Mitä kosmetiikkaa lahjaksi 15 v tytölle? T. Kummitäti
Kommentit (62)
Sun pitää tietää mikä tuote sopii. Suklaarasia ja raha on hyvä.
Kannattaa kysyä ja tiedustella. Makuja on erilaisia. Muuten itse sanoisin että makea mansikka, appelsiini ja hedelmäiset jne. Eihän ne ole kaikkien mieleen kuitenkaan.
Minun 22 v tyttäreni, joka tietää kaiken kosmetiikasta, rasvainen iho, suosii lumenea. Ehkä hinta-laadun vuoksi.
Täti-ikäiset käyttävät Lumenea, teini-ikäiset jotain ihan muuta.
Smuutin tuotteettai Sol De Janeiron esim. bodymistit on suosittuja teinityttöjen keskuudessa.
Kasvojenpuhdistus geeli tai voide. Kevyt kosteusvoide. Jalkakylpy-kuppikakku, käsivoide, Hoitosuihke hiuksille.
Vierailija kirjoitti:
Smuutin tuotteettai Sol De Janeiron esim. bodymistit on suosittuja teinityttöjen keskuudessa.
Tämä ja kun tuoksu on omaan nenään ylimakea se on juuri se oikea. Kaksi teinitytärtä talossa ja tämä on se must juttu nyt.
Vierailija kirjoitti:
lumene on hyvä suomalainen tuote
käy nuorille ja tädeille
hinta laatu suhde kohdillaan
Kysy teinin äidiltä mitä hän käyttää. Kosmetiikkaa ei noin vain osteta toiselle. Voi jäädä käyttämättä.
Lahjakortti Normaliin. Ei mitään vanhanaikaista Lumenea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lumene on hyvä suomalainen tuote
käy nuorille ja tädeille
hinta laatu suhde kohdillaan
Paska, kallis tuotemerkki ja tehty neeggereille mainoksista päätellen. Suomalaisuus on hylätty ajat sitten.
Älä osta kenellekään mitään kosmetiikkaa ellet tiedä mitä tuotteita hän pystyy käyttämään ja miltä merkiltä.
Älä vaan osta, jos et kysy häneltä ensin! Menee taatusti pieleen muuten. Anna rahaa. Se on varmoin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä ja tiedustella. Makuja on erilaisia. Muuten itse sanoisin että makea mansikka, appelsiini ja hedelmäiset jne. Eihän ne ole kaikkien mieleen kuitenkaan.
Puhumattakaan ihotyypeistä, allergiosta jne jne. Että ap: joko kysy vaikka tytön äidiltä, tai anna lahjakortti jonnekkin, jossa on mahdollisimman monta merkkiä edustettuna.
Smuutin lahjapakkaus. Sokoksella ainakin on, Lykollakin varmaan.