Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion olla kuuliainen vaimo miehellieni.

Vierailija
21.06.2014 |

Ryhdyn siihen siksi, että tuntuu et "perinteisten" roolimallien avioliitot voivat paremmin kuin tasa-arvoinen suhde. Uskon myös et seksikin on parempaa kun on mies ja nainen, eikä kaksi sukupuoletonta olentoa.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan nainen tässä maailmassa on ap:lle niiin kateellinen. Meillä Suomessa on naisille kaikki ovet avoinna ja mahdollista ja silti hän haluaa perinteisen "Raamatun" mukaisen roolin itselleen. Mut joo. Onneksi voin itse valita minkäläisten ihmisten kanssa vietän aikaani.

Vierailija
62/70 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi antaa sinun olla täällä palstalla, miksi? Onko tämä sinulle sopivampaa, kuin tanssiminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun kasvat ja löydät itsesi, et ehkä enää haluakaan istua keinotekoiseen muottiin, joka et ole sinä itse. Saatat huomata olevasi yksilö. Ja miehenkin olevan yksilö. Kaksi omanlaistaan ihmistä, jotka voivat hyväksyä toisensa sellaisinaan tai jatkaa epäaitoa roolileikkiä.

Vierailija
64/70 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 00:21"]

Monikohan nainen tässä maailmassa on ap:lle niiin kateellinen. Meillä Suomessa on naisille kaikki ovet avoinna ja mahdollista ja silti hän haluaa perinteisen "Raamatun" mukaisen roolin itselleen. Mut joo. Onneksi voin itse valita minkäläisten ihmisten kanssa vietän aikaani.

[/quote]

Niin siis ap:n hahmon kehittänyt trolli haluaa pelata ajatusleikillä tällaisesta vaimosta. 

Vierailija
65/70 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 00:25"]

[/quote]

Niin siis ap:n hahmon kehittänyt trolli haluaa pelata ajatusleikillä tällaisesta vaimosta. 

[/quote]

Tuollaisia naisia on valitettavasti ihan oikeasti. Eri asia tosin kertovatko he asiasta täällä.

Vierailija
66/70 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 00:25"]

[/quote]

[/quote]

Tuollaisia naisia on valitettavasti ihan oikeasti. Eri asia tosin kertovatko he asiasta täällä.

[/quote]

No vaikka olisi, niin tästä haistaa trollin kilometrien päähän. Ja näköjään ap ei keksi, miten selittää yhdessä asuminen ennen avioliittoa ja lupa av:llä roikkumiseen :D Tai sitten jos eivät asu yhdessä, niin esim. kuitit pitää kuitenkin raijata miehelle? Joo, uskon, uskon. 

Vierailija
67/70 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:20"]

Miekin haluun sut vaimoksi!!

[/quote]

Tykkäät naida naista, joka ei välitä omasta nautinnostaan?

[/quote]

Minäkin nautin siitä että pystyn antamaan toiselle jotain suuria tunteita! Eikös ap juuri kertonut miten hän saisi mukavemman elämän?. Eipähän ainakaan tule kinaa kumpi tekee enemmän.

Tällä käytöksellä nainen saattaisi saada naista jumaloivan miehen ja varmasti motivoi miestäkin tekemään palveluksia.. Mikäli oikeanlainen olisi..

Vierailija
68/70 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palvelen herraani. Siihen kuuluu teitittely ja niiaus. Vien herralleni joka aamu ruhtinaallisen aamiaisen ja toteutan kaikki hänen toiveensa. Hän ympärileikkautti minut hyvin nuorena ja olen siitä pelkästään onnellinen. En kaipaa mitään kodin ulkopuolista toimintaa, kuten urheilua tai ostoksilla käymistä. Kunhan herrani on syönyt, on minun vuoroni. Hoikkana tässä ainakin pysyy, hoituu remontit, lumityöt, siivoukset ja renkaiden vaihdot ja herra senkuin pulskistuu.

Vierailija
69/70 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sulle Pirjo! Kuuliainen, konservatiivinen ja perspimppiä antava vaimo on nykylepakolle kauhistus. Myös minä tykkään, että Mies on dominoiva muslimi, joka vie eikä vikise.

Vierailija
70/70 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme