Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys miehille? Miksi kuvittelette koko perheen elämän pyörivän vehekeenne ympärillä?

Vierailija
03.02.2008 |

Miksi mies saa olla vihainen ja ilkeä jos ei ole saanut ja miksi nainen ei saisi olla vihainen ja ilkeä jos kaikki lastenhoito ja kotityöt kaatuu niskaan? MIKSI ihmeessä SINÄ ajattelet jalkojesi välissä olevan lihakimpaleen niin tärkeäksi että koko maailma hiljentyy sitä ajatellessaan? Onko koskaan käynyt mielessä että olet väärässä ja olet vain inhottava lihakimpale joka vaatii toisia huomioimaan omat halunsa?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole ainakaan ikinä ollut mikään runkkausreikä. Mistä noita sanoja keksitään? Miehet vaan tarvitsee välillä pikapanoja ja koko huusholli toimii ja pyörii paremmin, kun miehet niitä saa.

Ei naisen tarvitse aina olla niin kympillä mukana. Harvoin pitkässä suhteessa halut aina kohtaa. (Useimmiten kuitenkin!)

Mitä ne paikat ei kestä? Yhdyntää? Liukuvoidetta? Ei ole mitään sääliseksiä. On vaan rakastamista yli arkipäivän.

Ja raportti: On toiminut jo 10 v ajan. Luin tämän toimintamallin tuosta kirjasta. Ja pitää todellakin parisuhteen kunnossa. Jokaiselle tapaamani miehelle seksi on ollut tärkeä asia. Naisten kohdalla libido taitaa vaihdella enemmän elämäntilanteen ja henkilön mukaan.

Vierailija
62/76 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En mä ole ainakaan ikinä ollut mikään runkkausreikä. Mistä noita sanoja keksitään? Miehet vaan tarvitsee välillä pikapanoja ja koko huusholli toimii ja pyörii paremmin, kun miehet niitä saa.

Ei naisen tarvitse aina olla niin kympillä mukana. Harvoin pitkässä suhteessa halut aina kohtaa. (Useimmiten kuitenkin!)

Mitä ne paikat ei kestä? Yhdyntää? Liukuvoidetta? Ei ole mitään sääliseksiä. On vaan rakastamista yli arkipäivän.

Ja raportti: On toiminut jo 10 v ajan. Luin tämän toimintamallin tuosta kirjasta. Ja pitää todellakin parisuhteen kunnossa. Jokaiselle tapaamani miehelle seksi on ollut tärkeä asia. Naisten kohdalla libido taitaa vaihdella enemmän elämäntilanteen ja henkilön mukaan.

Runkkausreikähän sinä nimenomaan olet, ja jostakin kumman syystä vielä ylpeä siitä! Mies runkkaa itsensä sinuun aina kun haluaa, ja sinä kuvittelet miehen rakastavan sinua sen vuoksi? No, joidenkin tarvitsee alentaa itsensä käyttöesineeksi saadakseen miehen, joillakin on varaa jopa vaatia mieheltä jotakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja rauhallisen ympäristön. Oma naiseni ei, onneksi. Mistä niin käsitit ettei saa orkkua? Todellakin saa, vähintään ennen yhdyntää, mutta usein myös yhdynnän aikana. Siksi kysyinkin, että onko yhdyntä naiselle täysin turha, ellei saa yhdynnän aikana orgasmia. Onko vaikea ymmärtää tätä kysymystä? Miksi luulet että meitä muita kiinnostaa juuri sinun mieltymyksesi? Ei sinun itsesi takia vaan luodaksemme jonkinlaisen käityksen asioista.

Onko se rakentavaa keskustelua, jos ykskantaan ilmoittaa, että " ei kiinnosta teidän asiat, tehkää mitä tykkäätte" ?

saa orkkua, koska itse kirjoitit ettei nainen saa orgasmia. Ymmärrätkö? Luulin, että nainen = sinun naisesi, en tajunnut, että nainen = monet muut naiset paitsi sinun naisesi.

Ja vastaan (edelleen), että minun mielestäni seksi ilman orgasmia on turhaa. Ja orgasmin jälkeen en halua yhdyntää, vaan haluan esim. käydä nukkumaan tai katsoa telkkaria. Onko se niin vaikea tajuta? Sinulle ei siis olisi mikään ongelma harrastaa seksiä ilman orgasmia? Miksi muuten edes kysyt kun heti perään ilmoitat, että sinua tai ketään muutakaan eivät mielipiteeni kiinnosta?

Ilmoitin, että tehkää niin kuin haluatte, koska ilmeisesti minä ja vaimosi olemme hyvin erilaisia ja meillä on hyvin erilaiset mieltymykset seksin suhteen. Eli hän esim. pitää pikapanoista jossain vessassa tai ainakin suostuu niihin, minä en pidä enkä suostuisi.

Vierailija
64/76 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää seksistä vielä orgasmin jälkeenkin. Klitoriksen koskettelusta heti orkun jälkeen ei pidä, mutta yhdynnästä kyllä. Ja tosiaan, minulle ei ole mikään ongelma harrastaa seksiä ilman orgasmia. Usein olemme näin tehneetkin, esim. sellaisessa paikassa, jossa " lastin" lennättäminen tai natiseva sänky(kylässä) aiheuttaisi liikaa huomioita. Silti kullin pilluun vieminen ja paneminen antaa henkistä tyydytystä. Varsinkin kun on tiedossa, että pian saa laueta oikein kunnolla kotona, niin hauskaahan se vain on.

Vierailija:

Ja orgasmin jälkeen en halua yhdyntää, vaan haluan esim. käydä nukkumaan tai katsoa telkkaria. Onko se niin vaikea tajuta? Sinulle ei siis olisi mikään ongelma harrastaa seksiä ilman orgasmia?

Vierailija
65/76 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään missään kusisessa baarin vessassa ainakaan. Ilmeisesti todellakin olet hyvin erilainen. Etkö ole ikinä rakastellut hetken mielijohteesta kylpyhuoneessa? Saunassa? Kesämökin laiturilla? Autossa? Metsässä mustikanpoimintareissulla? Et suostuisi? Onko pikapano sellainen puolituntinen, jossa ei saa orgasmia? Entä jos saa 5 minuutissa?

Ja tiedoksi vaan, että nämä ovat meille erikoistilanteita, jotka tuovat väriä seksielämäämme. Meillä tyypillinen arkiseksi tapahtuu sängyssä illalla nukkumaanmennessä tai aamulla ennen töihinlähtöä. Silti nautinnosta ei tarvi tinkiä. Molemmat saavat orgasmin.

Vierailija:

Ilmoitin, että tehkää niin kuin haluatte, koska ilmeisesti minä ja vaimosi olemme hyvin erilaisia ja meillä on hyvin erilaiset mieltymykset seksin suhteen. Eli hän esim. pitää pikapanoista jossain vessassa tai ainakin suostuu niihin, minä en pidä enkä suostuisi.

Vierailija
66/76 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et edusta suurta osaa naisista.

Vierailija:

saa orkkua, koska itse kirjoitit ettei nainen saa orgasmia. Ymmärrätkö? Luulin, että nainen = sinun naisesi, en tajunnut, että nainen = monet muut naiset paitsi sinun naisesi.

Ja vastaan (edelleen), että minun mielestäni seksi ilman orgasmia on turhaa. Ja orgasmin jälkeen en halua yhdyntää, vaan haluan esim. käydä nukkumaan tai katsoa telkkaria. Onko se niin vaikea tajuta? Sinulle ei siis olisi mikään ongelma harrastaa seksiä ilman orgasmia? Miksi muuten edes kysyt kun heti perään ilmoitat, että sinua tai ketään muutakaan eivät mielipiteeni kiinnosta?

Vierailija
67/76 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Teidän mielestänne kaikki on hyvin kun teillä on kassit tyhjät, mitä väliä, vaikka se nainen vihaisi itseään ja teitä ja tuntisi olonsa nöyryytetyksi ja likaiseksi ja alkaisi inhota seksiä? Pääasia, että antaa pillua.

Ymmärsinkö siis oikein että yksipuolisen seksin antaminen omalle puolisolle silloin tällöin tarpeen mukaan on likaista ja naista nöyryyttävää jonka seurauksena nainen alkaa vihaamaan itseään ? Jos todella ajattelet noin olen täysin sanaton...

M32

[/quote]

Vierailija
68/76 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ollaan päästy tunnustusvaiheen ohi seuraa ihmettelyvaihe: Nainen ottaa suihin (ei itse saa orkkua) = OK !, Nainen tekee käsillä miehelle (ei itse saa orkkua) = OK !, mies panee rintojen väliin (nainen ei itse saa orkkua) = OK !, Mies panee naista ja nainen ei saa orkkua = Naista nöyryyttävää ja mies on naista alistava panokone.

Suihinotto, kädellä hoitelu tai rintojen väliin, kaikki ovat naisen " hallinnassa" , eikä niissä ole tarkoituskaan välttämättä että naisen tarvitsee kiihoittua tai nauttia, ja ennen kaikkea: NE EIVÄT TUOTA KIPUA.

Se että pannaan kuivilta yleensä ärsyttää naisen limakalvoja ja varsinkin pidempi akti todella alkaa sattumaan.

Siinä se ero.

M32

[/quote]

Vierailija
69/76 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onneksi et edusta suurta osaa naisista.

Joku saa kicksit siitä, että saa miehet kuolaamaan itsensä perään. Eihän ilman tätä ilmiötä olisi olemassa esim. autolehtien sivuilla Corollan konepellillä retkottavia car babeja, Iltatyttöjä, Seiskan Tähtityttöjä, Miss Bikineitä yms.

Minä taas en tuollaisesta perusta, minulle se lateksibikineissä keikistely viidenkymmenen finninaamaisen kännisen nappiverkkariamiksen kuolattavana olisi painajainen. En tykkää esitellä itseäni, en pidä siitä, että miehet näkevät minut seksiobjektina. Ja varsinkin sille omalle miehelle haluan olla jotain ihan muuta kuin pinkeät tissit ja liukas reikä, haluan rakastelua, haluan olla seksikumppani enkä pano/reikä/pillu/paineiden purkaja.

Jos en edes edusta suurta osaa naisista, niin mikä on ongelma? Luulisi teille uroille sitten löytyvän kasapäin niitä kiimaisia narttuja pantavaksi, vaikka minä en halua sellaiseksi ryhtyä.

Vierailija
70/76 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin se on muutenkin niin, että miehelle sitä nautintoa tuotetaan, itse jään ihan kylmäksi... Turha sitä on taas siihen vetää, että seksi olisi kaikille naisille jotenkin vähäarvoista ja kodinhoito ja lapset se elämän täyttymys...

Vierailija:

KOTITEHTÄVÄ:

Ehdotankin tässä ja nyt kaikille threadia lukeville naisille haastetta/koetta: Kun olette seuraavan kerran kahdestaan miehenne kanssa tarjotkaa seksiä ilman mitään kommervenkkejä ja edellytystä että miehen tulisi tehdä teille nautintoa. Tarjotkaa siis miehelle pano jossa hän voi keskittyä täysin omaan nautintoonsa. Jos mies ihmettelee niin hymyilkää ja sanokaa että pane vain ihan reilusti, selitätte myöhemmin mikä on jutun juju. Ja tänne sitten raportit nauttiko mies, edistikö parisuhdetta, oliko kivaa, jne. Veikkaan että yllätytte, seksi on miehille tärkeä juttu !

Minua on myös häirinnyt tässä keskustelussa kotitöiden sotkeminen keskusteluun: jotta seksi toimii tulee parisuhteen muidenkin osa-alueiden toimia ja kotityöt nyt on osa tätä kokonaisuutta. Jos puolisot tietää että molemat työskentelee perheen eteen täysillä ei seksillä tarvi " huorata kotitöitä" koska toinen tietää että tiskit tiskataan sai seksiä eli ei.

Olen nyt myöskin lukevinani rivien välistä että pitkää onnellisesti naimisissa olleile tämä asia tuntuu olevan selvä (meillä kohta 10 v), mutta sinkut ei sitä tunnu ymmärtävän (ok, aika raaka yleistys). Ehkä kyse on siitä että ajan myötä myös seksi ja suhtautuminen seksiin muuttuu siitä alkuaikojen " hihityksestä" ja joskus jopa epätoivoisesta intohimon metsästyksestä ihanan arkiseksi hellyyden ja luottamuksen täyttämäksi nautinnoksi (josta intohimokaan ei tietty ole kadonnut). Myös seksuaalisen tarpeen eroihin osaa varmaan suhtautua luonnollisemmin. Mutta tässä on ihan oman threadin paikka, aloitan sen joku päivä jos on töissä tylsää... ;)

M32

Vierailija
71/76 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelinkontin takaapäin: yhtä tuskaa, kun miehellä on liian pitkä.

Vierailija:

Nelinkontin takaapäin. Liukuvoidetta peliin. Ei kestä kauan, kun mies laukeaa ja nainenkin nauttii.

Nainen, myöskin 10 v. parisuhteessa ja ei-pihtari, ei-huora eikä siis miesten kielellä rahasta seksillä

Lukekaapa John Gray niin vaimot kuin miehetkin

Vierailija
72/76 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No ei tietenkään missään kusisessa baarin vessassa ainakaan. Ilmeisesti todellakin olet hyvin erilainen. Etkö ole ikinä rakastellut hetken mielijohteesta kylpyhuoneessa? Saunassa? Kesämökin laiturilla? Autossa? Metsässä mustikanpoimintareissulla? Et suostuisi? Onko pikapano sellainen puolituntinen, jossa ei saa orgasmia? Entä jos saa 5 minuutissa?

Ja tiedoksi vaan, että nämä ovat meille erikoistilanteita, jotka tuovat väriä seksielämäämme. Meillä tyypillinen arkiseksi tapahtuu sängyssä illalla nukkumaanmennessä tai aamulla ennen töihinlähtöä. Silti nautinnosta ei tarvi tinkiä. Molemmat saavat orgasmin.

ITSE otit vessan esille. ITSE annoit mielestäni tekstissäsi ymmärtää, että naisesi jää ilman orgasmia näissä sessioissa ja on siihen ihan tyytyväinen.

Tiedän olevani " huono nainen" nykystandardeilla, koska en todellakaan saa minkäänlaista nautintoa siitä jos " annan" miehelle säälistä (= silloin kun itseä ei huvita) puoli tuntia tai 5 min, enkä todellakaan koe sellaisen piristävän seksielämääni millään tavalla. Päinvastoin, seksielämä uhkaa kyllä loppua jos mies vonkuu ns. erikoisuuksia ja olettaa minun niihin ryhtyvän vaikken niistä itse saa mitään.

Vierailija
73/76 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

karmeaksi pihtarihuoranoita-akaksi, niin voin kertoa, että olen ihan tavallinen 24-vuotias nainen. Heikkosaantisten teinivuosien jälkeen olen pisimmillään ollut harrastamatta seksiä (tilanteessa, jossa seksin harrastaminen on ollut mahdollista eli on ollut joku mies jollain tapaa kierroksessa) varmaan sen 3 viikkoa. Tällainen 3 viikon ajanjakso on ollut muistaakseni 2 tai 3 kertaa 6 vuoden aikana, liikaa?

Mutta säälistä ja puhtaasti miehen mieliksi en anna (enää, sekin on tullut koettua), siinä vaan rikkoo itseään ja mielenkiinto seksiä kohtaan (ko. miehen kanssa) lopahtaa ennen pitkää lopullisesti.

T. ketjussa paljon kommentoinut nainen, numeroita en nyt muista.

Vierailija
74/76 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole säälistä antanut tai saanut - vaan rakkaudesta.

Taidan olla jäävi kommentoimaan tässä ketjussa.

N38

Vierailija:

Nelinkontin takaapäin. Liukuvoidetta peliin. Ei kestä kauan, kun mies laukeaa ja nainenkin nauttii.

ps. Niitä elämän suuria nautintoja.

Vierailija
75/76 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä täälläkin saa kuulla miten ei ole tarpeeksi omatoiminen ja miten ei havaitse kaikkia epäkohtia, tai jos havaitsee ja tekee, mitä täytyy, niin sitten se tapahtuu liian hitaasti, väärässä järjestyksessä, tai molempia.

Tottakai sitä yrittää parhaansa, ei minua missään paskaläjässä huvita elää, mutta ilmeisesti pitäisi omistaa täysin samalla periaatteella raksuttava aivokoneisto, että pysyisi harmoniassa vailla jatkuvia kommentteja.

Ja jos on jotain astetta hankalampaa settiä, niin se on meillä äijä, joka sen hoitaa. Ja kaiken edellä vaaditun päälle tulee kaikki rassaus-, asennus-, säätö- rakennus- ja roudaus urakat. Se on jossain määrin jopa mukavaa. Ja NE kyllä sujuvat automaattisesti, mutta niistä ei tarpeeksi heru kiitosta. Meillä ainakin se on äijä, joka pitää kaikki systeemit kunnossa, ja jos vaikkapa huonekalua esimerkiksi uupuu, niin se vaikka tehdään, jos ei muuten löydy juuri mieleistä. Ja tuhat muuta isoa ja pientä askaretta, johon ei nainen koske pitkällä tikullakaan. Tasa-arvo on hieno asia, mutta jokin tässä nyt ei aivan istu ainakaan äijälogiikkaan, nimittäin milloin se tasa-arvo alkaa toimia niin, että nainen häärii puuverstaassa, äheltää raskaan roinan kanssa, rassaa tekniikkaa näpit rasvassa, pistää sähkön veden, äänen, tai minkä tahansa menemään sinne, minne sen kuuluu, ja tekee sen tasavertaisesti yhtä hyvällä lopputuloksella? Ilmeisesti se tasa-arvo tarkoittaa sitä, että miehelle pitää tunkea pään sisään molempien sukupuolten aivot niin, että syntyy uudenlainen hyperihminen, joka hoitaa jokaikisen homman täydellisesti. Kyllä sitten pitäisi alkaa vastakkaistakin sukupuolta panettamaan.

Vierailija
76/76 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsin tuttavapariskunnan kylpyhuoneen ja lentokoneen. Tosin tuo jälkimmäinen ei varmaan kovin kummoisia sessioita mahdollista, mutta pientä kuitenkin, sellaista pikkutuhmaa vireen ylläpitoa.

Epäilen, että et ole ollut oikeassa seurassa, jos et ole koskaan halunnut seksiä yhtäkkiä, olosuhteista ja säästä riippuen sopivaa paikkaa pillu märkänä ja mies muna pystyssä etsien. Voin kertoa, että hauskaa on ollut, monta kertaa on naurettu vaimon kanssa noille hassutteluille. Soisin kaikkien ihmisten kokevan tuollaista intohimoa ja heittäytymistä hetkeen. Tunnut vaativan jonkinlaista " standardia" rakastelemista, joka ei kuitenkaan sitten jälkeenpäin välttämättä ole aivan sitä mitä odotit?

Ei sinua kukaan ole leimaamassa miksikään, vähiten minä. Minun seksikumppanini on oltava täysillä mukana tai ei ollenkaan.

M30, " vastaväittelijäsi"

Vierailija:

ITSE otit vessan esille. ITSE annoit mielestäni tekstissäsi ymmärtää, että naisesi jää ilman orgasmia näissä sessioissa ja on siihen ihan tyytyväinen.

Tiedän olevani " huono nainen" nykystandardeilla, koska en todellakaan saa minkäänlaista nautintoa siitä jos " annan" miehelle säälistä (= silloin kun itseä ei huvita) puoli tuntia tai 5 min, enkä todellakaan koe sellaisen piristävän seksielämääni millään tavalla. Päinvastoin, seksielämä uhkaa kyllä loppua jos mies vonkuu ns. erikoisuuksia ja olettaa minun niihin ryhtyvän vaikken niistä itse saa mitään.