Kysymys miehille? Miksi kuvittelette koko perheen elämän pyörivän vehekeenne ympärillä?
Miksi mies saa olla vihainen ja ilkeä jos ei ole saanut ja miksi nainen ei saisi olla vihainen ja ilkeä jos kaikki lastenhoito ja kotityöt kaatuu niskaan? MIKSI ihmeessä SINÄ ajattelet jalkojesi välissä olevan lihakimpaleen niin tärkeäksi että koko maailma hiljentyy sitä ajatellessaan? Onko koskaan käynyt mielessä että olet väärässä ja olet vain inhottava lihakimpale joka vaatii toisia huomioimaan omat halunsa?
Kommentit (76)
soudettavaa, koluttu läpi yllättävän äkkiä jokaista poukamaa myöten.
Vierailija:
Ei järvi soutamisesta kulu...
Vierailija:
niissä talouksissa joissa on ihan samat ongelmat mutta miehellä.
aloittajalle sanoisin että sinä voit ihan itse vaikuttaa siihen ilmapiiriin siellä. Levitä jalkojasi sille ukolle niin se on tyytyväinen ja kaikilla on kivaa. Tai sitten jatka sitä toosasi panttaamista ja ihmettele että miksi ukkoa vituttaa eikä mikään suju. Valita saat ihan itse.
vaan tuossa tilanteessa mies olisi tyytyväinen siihen että saisi pillua, naisella olisi kurja olo kun joutuu harrastamaan seksiä vasten tahtoaan ja ne kotityöt ym olisivat edelleen naisen harteilla ihan vanhaan malliin. Myytti miehestä, jonka persoonallisuus muuttuu täysin seksin saamisen jälkeen on todellakin vain myytti. Laiska ja saamaton itsekeskeinen nahjus on laiska ja saamaton itsekeskeinen nahjus panon jälkeenkin.
pillua vaikka viikkoon. Sitten kun on saanut, on kuin taakka putoaisi harteilta, voi jatkaa neutraalisti päivän askareita tai käydä levollisin mielin nukkumaan ilman vitutusta. Minusta tulee myös todella avokätinen ja reilu aviomies ainakin muutamaksi tunniksi. Riippuen tietysti siitä, saako vaimo tai joku muu asia vitutuskynnyksen ylittymään.
M31
Vierailija:
Myytti miehestä, jonka persoonallisuus muuttuu täysin seksin saamisen jälkeen on todellakin vain myytti. Laiska ja saamaton itsekeskeinen nahjus on laiska ja saamaton itsekeskeinen nahjus panon jälkeenkin.
Oletko koskaan miettinyt, että se voisi toimia niinkin päin: ensin hoidat oman osuutesi kotihommista ja sitten pääset pukille? Ai mut noinhan se ei saa koskaan toimia, koska silloin nainen käyttää seksiä valtapeliin. Mököttävä mieshän sitä ei missään nimessä tee...
Vierailija:
pillua vaikka viikkoon. Sitten kun on saanut, on kuin taakka putoaisi harteilta, voi jatkaa neutraalisti päivän askareita tai käydä levollisin mielin nukkumaan ilman vitutusta. Minusta tulee myös todella avokätinen ja reilu aviomies ainakin muutamaksi tunniksi. Riippuen tietysti siitä, saako vaimo tai joku muu asia vitutuskynnyksen ylittymään.
M31Vierailija:
Myytti miehestä, jonka persoonallisuus muuttuu täysin seksin saamisen jälkeen on todellakin vain myytti. Laiska ja saamaton itsekeskeinen nahjus on laiska ja saamaton itsekeskeinen nahjus panon jälkeenkin.
Vierailija:
Tekstistä päätellen kuvaa täydellisesti sen miksi seksistä tulee ongelmia. On vain itsekäs äijä lihakimpaleensa kanssa. Ilkeyttään kiukuttelee. Saa siinä sitten ihmetellä. Voisitteko nyt ihan ensiksi vaikka käväistä seksuaaliterapeutin juttusilla. Vaikka ne yleensä kai onkin femakkoja jotka vaan tuputtaa miehelle että pitää pärjätä ilman seksiä niin fiksuimmat niistä kuulemma toteaa heti alkuun että jos haluatte pitää perheenne kasassa niin harrastakaa seksiä niin paljon että molemmille riittää. Että siitä on niinku hyvä aloittaa.
Vitunko väliä sillä on saiko se vaimo edes siinä aamupanolla, tai jäikö vaimoa vituttamaan, mutta kun miehen päivä on pulkassa, niin silloinhan kaikki on hyvin.
Ap. on nähtävästi täysin oikeassa, ainakin näiden vastausten perusteella.
Vierailija:
Siis ihan oikeesti: Miksi tuosta pitää tehdä ongelma...Kumpi on parempi ratkaisu: Alkaa pohtimaan ja analysoimaan katkeransävytteisesti miksi mies haluaa pillua vai yksinkertaisesti vetää housut kinttuihin ja antaa sille omalle rakkaalle ?
Tapahtui tänään aamulla: Eilisilta oli mennyt myöhään eikä kumpikaan jaksettu muuta kuin alkaa nukkumaan. Aamulla sitten haarovälistä tuli ponnekas ilmoitus ettei tällainen peli vetele. Kun nyt lapsetkin oli alakerrassa kiltisti katsomassa muumeja ei toimitukseen mennyt makkarissa takaapäin kauluspaita päällä kuin 5 minuuttia, ja voi taata että antoi päivälle hyvän startin ;)
Vaihtoehtona olisi tietty ollut että vaimo olisi alkanut pihtaamaan/nalkuttamaan että aina sinä vain ajattelet seksiä ja minua olisi alkanut panetuksen lisäksi ***uttamaan. Nyt sitten loput aamutoimet meni varsin jouhevasti.
M32
Vierailija:
M31
Kiukuttelet, vingut ja valitat kunnes saat tahtosi läpi, ja kun nainen viimein säälistä antaa sinun vähän käydä nylkyttämässä, niin kykenet käyttäytymään aikuismaisesti MUUTAMAN TUNNIN?? JOS vaimo tajuaa pitää turpansa kiinni ja muutenkin kaikki menee mielesi mukaan? Ellet sitten kylmästi käy nukkumaan tai jatka neutraalisti päivän askareita? Tsiisus mikä mies, ei ihme, että saat harvoin.
Vierailija:
Mies vain vittuili kaiket ajat eikä puhunut juuri mistään muusta kuin siitä, ettei saa tarpeeksi pillua!! Ei auttanut yhtään kotitöissä ja vain valitti ruoasta jne. Ei minkäänlaista läheisyyttä ja siirtyi lapsen syntymän jälkeen nukkumaan toiseen huoneeseenkin, ettei ole töissä väsynyt! Pikku hiljaa minusta tuli nalkuttava akka...Tuli ero, eikä ex-mies ikinä arvaisi, millainen seksihullu peto minusta kuoriutui! Uuden aviomiehen kanssa kotityöt jaetaan suunnilleen tasan ja vaikka lapsia on nyt yhteensä 3 (kummallakin yksi aiemmasta avioliitosta ja yksi yhteinen), niin seksille löytyy aina aikaa. Minulla ei ole ollut tämän miehen kanssa ikinä sellaista tunnetta, että PITÄÄ ANTAA, vaan HALUAN rakastella hänen kanssaan. Jos ei aina niin hirveästi innostaisikaan alkuksi, niin mies saa kyllä syttymään... Yhdyntöjä on hiljaisimpinakin viikkoina vähintään kymmenen. Olen erittäin tyytyväinen. Tai siis tyydytetty. :) Enkä taatusti nalkuta mistään!
Juu tuo on sitä itsensä huijaamista. Pari vuotta ja todellinen persoonasi pääsee taas valloilleen.. Sama pihtaaminen on silloin edessä ja tämä ihana miehesi muuttuu vittuuntuneeksi ja katkeraksi juopoksi jota vituttaa kun pelle ämmä ei anna pillua buahaha!!!
Sinulle 33 ihan tiedoksi että meillä vaimo saa ihan koska haluaa ihan sellaisen hoidon kuin haluaa. Tässä suhteessa ei valituksia ole kuulunut...
Mutta ihan vakavissaan: Pitääkö seksin aina olla kaksipuoleista ? Nyt ehkä yleistän vähän reippaasti, mutta miehillä ja naisilla pakkaa olemaan hieman erilaiset tarpeet seksin saralla. Parisuhteessa puolisoilla on muutenkin todennäköisesti eri tarpeet.
Seksin puute vaikuttaa miehen (ja varmasti naisenkin) mielialaan, tämä on fakta. Kyse ei ole kotitöillä huoraamisesta, mutta jos polttoaine on loppu ei auto liiku. Jos molemmat ihan oikeasti satsaa perheeseen (kotityöt, parisuhde, jne.) en näe mitään syytä mikseivät puolisot voi täyttää toistensa tarpeita vaikka ne olisivat erilaiset kuin omat tarpeet.
Ts. Miksei voi antaa jos tietää että se edistää yhteiseloa ?
M32
Vierailija:
Ts. Miksei voi antaa jos tietää että se edistää yhteiseloa ?
M32
se nyt vaan ei ole niin yksinkertaista. Antamisella ei nainen saa itselleen muuta kuin pahan mielen ja muuttuu vielä entistäkin kiukkuisemmaksi ja räjähdysherkemmäksi. Näköjään teille miehille seksi ei todellakaan merkitse juuri mitään, teistä ei ole yhtään kummallista eikä outoa pakottaa sitä oma " rakasta" seksiin vasten tämän tahtoa. Teidän mielestänne kaikki on hyvin kun teillä on kassit tyhjät, mitä väliä, vaikka se nainen vihaisi itseään ja teitä ja tuntisi olonsa nöyryytetyksi ja likaiseksi ja alkaisi inhota seksiä? Pääasia, että antaa pillua.
En vingu, vonkaa enkä kiukuttele. Pääsääntöisesti en jaksa innostua yhtään mistään. Se jos mikä on ärsyttävää perhe-elämää. Seksissä minulle ei ole tärkeintä oma saamiseni, vaan vaimon. Vaimo ei vaan tunnu itse tajuavan, kuinka hyvää seksi hänelle tekee(eikä feikkaa klitorisorkkuja, jotka saa ennen yhdyntää). Ei siis ilmeisimmin halua panna vain siksi, että se tekee gutaa. Yleensä meillä on seksiä n. 3 kertaa viikossa. JOSKUS alkaa vituttamaan, jos syystä tai toisesta tulee viikko taukoa. Eli ota silmä käteen pois persereiästä. Tsiisus mikä puusilmä, ei ihme ettet ymmärrä asioita kun et osaa lukea.
-30
Vierailija:
Kiukuttelet, vingut ja valitat kunnes saat tahtosi läpi, ja kun nainen viimein säälistä antaa sinun vähän käydä nylkyttämässä, niin kykenet käyttäytymään aikuismaisesti MUUTAMAN TUNNIN?? JOS vaimo tajuaa pitää turpansa kiinni ja muutenkin kaikki menee mielesi mukaan? Ellet sitten kylmästi käy nukkumaan tai jatka neutraalisti päivän askareita? Tsiisus mikä mies, ei ihme, että saat harvoin.
> se nyt vaan ei ole niin yksinkertaista. Antamisella ei nainen saa itselleen muuta kuin pahan mielen ja muuttuu vielä entistäkin kiukkuisemmaksi ja räjähdysherkemmäksi.
Tuota en ole kyllä koskaan ennen kuullut. Minulle on kerrottu ja käytännössä arkielämän käytöksellä toteennäytetty että ainakin allekirjoittaneen vaimo kykenee siihen täysin ilman mielipahaa. Toteaa jopa että se tuntuu ihan rentouttavalta hytkymiseltä eikä ota siitä mitään paineita ;)
> Näköjään teille miehille seksi ei todellakaan merkitse juuri mitään, teistä ei ole yhtään kummallista eikä outoa pakottaa sitä oma " rakasta" seksiin vasten tämän tahtoa.
Ei nyt mennä asiattomuuksiin, en ole enkä tule KOSKAAN pakottamaan ketään seksiin. Tuollainen vihjailukin on erittäin loukkaavaa.
> Teidän mielestänne kaikki on hyvin kun teillä on kassit tyhjät, mitä väliä, vaikka se nainen vihaisi itseään ja teitä ja tuntisi olonsa nöyryytetyksi ja likaiseksi ja alkaisi inhota seksiä? Pääasia, että antaa pillua.
Ymmärsinkö siis oikein että yksipuolisen seksin antaminen omalle puolisolle silloin tällöin tarpeen mukaan on likaista ja naista nöyryyttävää jonka seurauksena nainen alkaa vihaamaan itseään ? Jos todella ajattelet noin olen täysin sanaton...
M32
En voi ymmärtää, miksi käytät muijaa " runkkaamiseen" . Mielestäni on mukavampi vetää käteen. Olisi nöyryyttävää, jos muija ei olisi täysillä hommassa mukana.
M30
Vierailija:
En voi ymmärtää, miksi käytät muijaa " runkkaamiseen" . Mielestäni on mukavampi vetää käteen. Olisi nöyryyttävää, jos muija ei olisi täysillä hommassa mukana.
Samaa mieltä. Jäänyt joskus sessiot kesken kun huomannut ettei muijaa kiinnosta pätkääkään. Silti ne vain harvemmin tykkää kun ns lähdetään haaskalta. Tullaan kinuamaan takaisin, pyydellään anteeksi ym. Ei miehetkään sentään mitään ihan kylmäverisiä panokoneita ole. Läheskään kaikki ainakaan.
> En voi ymmärtää, miksi käytät muijaa " runkkaamiseen" . Mielestäni on mukavampi vetää käteen. Olisi nöyryyttävää, jos muija ei olisi täysillä hommassa mukana.
> Samaa mieltä. Jäänyt joskus sessiot kesken kun huomannut ettei muijaa kiinnosta pätkääkään. Silti ne vain harvemmin tykkää kun ns lähdetään haaskalta. Tullaan kinuamaan takaisin, pyydellään anteeksi ym. Ei miehetkään sentään mitään ihan kylmäverisiä panokoneita ole. Läheskään kaikki ainakaan.
Tunnustan: Vaimo antaa aina kun halua vaikka ei aina itse siitä saisi otetta, vaimo siis suostuu silloin (hyvillä mielin tosin) " runkkauskoneekseni" . Tässä omahyväisessä syyllisyydessä minua onneksi lohduttaa että vastavuoroisesti vaimo käyttää minua mm. eroottisena hierojana (tuoksuöljyllä tai ilman) ja mitä kauheinta harrastamme myös säännöllisesti seksiä jossa saamme molemat nautintoa ja usein laukeamme yhtäaikaa yhdynässä...
Nyt kun ollaan päästy tunnustusvaiheen ohi seuraa ihmettelyvaihe: Nainen ottaa suihin (ei itse saa orkkua) = OK !, Nainen tekee käsillä miehelle (ei itse saa orkkua) = OK !, mies panee rintojen väliin (nainen ei itse saa orkkua) = OK !, Mies panee naista ja nainen ei saa orkkua = Naista nöyryyttävää ja mies on naista alistava panokone.
Ja sitten miehet miettii miksi naiset feikkaa orgasmeja... Siis ajatelkaa nyt mikä paine naiselle tulee kun mies vetää hirveet loukkikset jos naisen tekisi mieli seksiä mutta ei jostain syystä sillä kertaa oikein saa otetta (väsy, hormonit, vähän työstressiä...). Mies jyystää ja jyystää (Tuntuuko hyvältä, tutuuko hyvältä....).
Tästä nyt on seurauksena vain ja ainoastaan se että nainen uskaltaa ryhtyä harrastamaan seksiä vain jos on tosi kiimainen ja tietää varmasti saavansa otteen. Jos yhtään epäilyttää ei muuta kuin päänsärkykortti pöytään.
M32
Kyllä meidän suhteessa toimii pikapanot (pussientyhjennyspanot). Ja kyllä mä nautin niistäkin. Meillä on ollut periaatteena, että molemmat saa seksiä, kun haluaa, vaikka toinen sitten tulisi mukaan vähän hitaammin.
Ja sitten on tietysti niitä iltoja ja öitä, että romantisoidaan, valmistaudutaan, käydään suihkussa ensin, laitetaan hajuvettä, kauniit alusvaatteet, nautitaan molemmat pitkän kaavan mukaan...
Nainen voi nauttia panemisesta muutenkin kuin saamalla orgasmin. Itsellä tapana hieroa orgasmi muijalle ennen panoa. Siitä voi sitten jatkaa yhdynnällä samaan hengenvetoon tavallaan jatkeena sille orkulle ja muija on oikein tyytyväinen ja molemmat saavat mitä haluavat.
Vierailija:
> se nyt vaan ei ole niin yksinkertaista. Antamisella ei nainen saa itselleen muuta kuin pahan mielen ja muuttuu vielä entistäkin kiukkuisemmaksi ja räjähdysherkemmäksi.Tuota en ole kyllä koskaan ennen kuullut. Minulle on kerrottu ja käytännössä arkielämän käytöksellä toteennäytetty että ainakin allekirjoittaneen vaimo kykenee siihen täysin ilman mielipahaa. Toteaa jopa että se tuntuu ihan rentouttavalta hytkymiseltä eikä ota siitä mitään paineita ;)
Vaimollasi sitten ehkä noin, minulla ei. Jos joudun suostumaan seksiin vasten tahtoani, en saa todellakaan mitään nautintoa. Päinvastoin, se on kivuliasta, koska en kostu, ja nöyryyttävää, koska tunnen itseni nimenomaan miehen runkkualustaksi ts. miestä ei minun haluni tai nautintoni kiinnosta vaan hän haluaa käyttää sitä reikää kassiensa tyhjentämiseen välittämättä pätkääkään siitä, että se on minulle vastenmielistä ja kivuliasta.
> Näköjään teille miehille seksi ei todellakaan merkitse juuri mitään, teistä ei ole yhtään kummallista eikä outoa pakottaa sitä oma " rakasta" seksiin vasten tämän tahtoa.Ei nyt mennä asiattomuuksiin, en ole enkä tule KOSKAAN pakottamaan ketään seksiin. Tuollainen vihjailukin on erittäin loukkaavaa.
Aha. Eikös koko tämä ketju pohjaa siihen, että naisen pitää antaa kun mies haluaa? Eli naisen on annettava vasten omaa tahtoaan, pakosta. Ihan sama tapahtuuko se nyrkiniskun pelossa vai miehen kiukuttelun/vieraissa käymisen pelossa, samasta asiasta siinä on kyse. Täällähän on suoraan sanottu, että jos pillua ei heru silloin kun miehen tekee mieli, niin akka saa syyttää itseään jos mies heittäytyy kakaraksi tai käy vieraissa.
> Teidän mielestänne kaikki on hyvin kun teillä on kassit tyhjät, mitä väliä, vaikka se nainen vihaisi itseään ja teitä ja tuntisi olonsa nöyryytetyksi ja likaiseksi ja alkaisi inhota seksiä? Pääasia, että antaa pillua.Ymmärsinkö siis oikein että yksipuolisen seksin antaminen omalle puolisolle silloin tällöin tarpeen mukaan on likaista ja naista nöyryyttävää jonka seurauksena nainen alkaa vihaamaan itseään ? Jos todella ajattelet noin olen täysin sanaton...
M32
Kyllä, nyt ymmärsit. Minun mielestäni seksi vasten omaa tahtoa ON likaista ja nöyryyttävää, minusta oikeus päättää omasta ruumiistaan on perustavanlaatuinen ihmisoikeus, josta yhdenkään ihmisen ei tulisi joutua luopumaan. Erityisen paha on, jos se oma " rakas" ei pysty hyväksymään toisen itsemääräämisoikeutta vaan olettaa toisen ruumiin olevan vapaasti käytettävissä aina kun haluaa.
Miettikää nyt miehet. Teillä on helppoa: teitä ei voi samalla tavalla pakottaa seksiin, koska perinteinen heteroseksi edellyttää erektiota, jota ei taas synny ilman jonkinasteista kiihottumista. Naiseen taas saa sen peniksen yleensä sullottua raa' alla voimalla, vaikka naista ei pätkääkään huvittaisi. Seurauksena kivulias ja kaikinpuolin surkea seksikokemus. Olisitteko itse valmiita kivuliaaseen, tunteettomaan seksiin, josta ette saisi pätkääkään mielihyvää, mutta kyllä roppakaupalla mielipahaa??
Täysin väärässä, älä väitä, täyttä potaskaa.