***Kesäheinät viikkoon 6***
[size=2][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia vauva-arjen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika oli kesä-heinäkuun 07 vaihteessa (21.6.-10.7.)
[size=2][color=0000EE]25.4.
[color=CD2990]Oona1975 (30+3); tyttö 1225 g, 39 cm
[size=2][color=0000EE]23.5.
[color=CD2990]Äp81 poika 1925 g, 44 cm
[size=2][color=0000EE]24.5.
[color=CD2990]joors1 (35+3); poika 2390 g, 46 cm
[size=2][color=0000EE]11.6.
[color=CD2990]Cityäippä (36+2); poika 3185 g, 50 cm
[size=2][color=0000EE]13.6.
[color=CD2990]Fiikus77; poika 2840 g, 46 cm
[size=2][color=0000EE]19.6.
[color=CD2990]Senniina (38+6); tyttö 3730 g, 50 cm
Sannnis, poika
Elisabet73 (37+6); tyttö 3422 g, 49 cm
[size=2][color=0000EE]20.6.
[color=CD2990]Hemppu79 (38+3); tyttö 3990 g, 51 cm
[size=2][color=0000EE]21.6.
[color=CD2990]Miiu77 (40+0); poika 3895 g, 51 cm
[size=2][color=0000EE]23.6.
[color=CD2990]Koala-72 (39+3); poika 3390 g, 49 cm
[size=2][color=0000EE]25.6.
[color=CD2990]-Veruska- (39+3); tyttö 2826 g, 49 cm
kihara-74; tyttö 4400 g, 54 cm
[size=2][color=0000EE]26.6.
[color=CD2990]claudiin@; tyttö 3210 g, 50 cm
jiippi (39+5); poika 3630 g, 50,5cm
heather, tyttö
[size=2][color=0000EE]27.6.
[color=CD2990]Misti (38+5); tyttö 3430 g, 50 cm
Satell, poika
[size=2][color=0000EE]28.6.
[color=CD2990]Kuutar78 (40+2); poika 3620 g, 51 cm
s@nde, (39+6); poika 4485 g, 54 cm
[size=2][color=0000EE]29.6.
[color=CD2990]pals (40+0); poika 3630 g, 51 cm
peetta (40+0); poika 3435 g, 50 cm
[size=2][color=0000EE]30.6.
[color=CD2990]anjuusa, (39+3); poika 3350 g, 50 cm
besero, (40+4); poika 3028 g, 48 cm
[size=2][color=0000EE]1.7.
[color=CD2990]ElluP (39+3); poika 3525 g, 51 cm
AMS74 (40+3); tyttö 3580 g, 50 cm
@nikki (40+6); poika 2625 g, 49 cm
[size=2][color=0000EE]2.7.
[color=CD2990]Amalia-Joel (39+3); tyttö 3770 g, 50 cm
Sipsuli (40+3); tyttö 3340 g, 50 cm
[size=2][color=0000EE]3.7.
[color=CD2990]peipposka80; poika 3255 g, 50 cm
[size=2][color=0000EE]4.7.
[color=CD2990]löllöriini (40+1); tyttö 3775 g, 51,5 cm
[size=2][color=0000EE]6.7.
[color=CD2990]s@ri@ (40+0); tyttö 3590 g, 50 cm
[color=CD2990]nepu83 (40+4); tyttö 3610 g, 49 cm
[size=2][color=0000EE]7.7.
[color=CD2990]hippaliinu (40+4); poika 3840 g, 51 cm
[size=2][color=0000EE]9.7.
[color=CD2990]joutur (40+5); tyttö 3740 g, 51 cm
[size=2][color=0000EE]10.7.
[color=CD2990]melba (40+4); poika 3100 g, 50 cm
[size=2][color=0000EE]14.7.
[color=CD2990]mökkövantti; poika 4040 kg, 52 cm
[size=2][color=0000EE]15.7.
[color=CD2990]Monument (41+3); tyttö 3560 kg
[size=2][color=0000EE]20.7.
[color=CD2990]alli-75 (41+4); poika 4595 g, 55 cm
[size=2][color=0000EE]22.7.
[color=CD2990]Onassis (42+1); tyttö 4026 g, 51 cm
[size=2][color=0000EE] 7.8.
[color=CD2990]kissantassut (42+3); poika 4404 g, 55 cm
Kommentit (87)
Pakko oli vielä nyt illalla tänne palata, kun täällähän on elämää :D!
Monumentista oli kiva kuulla pitkästä aikaa, hyvä kun käyt kerran kuussa moikkaamassa! Saa käydä useamminkin ;). Mitäs parempaa tekemistä sulla muka on kuin netissä notkua, häh? :DD Olisi muuten ihanaa nähdä pari kuvaa Mimistä, nakkaatko yhteisöön joskus kun ehdit?
Jep, mutta hienoa, että Mimilläkin paino on taas noususuuntainen, ja eiköhän se kiinteä ruokakin hiljalleen ala maistua enemmän kun ikää tulee lisää. Onnikin on edelleen aika valikoiva syömistensä suhteen, vaikka syö nyt kyllä vähän muutakin kuin kurkkua :)!
Ihanaa oli kuulla, että Alexinan pahkuralle on löytynyt selitys ja ratkaisu! Loistohomma myös, että korvatkin olivat kunnossa. Toivottavasti Aliisa pääsee sisarusten kanssa samaan kouluun, peukkua pidän!
Eipä tässä itsellä sen kummempaa, gradun parissa taas hikoilen. Mietin, pitäisiköhän tältä päivältä lopettaa ja tehdä pieni kävelylenkki, että saan ajatukset kiertämästä sen parista. Nyt olisi kyllä hyvä draivi päällä kerrankin mutta ei auta, kohta on taas herä-herä-yö Onnin kanssa edessä enkä selviä siitä hengissä, jos en mene nukkumaan Onskun kanssa (mikä nyt siis tapahtuu joskus klo 00 -> mutta paras alkaa jo orientoitua siihen vähitellen). Jos hetken vielä naputtelisi... :O
Kiva, kun on tullut luettavaa...
palaillaan!
Nikki ja napero
Tosi kiva että Alexinan pahkura oli vain hormoneista johtuva. Varmasti vierähti kivi S@ri@n sydämeltä. Pidetään peukut pystyssä, että teidän toiseksi nuorimmainen pääsee sisarusten kanssa samaan kouluun!
Tosi kiva kuulla Monumentista. Todellakin olisi kiva nähdä Mimistä kuva, joten jos vaan mitenkään jaksat niin käy heittämässä yhteisöön. Ja hienosti on Mimi kasvanut! Oletko antanut ihan vaan esim hedelmäsosetta niin, että ottaa lautaselta omalla kädellä suuhun? Sotkuhan siitä tulee, mutta ainakin tottuisi makuihin vähitellen.
Tassuille vielä kerran tsemiä sen gradun kanssa. Kyllä se siitä vielä suttaantuu!! Ja pistä se miehes auttamaan Onnin kanssa, murr!
Nyt leikkimään pikkumiehen kanssa lattialle.
Moro.
-E-
Mua ärsyttää!! Mä en pääse edelleenkään tuonne yhteisöön. Kun tuosta nytkin laittamastanne linkistä klikkaan, avautuu tyhja sivu josta ei pääse eteen ei taa. Miksi se yhteisö on pitänyt perustaa niin hiton vaikeaan paikkaan, ettei sinne pääse!!! Ei ainakaan meikäläisen tietotekniikkalla ja taidoilla. Jos sinne jotakin muuta kautta pääsee kertokaa, mutta linkistä en pääse kuin mainitsemalleni tyhjälle sivulle.
Anteeksi, eihän se kenenkään vika oo jos en pääse, mutta ärsyttää vain. Ja en ole ollut ainoa, jolla on ollu vaikeuksia päästä.
Jep nyt muihin aiheisiin. Meilläkin valvotaan. Tunnin kahen välein saa nousta. Ja mikään muu ei yleensä pitemmän päälle auta kuin maito ja jos oikeen kunnon huutokuoro on niin siihen ei auta mikään.
Unikoulua pitäs kokeilla, mutta väsymys on jo sellasta et vaikee toteuttaa kotona. lääkärineuvola on viikon päästä, saa nähä mitä se on mieltä. Tutkitaanko jotain vai mitä. puuroja juuso ei suostu syömään, paitsi yhtä vadelma kaurapuuroa. vähän mä kans epäilen et oisko jotain refluksi vaivaa kun pienenäkin pulautteli nii hirveesti.
sit viikon päästä saadaan tuoreet mitatkin. 6kk 69.9 cm ja 8420g, pipo 45,4cm. että tällästä tänne.
No höh tuota yhteisöjuttua. Sen verran pitää kysyä, että pääsetkö sä edes tähän http://groups.msn.com ? Ja jos pääset ja kirjaudut siitä sisään niin tuleeko mitään näkyville?
Harmi tuota Juuson nukkumista. Kahden tunnin välein täälläkin kyllä heräillään, mutta on niitä 3h ja joskus jopa 4h pätkiäkin. Joskus tassuhoito auttaa, toisinaan ei yhtään, niinkuin esim viimeyönä. Tuota refluksivaivaa olen itsekin ajatellut, kun Julle edelleen pulauttelee jonkin verran. Pitää itsekin ottaa se puheeksi 8kk lääkärineuvolassa, jos vaan millään muistais.
Jaksamista väsymykseen, se on inhottavinta maailmassa.
-E-
myös, eli mikä selain sulla on käytössä? Minä aikanaan tein tunnarini Firefoxilla, kun sitä melkein enimmäkseen käytän. Ja niinpä en IE:llä ole tahtonut millään päästä sisään yhteisöön, ei muka tunnista minua yhteisön jäseneksi (välillä onnistuin kaikenmaailman vippaskonsteilla mutta nyt en taas enää). Kannattaa siis kokeilla avata kyseistä sivustoa, sekä tehdä sinne tunnarit, Internet Explorerilla, se kun on Microsoftin tuote kuten Msn-yhteisöt, Meset ja muut. Toivottavasti auttaa...
Ja [b]valvojat, Ellu ja AJ huom![/b] yhteisöön pääsee nopeammin jäseneksi [b]kutsulla[/b], ei tarvita tuota hakemis- ja hyväksymisprosessia! Jos Peetta haluat laittaa s-postiosoitteesi tänne näkyviin, sulle voitaisiin laittaa suora kutsu yhteisöön, siten ehkä onnistuisi? (Tee vaikka itsellesi joku höpölöpö@hotmail.com -osoite, niin sinun ei tarvitse laittaa tänne kaiken kansan ;) nähtäväksi sitä osoitetta, jonka haluat säästää mahdolliselta roskapostilta.)
Lukaisen muut viestit paremmin ajatuksen kanssa ja vastailen myöhemmin tänään taikka huomenna! Tsau tsau
Minäkin tuota kutsumista mietin tuolla joogassa. Eli pitikin tulla siitä just laittamaan Peetalle, mutta olit ehtinyt ensin. Niin, jotkut miettiii lootusasennossa lootuksen kukkia, minä Kesäheinien yhteisöä =)
Nyt iltateelle.
-E-
tai jos talvi vaikka ensin edes käväisis..
Meralin 8kk mitat tulin kertomaan eli neiti painaa 8535g ja on 71,5cm pitkä. Hyvin mennään käyrillä! Muuten eipä uutta ihmeellistä meidän elämään. Meral ryömii omaan rauhalliseen tahtiinsa, menee kontilleen ja höpöttelee omiaan. Terveinä ollaan pysytty.
Mukavaa helmikuuta kaikille!
Lukemassa yritän kyllä käydä, mutta tämä oma kirjoittaminen - se vain yleensä jää...
Meillä eletään täällä flunssan keskellä. Koko porukka ollaan oltu enemmän ja vähemmän kipeinä. Ella sai ensimmäisen korvatulehduksensa ja nyt siis antibioottikuuri päällä. (Toivottavasti ei ala kierre sentään.) Mulle itsellenikin nosti oikein kuumeen, joka on aika harvinaista. Mutta eiköhän tämä tästä. Hiihtolomaa odotellessa, jolloin perinteisesti on melkein aina joku ollut kipeänä ;)
Meillä Ella on oppinut ryömimään. Joka päivä paremmin jaksaa itseään kiskoa eteenpäin. Neidin tyyli on sellainen, että tosiaan vain kädet tekevät työtä, jalat ovat suorina nilkkoja myöden, kuin voimistelijalla konsanaan :) Hampaita on edelleen vain kaksi, mutta yläien on aivan " kypsä" jo, joten lisää on varmaan piakkoin odotettavissa. Istuminen ilman tukea sujuu myös aika hyvin, mutta minä en oikein uskalla jättää vielä itsekseen istuskelemaan, vaan olen itse aina vieressä. Suojaheijasteet taakse ovat vielä sen verran heikot. Sivuille ottaa kyllä hienosti vastaan. " Puhetta" tulee neidiltä myös paljon. Tä-tä-tää ja muut tavut ovat ihanaa kuunneltavaa. Ja Saria, minäkin olen sitä mieltä, että meillä Ella sanoo jo " täiti" :) Ainakin se on sanana sellainen, jonka Ella kuulee varmaan sata kertaa päivässä :)
Mitähän muuta vielä... No, ainakin kasvettu ollaan myös paljon. Kotivaaka näyttää nyt n. 10,5kg ja vaatteista käytössä ovat 74cm vaatteet, joten 70+ cm on pituus varmasti jo. Seuraava neuvola meillä on vasta ensi kuun alkupuolella.
Yöt meillä menevät ihan hyvin, nyt tuo korvatulehdus vain on aiheuttanut muutamat ylimääräiset herätykset, mutta se on ihan selväkin. Normaalisti herätyksiä on 1, joskus 2. Ja perhepedissä nukutaan edelleen. Kiirettä omaan pinnasänkyyn ei ole, isommatkin ovat sinne ihan hyvin sitten aikanaan oppineet.
Sarialta olikin hyviä uutisia Alexinan patin suhteen, ihanaa! Kyllä varmasti huojensi tuo tieto äidin mieltä. Ja toivottavasti teidän eppuluokkalainen pääsisi samaan kouluun isompien siskojen kanssa bd!
Monumentistakin oli kiva kuulla! Ja nyt myös nähdä :) Kiva, että Mimin paino oli nyt nousujohteinen.
Peetta, minä en osaa antaa sitten niin mitään neuvoja tuon yhteisöasian kanssa, mutta harmittaa kyllä tosi paljon sun puolesta, että et sinne pääse! Mikähän siinä oikeasti voi olla? Josko tuo kutsu auttaisi. Jaksuja sinulle kuitenkin Juuson heräilyihin!
Jep, nyt on mentävä. Meillä on isäntäkin saikulla, joten menen katsomaan, miten tuo jakselee :)
M ja Ella
Yritän tässä minäkin muutaman rivin vääntää, kun ensi viikko ollaan koko perhe lomalla, niin voipi olla hyvinkin vähäisiä nämä verkkoon karkailut, hih!
Olipa kiva lukea Mistin kuulumisia too-del-la pitkästä aikaa. Kiva, ettet ole meitä aivan unhoittanut. Meilläkin oli tuota räkätautia - ja vieläkin vähän nokat vuotaa, mutta pahin taitaa olla vähitellen takana. Ihme sinänsä, sillä yleensä meilläkin sairastetaan kaikkina lomina... tunnollisen työtekijän alkuja pojat myös ;) Aijuu, meillä ajateltiin hyödyntää tää lomaviikko ja kokeilla nukuttaa poikaa omassa sängyssä, perhepedissä ollaan menty täälläkin. Saa nyt nähdä, kuka ensin luvuttaa. Jouluna jo piti, mutta siihen se jäi!
Senniinalle terkut myös, eipä meilläkään kummempia. Kasikuisneuvolaan varmaan vielä kolme viikkoa - pituutta pitäisi tohon pikku-ukkoon jotenkin saada lisää?! Hampaita on meilläkin ollut joulukuun alusta saakka kaksi alhaalla, mutta nytpä viimein näkyy toinen yläetuhammas puhkaisseen ikenen - ja taas näyttää tulevan kaksin kappalein, kuten alaskin. Sitä nämä kiukkuitkut varmaan ovat olleet, pikkuressu...
Jätkä on ottanut uuden tyylin tohon reviirin valloitukseen ja työntää aina jotain edellään. Näyttää, että uskaltaa siten paremmin laajentaa elinpiiriään " muka ryömii sitä tavaraansa hakemaan" , ihana. Samoin ne murinat ja sukan suusta roikuttaminen, koirahan meillä on, ei ihmisen alku =D
Äitee, äit, äitty, teetä, tätä, tytt ja lukuisat muut ää- sekä tee- kirjain variaatiot on meilläkin käytössä. Muistan esikon lempitavun olleen KA, mutta tällä varmaan TÄ on se yleisin...
Kaikkea ei millään muista raportoida, mutta tässäpä päälimmäisiä - nyt vaan aurinkoisia lomapäiviä kaikille, joilla sellainen on ja toipumisia edelleen flunssan kanssa painiville toivoo Nikki ja pojat
Meillä myös ollaan oltu viime viikonlopusta saakka kamalassa räkätaudissa koko poppoo...... Ria on edelleen kovin yskäinen ja nuhainen.. eniten tuo yskä huolestuttaa. Ja kuume tulee ja menee ja tulee ja menee.. Nyt ei tosin ole ollut kuumetta tänään.
Aloitin duunin torstaisin karaokejuontajana. Oli ihan kivaa!! Jännitti vaan niin pirkuleesti, mutta eiköhän siihen ajan myötä totu. On se eri asia puhua kuuntelijoille radiossa, kuin salilliselle ihmisiä karaokessa :)!
Esikoinen menee tänään mummulaan yöksi tuohon naapuriin.
Ai niin!!!! Koinpa kauhun hetkiä torstaina, kun karaokesta palailin puolenyön jälkeen... Olin jo omalla paikkakunnalla, kun poliisiauto lähti seuraamaan, ja pian pysäyttivätkin. Mä olin tietysti ihan paniikissa, että oonko ajanut liian kovaa vai mitä..
No, semmonen lutusen näköinen vanha poliisisetä kysyi sitten, että
- ONkos tämä teidän autonne?
- Jjjjjuuuuu... mutta mieshän tällä yleensä ajelee.
- Niiiin, kun meillä on nykyään noissa poliisiautoissa semmonen tietokone, mistä me nähdään, jos auto ei ole katsastettu... Ja tämä auto nyt näyttäisi siltä, ettei sitä ole katsastettu.
- Ai kamalaa... ei kai... No hitsi, kun se mies ne tommoset jutut yleensä hoitaa (tottakai tiesin, että auto olisi pitänyt katsastaa jo joulukuussa, mutta se pitäisi eka huoltaa, eikä meillä ole ollunna rahhaaa.....). Anteeksi kauheesti, mitähän tästä nyt seuraa?
- No me merkataan tämä nyt tonne rekisteriin, niin että jos vielä näkyy liikenteessä ennen katsastusta, niin se on sitten kilvet pois ja kovat sakot.
- Kiitos kiitos kiitos kiitos!!
Arvatkaa vaan ripitinkö ukkoa kotona kun pääsin? :)
heather
Käytiin Rian kanssa päivystyksessä tuon yskän takia ja kuumekin nousi.. no, rs-virushan se on :(. Yskänlääkettä määräsi lääkäri ja sanoi, että aika varmasti myös esikoisella tuo virus on.
Toivottavasti lähtee nopeasti pois, ettei jouduta sairaalaan :(
heather
Paranemisia teille kovasti, koko porukalle tietty ja erityisesti pikku Ria-paralle. Virus voi onneksi mennä vähän lievemmälläkin sairastamisella ohi, toivottavasti teille käy niin! Hurja juttu muuten kävi autoillessasi, onneksi poliisit päästivät vähällä! Mulle kävi joskus reilu 10 vuotta sitten, kun vielä treenasin ja kilpailin kenttäratsastuksessa, vähän samanlainen homma (en tosin jäänyt kiinni, heh). Lainasin mutsilta niiden vanhan saabinrämän jossa oli vetokoukku, kun olin lähdössä viikoksi Kotkaan Piia Pantsun valmennuskurssille. Sillä sitten vedin humman Helsingistä Kotkaan ja takas, ja vielä sompailin ympäri Kotkan seutuvia koko viikon kurssikaverit kyydissä. Vasta kun palasin, mutsi kertoi muistaneensa että hoppahan oli laitettu seisomaan, sitä ei ollut katsastettu eikä edes vakuutettu (olivat siirtäneet liikennevakuutuksen siitä uuteen kärryyn mutta eivät olleet muistaneet tälle edes seisontavakuutusta...). Onneksi ei sattunut mitään!
Nikkilässä jo jutellaan niin kovasti ja hienosti! Täällä lähinnä vielä vokaalilauluja laulellaan, vaikka vähän on alkanut tulla sellaista bubuu- ja läl-läl-läl-läl ja nän-nän-nän.
Okei, takas hommiin...
Tulin tänne puhumaan itsekseni, kun en keksi mitä muutakaan tekisin (:DD). Menkat alkoivat eilen, joten lähetin perheen miespuoliset jäsenet kahdestaan uimaan. Enpä olekaan kuuteen ja puoleen kuukauteen ollut hetkeäkään kotona yksin (Onnin päikkäreiden aikana tietty, mutta se on aina sellaista kuulostelua kuitenkin). Yritin koko eilisyön miettiä, mitä tekisin näillä 2 tunnilla Ihan Omaa Aikaa, enkä keksinyt mitään. Toisaalta ihaninta onkin kyllä ihan olla vaan, etenkin kun on hiljaista. Harmi, että olen ihan kuolemanväsynyt, tästä nauttisi muuten kyllä aika paljon enemmän...
Onni muuten sammui sohvalle eilen ennen klo 22, ja jäi siitä nukkumaan yöunia!!! Olin kyllä ihan että whatta. Ja nukkui silti puoli yhdeksään. Kolme kertaa söi nyt, kun niin aikaisin nukahti. Alkuyö meni aika rauhallisesti, mutta aamuyöstä alkoi taas piehtarointi ja kitinä. Sylissä onneksi nukahti uudestaan (minä en).
Nyt kahvia...
Reissulta ollaan kotiuduttu, käytiin Helsingissä sukuloimassa.
Kiitos yhteisöneuvoista, viel en ainakaan ole sisäänpäässyt. Pääsen kyllä tolle groups-etusivulle, mut en siitä sitten eteenpäin. Voi olla kyllä mun ymmärryksessäkin vikaa =) IE meillä on käytössä.
Juusolle on puhjennut kolmas hammas alaetuhampaiden viereen vasemmalle (oonko jo sanonu?) Mä oon kytänny ylähampeja, tuli ihan puun takaa tää purukalu.
Eilen Juuso konttas muutaman askeleen sängyn päällä, liekö vahinko. siinä uskalsi kun on pehmeetä...se oli kyl niin vauhkona, etei varmaan edes huomannu mitä teki. Tää meidän kaveri on oikee ikiliikkuja ettei oo tosikaan. Hyppiä pitäs ihan koko ajan jos joku vaan jaksais pitää pystyssä. Hyppykiikku on olemassa mut ei oikee sopivaa paikkaa.
Meilläkin istutaan jo ihan ilman tukea, ja hienosti osaa kepsauttaa itsensä kyljelleen siitä. Muutenkin Juuso on aina kyljellään, leikkiikin kyljellään, hassun näkönen, het ku jostain jumppavideolta =)
Meillä hoetaan hui,ui ja oi.
Jeps, mutta nyt joku roikkuu lahkeessa...heipat!
Peetalle vielä. Teepä vaikka niin, että laita mulle postiin sun sähköpostiosoite, niin pistän sulle suoran kutsun yhteisöön. Jos nimittäin pääset groups etusivulle ja sieltä vielä kirjautumaan sisäänkin (oikealla yläkulmassa on se nappi), niin voisi jopa toimia tuo suora kutsu. Eli mun posti on ellu300@hotmail.com.
Täällä Vantaalla sataa lunta taas. Jotenkin sitä ei edes kuvittele tuon enää jäävän maahan, näyttäisi olevan nollassa keli. Oli muuten hassua kun aamulla lähdettiin jätkän kanssa kävellen kauppaa niin oli -6 ja kun reilun puolentoista tunnin päästä oltiin kotona niin enää -1.
Nyt makruloota alkaisi olemaan valmista uunissa, joten menen ottamaan pois ja toi poika tossa lattiallakin jo haiskahtaa jollekin luumuntapaiselle =)
Hyvää viikonalkua.
-E-
ja samalla kopioin tähän Heatherin viestin toisesta pinosta - anteeksi H, tämä on vähän hämäävää kun meillä on " viikko 6" nyt pinon otsikkona loppukuun, aloitetaan sitten maaliskuussa uusi! - Palaan omin jutuin myöhemmin.
heather: 18.2. 11.38
Toivottavasti meillä ei jo ollunna pinoa...Täällä edelleen sairastetaan :(.. Tuntuu, ettei tuo yskänlääke auta Rian yskään ollenkaan! Kuumetta ei onneksi enää ole ollut, mutta räkää tulee kuin hanasta ja yskä on siis kamala.
Esikoinen on onneksi jo parempi. Oli viikonlopun mummulassa kylässä. Olivat käyneet luistelemassa ja pulkkamäessä ja leikkineet ja syöneet koko viikonlopun.
Jahas, nyt esikoinen tunki syliin, joten lopettelen.
heather
Taas täällä yksinäni. Onkin ollut tosi väskä päivä, viime yö oli taas vähän retaleinen (Onni vingahteli vähän väliä tutin perään, tosin rauhoittui heti sen saatuaan, mutta näitä tuttiherätyksiä siis oli koko yön vähän väliä). Tavoistani poiketen jopa yritin nukkua nyt illansuussa kun Onni veteli tokat päikkärinsä, kun niin väsytti. Toivottavasti kaveri menee tänään ihmisten ajoissa nukkumaan...
Juusokin jo konttailua tapailee, ja muutenkin kovasti harrastaa liikuntaa! Ja hampaitakin siunaantuu. Onnilla näkyy edelleen sellaiset isot kohoumat kummassakin yläkulmassa, mutta on näkynyt jo toista kuukautta eikä mitään tapahdu. Ehkä ne ei edes ole hampaat? (Hm, mitähän ne sitten olis...) Niin ja ryömimään lähti Onsku eilen, tai siis hän on sohvalla (kuten Juusokin sängyllä :D) jo jonkun aikaa ryöminyt, vissiin parempi pito siinä, mutta nyt pääsee jo lattiallakin eteenpäin. Aika lailla käsien varassa tuntuu olevan vielä homma, jalat kyllä kovasti ponkivat mukana mutta en ole varma miten paljon niistä vielä on apua :D.
Oukei, nyt poistun täältä horisemasta seinille ja toivon, että vielä ennen viikon loppua löytyy seuraa ;)!
Olen minäkin täällä käynyt useamman kerran tänään, mutta ollut niin hiljaista etten ole viitsinyt kirjoitella minäkään (paha noidankehä tällainen).
Eikä oikein ole asiaa nytkään, joten menen nukkumaan.
-E-
Ma naytan olevan jo ihan menetetty tapaus, en vaan muka kerkee tanne saatika sinne yhteisoon kirjottelemaan koskaan.
No, tassa kuitenkin meidan pikaiset 7kk neuvolaterkut: kerrankin olin tyytyvainen, paino noussut 550g kuussa eli nyt 6850g! Kayra oli ylospain wuhuu!!!
Kiinteita ei tytto syo edelleenkaan, ainoa minka huolii on tuorekurkku omasta kourasta imeskeltyna. Lusikka on Vihollinen Numero 1, ja luulenkin, etta sormiruoka on se meidan juttu. Omasta kadesta vie kylla suuhunsa melkeinpa ruokaa kuin ruokaa, mutta eri asia on sitten etta meneeko mikaan alas...vaipassa ei toistaiseksi viela muuta kuin sita maitokakkaa :)
Terkut kaikille ja hyvaa kevaan odotusta!
Monument & Mimi