikään pakko joka päivä, tai edes joka kuukausi kirjoittaa, toiset kirjoittelevat hyvinkin harvoin. NOIN kahta kuukautta on pidetty aikana, jonka jälkeen aletaan varovaisesti ja kohteliaasti huhuilla, jos ei ole kuulunut, mutta ei mitään ryppyotsaista touhua kuitenkaan :)!

Kiva jos Onassis ehtisit useamminkin kertoa kuulumisia, olen kyllä sinua kaipaillut! Ja tosiaan noihin öihin täältä kohtalotovereita löytyy, kuten lisäkseni myös Ellu kirjoitti, ja onpa toisaalla täällä foorumilla myös Kuuttaren aloittama keskustelu aiheesta hulinayöt.

Kuulumisiin

Tassu

Vierailija
32/87 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiltäkin. Nappasin äsken tytön sisään, kun hälyyttimestä kuului itkua. Neiti oli kuitekin täydessä unessa ja jatkaa niitä vaunujen lämmössä edelleen. Pitää napata ylös kohta, että päästään tän päivän aikana yöunillekin.

Yöunista monet kirjoitelleet. Meillähän vilkkaampi yöelämä alkoi myös n. 4kk iässä ja on jatkunut tähän päivään asti. Meral tekee sitä, että nukahdettuaan yöunille herää poikkeuksetta n. 30 min kuluttua. Sitten taas tissiä suuhun ja sama toistuu useamman kerran. Yleensä menemmekin yhdessä nukkumaan, ettei mun tartte juosta vähän väliä tissittämässä tyttöä uneen. Yöllä herätään 2-250 kertaa eli vaihteluväli on laaja. Meral ei niinkään urheile ts. kokeile oppimiaan taitoja, vaan hörpöttelee omiaan, näkee pahaa unta, haluaa tissiä ja sen sellaista. Meidän yöelämöinti siis poikkeaa tuosta Kuuttaren omassa aloituksessaan kertomasta. Tuota titi-uun (tai sinne päin) aloituksessa kertomaa tissiin takertumista on meilläkin, enkä tottasesti saa tyttöä nukahtamaan sisälle ilman tissiä. Hänet saa oikein repiä siitä irti, kun enhän aina pysty itse siinä vierellä makamaan.

Jassoo, nyt hän heräsi, joten palaillaanhan astialle. Ja muutkin mukaan yhteisöön!

Vierailija
33/87 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku poikanen keksi sitten tänään kammeta kahdelle jalalle lattialla, sohvaa vasten kapusi. Tähän asti on noussut seisomaan kun olemme olleet sohvalla (vuodesohva auki levitettynä) yhdessä, kiipeillyt polviseisonnan kautta joko minua tai sohvan selkänojaa vasten ja ponkinut siitä jalat suoraksi. Kaatuminenkaan ei siis ole haitannut, kun pehmeälle sohvalle on kupsahtanut.

Lattialta ei ole vielä uskaltanut seisomaan, vissiin kun on aika liukkaat nuo meidän lattiat. Matalampia juttuja vasten on noussut lattialtakin, mutta ei ns. kynttiläsuoraksi. Olin keittiössä (avosellainen) kokkailemassa ja kun käännyin ympäri, vekara toljotti sohvan luota hyvin itseensä tyytyväisenä! Minä rääkäisten hätiin, ja ehdinkin juuri sopivasti viereen, kun Onni kaatui kuin juhannussalko suorana kyljelleen, just sain kiinni ennen kuin kuuppa kumahti lattiaan. Voi elämä että pitää ruveta riehumaan ennen kuin yläkerta on siihen valmis, en halua tietää mitä tulevista viikoista tulee. *huohhhh*

Vierailija
34/87 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vielä tarkennusta (minä en olisi minä jos aina muistaisin kaiken samaan viestiin), että kahdella jalalla Onni kyllä jaksaa seistä pitkiäkin aikoja. Hän on vain nyt keksinyt uuden hauskan urheilulajin, jonka nimi on " minä osaan seistä pitäen kiinni yhdellä kädellä" (sama muuten konttausasennossa), ja sittenhän aina jossain vaiheessa tasapaino menee.

Vierailija
35/87 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko tosiaan nykyään ainoa, joka täällä käy? Voi mähkä. No, nostelen nyt vielä kuitenkin, vaikka eipä sitä kyllä yhdelle ihmiselle kannata pinoa pitää ;).

Tänään jää vauvauinti väliin, nyyh, kun ollaan molemmat miehen kanssa kipeinä. Kuumetta ei ole, mutta kurkku on kuin raastinrauta, palelee ja kolottaa. Onnista on vaikea sanoa, onko saanut tartuntaa, kun ei tähän näköjään kuume kuulu. On kyllä vähän aivastellut, eli saattaa olla tulossa hänellekin :(. Luulen, että jätämme huomenna muskarinkin väliin.

Vierailija
36/87 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaisin teen vaan karaokea aina 8-23. Eli ei kovin pitkää duunia ole, mutta ihan kiva tehdä jotain, mistä saa vähän rahaakin.

Sain myös kolmen viikon rupeaman paikallislehdestä alkaen 10.3.

Rialle puhkesi kaksi uutta hammasta :). Nyt sillä on jo neljä ylhäällä ja kaksi alhaalla. Hassun näköinen pieni peikko!!

Mun oli pakko parturoida Rian hiuksia, kun ehkä vähän epäkäytännöllistä, että vauvalla on olkapäille ulottuvat kutrit!!! Meinaan, olivat aikas puklussa aina välillä, ja eihän ne pompulalla pysy, kun ovat kuitenkin niin liukkaat...

Ria nukkui taas eilen ihan älyttömästi. Nukahti päikkäreille neljältä ja heräsi sitten vasta tänään kymmeneltä!!!!!!!!! Mies oli mennyt katsomaan vähän ennen kymmentä, josko tyttö on enää edes elossa, niin siellä se oli tillistellyt ja nauranut miehelle :). Taisi se rs-virus verottaa voimia oikein olan takaa, kun nykyään ruokakin maistuu todella hyvin.

Eipä täältä suunnalta nyt muuta!

heather

Vierailija
37/87 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas ollut hässäkkää. Perjantaina oltiin isomummolassa, lauantaina shoppailemassa ja tänään asuntonäyttöä evakossa kummilassa.

Riiallehan on huimasti jo hampeja siunaantunut. Justushan on käynyt parturissa myös jo pari kuukautta sitten ekan kerran. Otettiin otsatukkaa ja korvien päällisiä just sen takia, että ne oli kokoajan jossain ruuassa tai puklussa. Tänään taas otsiksessa puuroa ja sanoinkin miehelle, että pitäisi taas parturoida. Minähän en pojalleni pampulaa laita :P

Onassiksesta oli todellakin kiva kuulla pitkästä aikaa. Tervetuloa sinullekin yhteisön puolelle, jos kiinnostaa nähdä kuvia muista kesäheinistä ja kuulla muutenkin tarkemmin kuulumisia. Niistä unista vielä, että meillä ainakin on ihan selkeästi tapaheräilyä tämä yöheräily. On se niin tarkkaa, että joka yö herätään yhdeltä, kolmelta, kuudelta, seitsemältä ja kasilta ylös. Siihen sitten jos sattuu lisäksi vielä ennen yhtä ja kolmen ja kuuden välille heräämisiä niin avot. Minäkin toivon, että yöimetyksen lopettaminen sitten joskus helpottaa, mutta pari kuukautta ainakin vielä annan tissiä sen yhden kerran öisin kun selkeä tarve edelleen on.

Onskun seisomisia on tullut siunailtua jo yhteisön puolella, mutta siis vielä kerran, että vau! Meillä kun ei edelleenkään varata edes aina jaloille. Ei sentään Julle kokoajan varvasta enää.

Mutta mutta, nyt unille, on se herätys kuitenkin sitten yhdeltä viimeistään (vaikka tänäänkin on kasin jälkeen jo kolmesti herännyt itkemään).

-E-

Vierailija
38/87 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kun oli saatu edes JONKINLAISTA rytmitystä...

Eilenkin Ria nukahti jo neljältä, luulin taas, että päikkäreille. Mutta ei... Tyttö heräsi vasta tänä aamuna kahdeksalta samalla kuin esikoinenkin! Päivävaatteissaan taas nukkui...

Pitäisiköhän nyt sitten yrittää pidentää tuota valveilla oloa iltapäivällä, vaikka huutohan siitä tulee... Kun toinen on jo ihan uninen siinä neljän kieppeillä, ja yleensähän onkin nukkunut silloin sellaiset tunnin päikkärit.

Herättää Riaa ei kannata, koska se ei syö kuitenkaan. Tätäkin kokeilin yhtenä päivänä, mutta huonolla lopputuloksella. Tyttö ei edes herännyt kunnolla, vaan piti silmät kiinni koko ajan, eikä suostunut syömään mitään...

heather

Vierailija
39/87 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Tassuille ihan ekana, ettet sä kyllä yksin täällä ollut viime viikollakaan, mutku oli tuo hiihtoloma ;) Kävin kyllä lukemassa, koska pakkomiellehän se tai siis tää mulle on, muttei kertakaikkiaan jäänyt aikaa kirjoitella kaikenlaista menemistä ja tulemista oli meilläkin! Mutta totta kyllä, ettei yhtä varten mitään pinoa kannata ylläpitää munkaan mielestäni.

Heatherille, ettei täällä varmaan muut osaa sulle neuvoja laittaa, kun taitanet olla ainut laatuasi hyväunisen vaavin äippänä =) Meillä ainakin heräillään ja nukutaan kovin vaihtelevasti - edelleen, ikävä kyllä ja niinpä jäi projekti " omaan sänkyyn nukkumaan" taas vain suunnitteluasteelle. Taas ootellaan seuraavaa lomaa, että ukkoraasu ei ihan hermoheikkona joutuisi työhön nousemaan.

Viikonloppuna olin naapurissa naisten illassa ja ysiltä olin lupaillut tulla kotiin, mutta niinhän siinä kävi, että puhetta riitti puoleenyöhön. Varmaan pitempäänkin, mutta mun onneksi kaverit päättivät lähteä vielä yöelämään, joten mä pääsin kotiin. Kyllä oli tosi syyllinen olo, vaikka kivaahan meillä oli. Varsinkin, kun esikoinen soitti ysiltä, että missä olet ja tullaanko hakemaan... höh! Sain kuulla sitten kaksi versiota siitä, miten ilta/yö oli mennyt, jossa toisessa (poika) vauva itki kovasti ja toisen mukaan (mies) kaikki meni oikein hyvin. Ei kyllä sovi mulle tuo kotoa poissaolo - niin olen kasvanut kiinni tuohon tirriäiseen!!!

Ellulle vielä onnea asuntokaupoille ja muuta ei kai tällä kertaa olekaan kommentoitavissa...

Se on moro ny!

Nikki

Vierailija
40/87 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kiva, kun on muitakin täällä ;). En kyllä haluaisikaan tätä pinoa haudata, toivoisin vain että olisi vilkkaampaa! Juups, se siitä.

Postisetä toi tänään Onnin ensimmäisen kirjapaketin <3. En muista, kummalla puolella siitä mainitsin, mutta Onni on siis nykyään Mauri Kunnas kirjakerhon täysivaltainen jäsen. Kirjalaskusta ihastuin niin kovasti :D, että ilmoitin Onnin myös Tammen Kultaisten Kirjojen kerääjäksi... Multa pitäisi ottaa netti pois.

Heatherille ei ikävä kyllä täältäkään apuja, pätkänukkujien maailmasta. Mutu-tuntumalla sanoisin, että anna Rian itse luoda rytminsä niin kauan kuin siitä ei ole mitään haittaa (siis jos vaikka ei syö enää tarpeeksi tai jotain). Eiköhän hän iän myötä ala valvoa enemmän! Nikille vaan jaksuja pätkäöihin kohtalotoverilta (ja meitähän riittää), ihan kiva kun olit kerran vähän tuulettumassakin!

Kiharan Salmella onkin tänään 8 kk synttäri, olisipa teistäkin kiva kuulla pitkästä aikaa!

Taidanpa heittää hetkeksi vaakatasoon ennen kuin alan edes miettiä gradun kanssa jatkamista, on niin helvetillinen olo. Tuntuu vaan pahenevan tämä tauti, kurkku varmaan muurautuu kohta umpeen. Murh!