Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys miehille? Miksi kuvittelette koko perheen elämän pyörivän vehekeenne ympärillä?

Vierailija
03.02.2008 |

Miksi mies saa olla vihainen ja ilkeä jos ei ole saanut ja miksi nainen ei saisi olla vihainen ja ilkeä jos kaikki lastenhoito ja kotityöt kaatuu niskaan? MIKSI ihmeessä SINÄ ajattelet jalkojesi välissä olevan lihakimpaleen niin tärkeäksi että koko maailma hiljentyy sitä ajatellessaan? Onko koskaan käynyt mielessä että olet väärässä ja olet vain inhottava lihakimpale joka vaatii toisia huomioimaan omat halunsa?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En vingu, vonkaa enkä kiukuttele. Pääsääntöisesti en jaksa innostua yhtään mistään. Se jos mikä on ärsyttävää perhe-elämää. Seksissä minulle ei ole tärkeintä oma saamiseni, vaan vaimon. Vaimo ei vaan tunnu itse tajuavan, kuinka hyvää seksi hänelle tekee(eikä feikkaa klitorisorkkuja, jotka saa ennen yhdyntää). Ei siis ilmeisimmin halua panna vain siksi, että se tekee gutaa. Yleensä meillä on seksiä n. 3 kertaa viikossa. JOSKUS alkaa vituttamaan, jos syystä tai toisesta tulee viikko taukoa. Eli ota silmä käteen pois persereiästä. Tsiisus mikä puusilmä, ei ihme ettet ymmärrä asioita kun et osaa lukea.

-30

niin missä se ristiriita on? Itse kirjoitit olevasi mulkku kun silloin joskus kun et saa seksiä ja ns. normaalisti käyttäytyvä ihminen kun olet saanut. Mikset muuten vedä käteen, saa ne kassit tyhjäksi niinkin?

Vierailija
42/76 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nainen voi nauttia panemisesta muutenkin kuin saamalla orgasmin. Itsellä tapana hieroa orgasmi muijalle ennen panoa. Siitä voi sitten jatkaa yhdynnällä samaan hengenvetoon tavallaan jatkeena sille orkulle ja muija on oikein tyytyväinen ja molemmat saavat mitä haluavat.

a) mies,

b) nainen joka ei ole ikinä saanut orgasmia tai saa vain todella harvoin,

c) nainen joka on pahasti tossun alla ja jonka on pakko säilyttääkseen itsetuntonsa rippeet kuvitella pitävänsä huonosta seksistä.

Olen minäkin ollut nuori ja tyhmä ja suostunut siihen runkkualustan hommaan, mutta nyt täytyy sanoa, että EI ENÄÄ IKINÄ! Minä en nauti seksistä ilman orgasmia, se on vajavaista, puutteellista, tylsää, pettymys. Miksi ihmeessä harrastaisin seksiä, josta en saa nautintoa? Ehkä olen ns. miesmäinen, mutta minuun ei ole koskaan oikein uponnut nuo jutut siitä, että " vain harvat naiset kykenevät orgasmiin" tai " nainen nauttii seksistä todella paljon ilman orgasmiakin" . Sillä noin minäkin ajattelin silloin, kun sängyssäni oli itsekeskeinen ja tumpelo mies. Mutta tämän yhden jälkeen on ollut muita, joiden kanssa jo ensimmäisellä seksikerralla olen saanut tajunnanräjäyttävät orkut, kaikki on ollut kiinni miehen taidoista. Ja näin jälkikäteen voin sanoa, että se " nautinto" , mitä aikoinaan sain orgasmittomasta seksistä, ei ollut yhtään mitään verrattuna kunnolliseen seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen jos en viikkoon ole saanut. Siellä on olemassakin toinenkin reikä jos on kuukautiset t.neljän lapsen äiti

Vierailija
44/76 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parempi olla kokonaan ilman seksiä, jos orkun saa ainoastaan ennen yhdyntää tai mahdollisesti yhdynnän aikana klitorista hieromalla?

Kaikki asennot ja tilanteet eivät mahdollista klitorisorkkua yhdynnän aikana, joten onko parempi välttää kokonaan esim. pikapanoja hetken hurmiossa? Olen käsittänyt, että monet naiset ovat innoissaan tällaisista nopeista, kiihkeistä ex tempore-sessioista, oli paikka mikä hyvänsä, tuttavapariskunnan kylpyhuone, oman keittiön pöytä tms. Olenko väärässä? Jos näissä tilanteissa ei siis saakaan, ne ovat täysin turhia? Monet naiset vaativat oikean ilmapiirin ja rauhallisen ympäristön, jotta voivat antautua orgasmille. Miten tämä onnistuu jännittävissä paikoissa, joita kuitenkin halutaan kokeilla, lentokoneessa yms. ?

Vierailija:

Minä en nauti seksistä ilman orgasmia, se on vajavaista, puutteellista, tylsää, pettymys. Miksi ihmeessä harrastaisin seksiä, josta en saa nautintoa? Ehkä olen ns. miesmäinen, mutta minuun ei ole koskaan oikein uponnut nuo jutut siitä, että " vain harvat naiset kykenevät orgasmiin" tai " nainen nauttii seksistä todella paljon ilman orgasmiakin" .

Vierailija
45/76 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi, mitä yks keskustelija sanoi; ottaa mieheltä suihin, panna rintojen väliinn.. YÖKS!!! oikea elävä esimerkki miehestä jolle oma kalu on tärkein ja nainen vaan tyydytyksen väline. Vatkaa kuule ääliö itse mulkkuas ja anna vaimon olla rauhassa.

Vierailija
46/76 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristääkö vanne päätäsi? Eihän toki rakkaan miehen penistä omaan suuhun, hyhhyh...

Vierailija:

toi, mitä yks keskustelija sanoi; ottaa mieheltä suihin, panna rintojen väliinn.. YÖKS!!! oikea elävä esimerkki miehestä jolle oma kalu on tärkein ja nainen vaan tyydytyksen väline. Vatkaa kuule ääliö itse mulkkuas ja anna vaimon olla rauhassa.

Vierailija
47/76 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se kyllä tosi vastenmielistä jos kesken oman mukavan elämän täytyy keskeyttää kaikki ja lutkuttaa äijän kullia. Yrittäkääs nyt miehet ymmärtää ettei me naiset tosiaankaan ajatella joka sekunti teidän kalun tilaa ja pusseja.

Vierailija
48/76 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaankin sitä mieltä, että kun heillä on tyhjät pussit niin kaikki on ok. Mikähän saa jonkun vatsakkaan keski-ikäisen miehen kuvittelemaan että kaikki ongelmat poistuvat kun vaan tämän äijän kullia lutkutetaan?

Vierailija
49/76 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei äijä välitä yhtään, makaa sohvalla ja juo kahvia kaljaa ei nosta persettään vaikka vaimolla olisi mikä kesken.

Vierailija
50/76 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtui että se on vielä liian pienikin. lihava, haiseva, laiska, vittumainen, pienimunainen, kiimainen, pervo, tyhmä, köyhä minimulkku äijä. hyi helvetti.

m

Vierailija
51/76 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellaistako sitten pitäisi kuola valuen haluta?

Vierailija
52/76 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko parempi olla kokonaan ilman seksiä, jos orkun saa ainoastaan ennen yhdyntää tai mahdollisesti yhdynnän aikana klitorista hieromalla?

Kaikki asennot ja tilanteet eivät mahdollista klitorisorkkua yhdynnän aikana, joten onko parempi välttää kokonaan esim. pikapanoja hetken hurmiossa? Olen käsittänyt, että monet naiset ovat innoissaan tällaisista nopeista, kiihkeistä ex tempore-sessioista, oli paikka mikä hyvänsä, tuttavapariskunnan kylpyhuone, oman keittiön pöytä tms. Olenko väärässä? Jos näissä tilanteissa ei siis saakaan, ne ovat täysin turhia? Monet naiset vaativat oikean ilmapiirin ja rauhallisen ympäristön, jotta voivat antautua orgasmille. Miten tämä onnistuu jännittävissä paikoissa, joita kuitenkin halutaan kokeilla, lentokoneessa yms. ?

Minusta yhdyntä ilman orgasmia on edelleen hukkaan heitettyä aikaa, mieluummin hoitelisin itseni omin käsin. Minä en pidä pikapanoista, koska ne ovat kivuliaita eivätkä tuota minulle minkäänlaista nautintoa, en tod. halua seksiä kusisessa lentokoneen vessassa tai tuttavapariskunnan kylppärissä. Tehkää te ihan miten vaan ikinä haluatte. Mutta minusta on edelleen kummallista, että nainen haluaa seksiä väärässä ilmapiirissä ja rauhattomassa ympäristössä, jos kerran itse ei siitä kauheasti nauti, mutta kukin tavallaan. Olisiko miehistä kiva aina harrastaa seksiä sen aikaa, että vähän ehtii tuntua kivalta, mutta sitten se olisi ohi ilman laukeamista?

Vierailija
53/76 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran. Mutta ei välttämättä yhdynnän aikana. Onko yhdyntä siis täysin turha? Kuka niin väitti, että KUKAAN nainen ei tykkää pikapanoista/jännittävistä paikoista?

Vierailija:

Mutta minusta on edelleen kummallista, että nainen haluaa seksiä väärässä ilmapiirissä ja rauhattomassa ympäristössä, jos kerran itse ei siitä kauheasti nauti, mutta kukin tavallaan. Olisiko miehistä kiva aina harrastaa seksiä sen aikaa, että vähän ehtii tuntua kivalta, mutta sitten se olisi ohi ilman laukeamista?

Vierailija
54/76 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kerran. Mutta ei välttämättä yhdynnän aikana. Onko yhdyntä siis täysin turha? Kuka niin väitti, että KUKAAN nainen ei tykkää pikapanoista/jännittävistä paikoista?

Vierailija:

Mutta minusta on edelleen kummallista, että nainen haluaa seksiä väärässä ilmapiirissä ja rauhattomassa ympäristössä, jos kerran itse ei siitä kauheasti nauti, mutta kukin tavallaan. Olisiko miehistä kiva aina harrastaa seksiä sen aikaa, että vähän ehtii tuntua kivalta, mutta sitten se olisi ohi ilman laukeamista?

Minä en voi vastata vaimosi puolesta eikä minua itseasiassa kauheasti kiinnosta, sopikaa asianne ihan itse ja tehkää niin kuin tykkäätte. Sanoin, että MINÄ en nauti pikapanoista/" jännittävistä" paikoista. Ja sinä IHAN ITSE kirjoitit, että kun naisella pitää olla se oikea ilmapiiri ja rauhallinen ympäristö, muuten ei saa orgasmia, niin sori vaan, käsitin sen niin ettei naisesi siis saa orgasmia.

Vierailija
55/76 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin pareilla vaan " sääliseksi" toimii. Enkä ymmärrä joidenkin kommentteja seksiin pakottamisesta. Käsittääkseni tällöin puhutaan raiskauksesta ja se taas ei ole sääliseksiä. Ihan itse minä naisena päätän, haluanko olla runkkausalusta ja seksiobjekti. Ihan kauheaa on myös se, että joskus mies antaa minulle suuseksiä, ilman että itse saa!

Ketjun otsikkoon palaten, olen saanut kuvan, että monet miehet ajattelevat lihakimpalettaan todella paljon. Niin oma ukkonikin. Ja kun minä ajattelen paljon vähemmän omaa jalkoinväliäni, niin onhan sille ongelmalle jotain tehtävä, että molemmat ovat tyytyväisiä.

terveisin 14 vuotta onnellisessa suhteessa

Vierailija
56/76 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rauhallisen ympäristön. Oma naiseni ei, onneksi. Mistä niin käsitit ettei saa orkkua? Todellakin saa, vähintään ennen yhdyntää, mutta usein myös yhdynnän aikana. Siksi kysyinkin, että onko yhdyntä naiselle täysin turha, ellei saa yhdynnän aikana orgasmia. Onko vaikea ymmärtää tätä kysymystä? Miksi luulet että meitä muita kiinnostaa juuri sinun mieltymyksesi? Ei sinun itsesi takia vaan luodaksemme jonkinlaisen käityksen asioista.

Onko se rakentavaa keskustelua, jos ykskantaan ilmoittaa, että " ei kiinnosta teidän asiat, tehkää mitä tykkäätte" ?

Vierailija:

Ja sinä IHAN ITSE kirjoitit, että kun naisella pitää olla se oikea ilmapiiri ja rauhallinen ympäristö, muuten ei saa orgasmia, niin sori vaan, käsitin sen niin ettei naisesi siis saa orgasmia.

Vierailija
57/76 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi mies saa olla vihainen ja ilkeä jos ei ole saanut ja miksi nainen ei saisi olla vihainen ja ilkeä jos kaikki lastenhoito ja kotityöt kaatuu niskaan? MIKSI ihmeessä SINÄ ajattelet jalkojesi välissä olevan lihakimpaleen niin tärkeäksi että koko maailma hiljentyy sitä ajatellessaan? Onko koskaan käynyt mielessä että olet väärässä ja olet vain inhottava lihakimpale joka vaatii toisia huomioimaan omat halunsa?

Mies kyllä vaikka luuttuaa lattiat, hoitaa penskat, laittaa ruokaa jne. kunhan lihakimpale saa huomiota tarpeeksi usein. Eikä sille kiukkuisuudelle puutteessa mitään voi. Ja tuskin tekisi sinullekaan pahaa se seksi, jos olet noin kiukkuinen!!!

Vierailija
58/76 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senverran tähän voisi vielä lisätä että kyse ei ole mielestäni " sääliseksistä" joka on terminä aika halventava. Kyse on yksipuolisen seksin/nautinnon antamisesta vapaaehtoisesti omalle puolisolle. Kuten on jo moneen kertaan todettu kyse ei todellakaan ole kenenkään pakottamisesta seksiin, vaan toisen toiselle antamasta vapaaehtoisesta lahjasta jota muuten miehet arvostaa TODELLA paljon.

KOTITEHTÄVÄ:

Ehdotankin tässä ja nyt kaikille threadia lukeville naisille haastetta/koetta: Kun olette seuraavan kerran kahdestaan miehenne kanssa tarjotkaa seksiä ilman mitään kommervenkkejä ja edellytystä että miehen tulisi tehdä teille nautintoa. Tarjotkaa siis miehelle pano jossa hän voi keskittyä täysin omaan nautintoonsa. Jos mies ihmettelee niin hymyilkää ja sanokaa että pane vain ihan reilusti, selitätte myöhemmin mikä on jutun juju. Ja tänne sitten raportit nauttiko mies, edistikö parisuhdetta, oliko kivaa, jne. Veikkaan että yllätytte, seksi on miehille tärkeä juttu !

Minua on myös häirinnyt tässä keskustelussa kotitöiden sotkeminen keskusteluun: jotta seksi toimii tulee parisuhteen muidenkin osa-alueiden toimia ja kotityöt nyt on osa tätä kokonaisuutta. Jos puolisot tietää että molemat työskentelee perheen eteen täysillä ei seksillä tarvi " huorata kotitöitä" koska toinen tietää että tiskit tiskataan sai seksiä eli ei.

Olen nyt myöskin lukevinani rivien välistä että pitkää onnellisesti naimisissa olleile tämä asia tuntuu olevan selvä (meillä kohta 10 v), mutta sinkut ei sitä tunnu ymmärtävän (ok, aika raaka yleistys). Ehkä kyse on siitä että ajan myötä myös seksi ja suhtautuminen seksiin muuttuu siitä alkuaikojen " hihityksestä" ja joskus jopa epätoivoisesta intohimon metsästyksestä ihanan arkiseksi hellyyden ja luottamuksen täyttämäksi nautinnoksi (josta intohimokaan ei tietty ole kadonnut). Myös seksuaalisen tarpeen eroihin osaa varmaan suhtautua luonnollisemmin. Mutta tässä on ihan oman threadin paikka, aloitan sen joku päivä jos on töissä tylsää... ;)

M32

Vierailija
59/76 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelinkontin takaapäin. Liukuvoidetta peliin. Ei kestä kauan, kun mies laukeaa ja nainenkin nauttii.

Nainen, myöskin 10 v. parisuhteessa ja ei-pihtari, ei-huora eikä siis miesten kielellä rahasta seksillä

Lukekaapa John Gray niin vaimot kuin miehetkin

Vierailija
60/76 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ei myöskään halua sääliseksiä. Kaikkien naisten paikat ei kestä kylmiltään rassausta.