Aion olla kuuliainen vaimo miehellieni.
Ryhdyn siihen siksi, että tuntuu et "perinteisten" roolimallien avioliitot voivat paremmin kuin tasa-arvoinen suhde. Uskon myös et seksikin on parempaa kun on mies ja nainen, eikä kaksi sukupuoletonta olentoa.
Kommentit (70)
Jos luit ap:n vastauksia, tajuisit että hän ei ole hajullakaan siitä mikä on 24/7 subi. Hänhän sanoi selvästi ettei tunne omaa tapaansa nauttia seksistä.
Luottaa vaan että se jumalaisen älykäs KTM-pankinjohtaja tuntee naisen anatomian suurimmat salat...
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:20"]
Miekin haluun sut vaimoksi!!
[/quote]
Tykkäät naida naista, joka ei välitä omasta nautinnostaan?
[/quote]
Miten vitussa sä sen noin väänsit :D
[/quote]
Sellaiset ämmät, jotka eivät kykene ymmärtämään että toinen voi saada nautintoa alistumisesta ja jonkinlaisesta esineenä olemisesta, tuomitsevat aina herkästi sen, mihin heidän pienet aivonsa eivät taivu.
[/quote]
Ei ole kysymys siitä. Lue: ap ei ole edes itsetyydyttänyt. Miehelle alistuminen vaatii sen, että on sinut seksuaalisuutensa kanssa. Se, että alistuu miehelle jos tavoitteena on alistuminen sinänsä, on aivan ok, mutta ei tässä ollut kyse siitä. Ap tuskin tietää nauttivansa juuri alistumisesta, mutta on jostain syystä päättänyt valita sen tien, eikä sellaista seksuaalisuutta, jossa saa itse päättää, mikä tuntuu hyvältä.
Koska jos on aivan kokematon, ei kaikki yleensä vain heti tunnu hyvältä. Mutta ap ei aio hakeakaan sitä. Ap ei siis nauti alistumisesta välttämättä, onpahan vain päättänyt mennä suhteeseen siten. Miksi, en osaa sanoa.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että nainen alistuu miehelle sängyssä, jos se on juuri sitä, mistä nainen pitää!! Mutta ensin pitää löytää oma seksuaalisuutensa, ap ei selkeästi ole löytänyt.
[/quote]
Ja sinäkö olet niin tyhmä, että luulet kaikkien vaativan runsaita kokeiluja ennen kuin tietävät, mistä nauttivat? Se että sinä heräsit omiin haluihisi vasta kypsänä rouvana, ei tarkoita etteikö joku toinen tietäisi hyvin varhain, mitä haluaa.
Jos on alistuva luonne, joka saa nautintoa palvelemisesta ja haaveilee perinteisistä sukupuolirooleista, on erittäin todennäköistä, että nauttii myös sen mukaisesta seksistä. Se miten ap haluaa elämänsä elää ei ole sinun eikä kenenkään muunkaan asia.
Kaikkein ärsyttävämpiä pseudofeministejä ovat sellaiset, joille tietynlainen seksi ja seksuaalisuus on vääääääääärin. Jos ap haluaa 24/7-subisuhteen, hänellä on täysi oikeus valita sellainen ilman muiden naisten määyntää. Ei sen pitäisi teitä uhata, sen kuin valitsette toisenlaisen elämäntavan.
[/quote]
Haluaisin tähän ap:n vastauksen (ehkä se on jo tullutkin, en ole lukenut ketjua loppuun vielä)
Minä taas en ymmärrä, miksi ap ottaa tietoisen riskin satuttaa itseään seksuaalisesti "uhoamalla" alistumista, ennen kuin tietää mitä se on ja onko se hänen juttunsa. Minulla ei ole mitään vapaaehtoista alistumista vastaan, kunhan se on itsensä ja seksuaalisuutensa tuntevan ihmisen päätös.
Sitä paitsi en ole koittanut kieltää ap:ltä mitään vaan kysynyt, miksi hän valitsee alistumisen.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:50"]Niin ap on oikeassa, vähemmän erotaan "perinteisissä avioliitoissa" - koska naisella ei yleensä ole edes oikeutta erota, ei mahdollisuutta itsenäiseen elämään, tai mies uhkailee väkivallalla. Tosi onnellista, juu.
Jotenkin ärsyttää naiset, joilla on kaikki mahdollisuudet Suomessa, ja sitten ollaan kuin kusi sukassa.
Kehitysmaissa naisilla voi todella olla vähän mahdollisuuksia kun ei ole koulutusta, ei rahaa ja lakien mukaankin miehellä on oikeus määrätä mihin hän menee ja mitä tekee. Ei tästä ole kauaakaan kun aviomiehellä oli tietyin ehdoin oikeus tappaa vaimonsa joutumatta linnaan - esim. Italiassa ja Ranskassa.
Mutta eiköhän ap ole provoilija. Ei kai kukaan oikeasti ole noin alistunut hiiri hissukka, eihän?
[/quote]
Mulla on suuri halu palvella ja miellyttää muita. Miksi mun päätös olla alistuva osapuoli avioliitossa harmittaa niin hirveästi muita. Ps. En ole myöskään koskaan itsetyydyttänyt, joten minulla ei ole hajuakaan mistä pidän tai en.
Ap
[/quote]
Entä jos miehesi haluaa tehdä sellaista, mikä tuntuu sinusta pahalta? Jos sanot, että koitat kertoa hänelle sen, niin kuule: kuvailit juuri tasa-arvoisen seksisuhteen.
Jos taas olet hiljaa ja vain miellytät, niin kysyn sinulta: miksi haluat antaa sinulle tehdä asioita, jotka sopivat toiselle, mutta eivät sinulle?
[/quote]
Ap, vastaa tähän, jooskos? :)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:41"]
Minäkin aion. Pitää vain valita sellainen mies, jolle voi olla kuuliainen, jonka voi luottaa laittavan perheensä hyvinvoinnin kaiken edelle ja joka ottaa vastuun. En nyt oikein osaa kuvitella, että millaisessa tilanteessa tuo johtaisi jotenkin alistamiseen ja komenteluun, jos kummallakin on parisuhteen / perheen hyvinvointi ensisijaisena. Koen ehkä "kuuliaisuuden" enemmän sellaisena, että olen lojaali puolisolleni, en puhu hänestä pahaa tuttaville tai kirjoittele nettipalstoille, en puhu hänen puolestaan enkä seurassa mitätöi tai nolaa, vaan hänen kuuluu olla "perheen pää", ja otan hänen mielipiteensä ja mieltymyksensä huomioon, vaikka ne eivät eivät aina aivan olisi ihan sitä, mitä minä ensimmäiseksi haluan. Esim. että pukeudun miestä mielyttävällä tavalla.
Enkä huolisi miestä, joka yrittää paeta asioita minun selkäni taakse. "Perheen pää" ei voi selitellä kavereilleen, että "vaimo ei päästä", jos miestä ei vaikkapa huvita lähteä jonnekin.
Seksistä: Mielestäni "kuuliaisuus" seksissä on ennen kaikkea rehellisyyttä ja avoimuutta, jotta siinäkin voidaan laittaa "meidät" ensisijalle, eikä niin, että jompikumpi olisi etusijalla, vaan että se seksi olisi tosiaan yhteinen asia. Välillä seksiä/hyväilyä voi tehdä myös toisen mieliksi, vaikkei itseä niin huvittaisikaan tai ei juuri sillä hetkellä pystyisi kunnolla nauttimaan, tai välillä voi toisen mieliksi käyttää asentoja, joista ei itse niin välitä, ja olettaisin että tuollaiset asiat olisivat ihan molemminpuolisia, kun kummatkin tahtovat tehdä toisen onnelliseksi.
[/quote]
No ei kai tällaisesta normaalista parisuhteesta tarvitse av:lle omaa ketjua laittaa esiintyen extremeparina?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:01"]Tuollaiseen liittoon haluavat miehet ovat poikkeuksetta vähä-älyisiä. Ei toimisi minulla kun muutenkin ahdistaa ihmisten pohjaton tyhmyys.
[/quote]
Mun kihlattu valmistuu kauppatieteiden maisteriksi, eli on korkeasti koulutettu. Minulla ei muuta koulutusta kuin lukio. Haluaisin opettajaksi, mutta täytyy puhua miehen kanssa, mitä hän tuumaa asiasta.
Ap
[/quote]
Hyvä Ap Ap, minulle ei sano sinun miehesi koulutus juuta eikä jaata. Tunnen lakimiehiä jotka ovat henkiseltä elämältään lapamadon tasolla. Tunnen Mensan jäseniä jotka ovat niin täydellisen kämmeniä keskustelussa että tekee mieli defenestroida itsensä.
[/quote
Ehkä, mutta rakastan miestäni hyvin paljon. Ja hän on hyvin älykäs.
Ap
[/quote]
Kerro miksi se, että rakastat häntä hyvin paljon vaatii tuollaisen suhtautumistavan?
miten musta tuntuu, ettei suhteenne tule olemaan yhtään vähempää tasa-arvoinen kuin hyvät, normaalit suhteet yleensäkään? Et ole esittänyt vielä yhtään kunnon esimerkkiä alistumisesta. Pikemminkin tahdottomuudesta, mutta se ei ole sama asia.
Kerro nyt joku oikea alistumisesimerkki, niin voin arvioida tasa-arvoisuutenne.
[/quote]
Tähäkään ap ei ole vastannut... Ei nyt oikein vaikuta uskottavalta, että siellä mitään alistumista ole tulossakaan.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:01"]Tuollaiseen liittoon haluavat miehet ovat poikkeuksetta vähä-älyisiä. Ei toimisi minulla kun muutenkin ahdistaa ihmisten pohjaton tyhmyys.
[/quote]
Mun kihlattu valmistuu kauppatieteiden maisteriksi, eli on korkeasti koulutettu. Minulla ei muuta koulutusta kuin lukio. Haluaisin opettajaksi, mutta täytyy puhua miehen kanssa, mitä hän tuumaa asiasta.
Ap
[/quote]
Hyvä Ap Ap, minulle ei sano sinun miehesi koulutus juuta eikä jaata. Tunnen lakimiehiä jotka ovat henkiseltä elämältään lapamadon tasolla. Tunnen Mensan jäseniä jotka ovat niin täydellisen kämmeniä keskustelussa että tekee mieli defenestroida itsensä.
[/quote
Ap
[/quote]
Kerro miksi se, että rakastat häntä hyvin paljon vaatii tuollaisen suhtautumistavan?
miten musta tuntuu, ettei suhteenne tule olemaan yhtään vähempää tasa-arvoinen kuin hyvät, normaalit suhteet yleensäkään? Et ole esittänyt vielä yhtään kunnon esimerkkiä alistumisesta. Pikemminkin tahdottomuudesta, mutta se ei ole sama asia.
[/quote]
Tähäkään ap ei ole vastannut... Ei nyt oikein vaikuta uskottavalta, että siellä mitään alistumista ole tulossakaan.
[/quote]
En tiedä onko tämä nyt "alistumista", mutta mieheni päättää missä asumme, teitittelen häntä, hän päättää miten pukeudun, hän haluaa kaikki kuitit ostoksistani, hän päättää sisutamisesta kuten esim. sohvan ostosta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:19"]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote
Ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En tiedä onko tämä nyt "alistumista", mutta mieheni päättää missä asumme, teitittelen häntä, hän päättää miten pukeudun, hän haluaa kaikki kuitit ostoksistani, hän päättää sisutamisesta kuten esim. sohvan ostosta.
Ap
[/quote]
Ap lisää; hän päättää myös menoistani, eikä päästänyt minua salsakurssille viiime syksynä, koska sanoi, että tanssi ei ole hyväksi naiselle.
Onko hän muslimi? Miksi hän haluaa kaikki kuitit? Teititteleekö hän sinua? Miksi teitittelyä, perusteleeko hän sen? Anteeksi, mutta leikittekö te jotain leikkiä? Voisitko vastata myös kohtaan:
"Entä jos miehesi haluaa tehdä sellaista, mikä tuntuu sinusta pahalta? Jos sanot, että koitat kertoa hänelle sen, niin kuule: kuvailit juuri tasa-arvoisen seksisuhteen.
Jos taas olet hiljaa ja vain miellytät, niin kysyn sinulta: miksi haluat antaa sinulle tehdä asioita, jotka sopivat toiselle, mutta eivät sinulle?"
Tuo on minusta aika oleellinen asia onnellisuutesi kannalta.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:43"]
[/quote]
Ei.
Tykkään saada naista, joka ei märisten ala kaivaa laukustaan Tulva-lehteä kun nostan sen seinälle ja alan rynkyttää.
[/quote]
Eli mitä minä sanoin! m. o. t.
Se mitä SÄ haluat, on se juttu sulle, kunhan vain nainen suostuu, eikö niin?
[/quote]
Ja mitä tähän miinuspeukutetaan, mies ei sano, että tarkistaa, mitä ko nainen haluaa. En tarkoita nyt tilannetta, jossa tuo teko onkin se, mitä nainen haluaa. (Eihän se ailloin ole alistamista) Eli peukutatte raiskaajalle?
Teitittelyä, kuittien kyttäystä, tanssin väittämistä naisille sopimattomaksi... Hän on siis älykäs tyyliin Jussi Halla-Aho?
Teitittely paljasti viimeistään provoksi.. Ja ktm:ksi valmistumaisillaan oleva pankinjohtaja. Opiskelijanahan moiseen yletään;) säälittävää ap, get a life ja katso jatkossa niitä stepfordin vaimoja ihan vaan dvd:ltä.
Joo, nyt mäkin tajusin, provo. Ihan kuin joku nainen vastaisi, ettei ole itsetyydyttänyt mainitsematta onko muuten ollut seksiä. Normaali nainen (tällainen) olisi myös korostanut olevansa neitsy, jos olisi. Ja jos ei olisi niin kai hän sitten jo vähän tietäisi, mistä pitää.
Siis kuvottavaa, että joku mies miettii tällaista. Taitaa olla se sama, joka on ennenkin tehtaillut provoja, että haluaa neitsyt-vaimon. (Silloin esiintyy siis miehenä, jolla itsellä muka kokemuksia lutkamaisista naisista, vaikka kaikesta paistaa esiin se, että kirjoittajalla ei ole mitään kokemusta naisista.) Taatusti sama seko-pervo. Säälittävä. No, kun ei ikinä tule tuollaista naista löytämään, kuin tämän kerjun alter-egonsa on niin...
Ja heh heh, osa av:n miehistä innolla panisi tätä kaveria... :D ...ellei nekin vastaajat olleet vettä myllyyn lisäävä aloittaja itse.
Kun joittenkin pääsy palstalle vaan voitaisiinkin estää...
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 22:30"]Onko hän muslimi? Miksi hän haluaa kaikki kuitit? Teititteleekö hän sinua? Miksi teitittelyä, perusteleeko hän sen? Anteeksi, mutta leikittekö te jotain leikkiä? Voisitko vastata myös kohtaan:
"Entä jos miehesi haluaa tehdä sellaista, mikä tuntuu sinusta pahalta? Jos sanot, että koitat kertoa hänelle sen, niin kuule: kuvailit juuri tasa-arvoisen seksisuhteen.
Jos taas olet hiljaa ja vain miellytät, niin kysyn sinulta: miksi haluat antaa sinulle tehdä asioita, jotka sopivat toiselle, mutta eivät sinulle?"
[/quote]
Mieheni ei ole muslimi, vaan olemme jonkinlaisella kristillisellä arvopohjalla, mutta emme änkyräuskovaisia. Teitittelen miestäni kunnioituksesta ja hän teitittelee minua julkisesti, mutta minä jatkuvasti, haluan että suhteemme korostuu näin. Hän vaatii kaikki kuitit, koska tietää, että me naiset olemme kovia shoppailemaan, ja näin menot pysyvät kurissa. Jos mieheni käskee minua tekemään jotain mistä en pidä, ilmoitan sen hänelle, mutta se on mieheni päätöksen alainen asia, jos katsoo, että epämiellyttävä asia on parhakseni
Ap
Häivy täältä, oksettava trolli!
Koska olet trolli, valikoit kysymykset, joihin vastaat. Hankaliin kysymyksiin jätät vastaamatta. (Niihin, joihin olisi vaikeaa koittaa olla edes näin uskottavasti nainen.)
No niin, nyt ap menee miettimään vastauksia niihin vähän hankalampiinkin kysymyksiin.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 22:30"]Onko hän muslimi? Miksi hän haluaa kaikki kuitit? Teititteleekö hän sinua? Miksi teitittelyä, perusteleeko hän sen? Anteeksi, mutta leikittekö te jotain leikkiä? Voisitko vastata myös kohtaan:
[/quote]
Mieheni ei ole muslimi, vaan olemme jonkinlaisella kristillisellä arvopohjalla, mutta emme änkyräuskovaisia. Teitittelen miestäni kunnioituksesta ja hän teitittelee minua julkisesti, mutta minä jatkuvasti, haluan että suhteemme korostuu näin. Hän vaatii kaikki kuitit, koska tietää, että me naiset olemme kovia shoppailemaan, ja näin menot pysyvät kurissa. Jos mieheni käskee minua tekemään jotain mistä en pidä, ilmoitan sen hänelle, mutta se on mieheni päätöksen alainen asia, jos katsoo, että epämiellyttävä asia on parhakseni
Ap
[/quote]
Niin mutta miksi haluat antaa sinulle tehtävän asioita, jotka ovat sellaisia, mistä et pidä? Miksi? Vastaukseksi ei riitä, että uskot avioliittonne (!) olevan onnellisempi niin, vaan miksi sinulle saa tehdä asioita, joista sinä et pidä? Miksi et ota miestä, jonka kanssa olisit onnellinen? Et ole kuuliainen (miellyttämisenhaluinen) miehellesi hyvällä syyllä, jos asia on noin kun esität. Tuo on kieroutunutta sadismia. Pistetääs ap vähän hikoilemaan vastaustensa kanssa ;)
Provon takana on luultavasti kyllästynyt av-hirmu joka parodioi oikeasti toimivaa mies on perheen pää-mallia. Ja femakkomammat vauhkoontuu :)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 23:57"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Niin mutta miksi haluat antaa sinulle tehtävän asioita, jotka ovat sellaisia, mistä et pidä? Miksi? Vastaukseksi ei riitä, että uskot avioliittonne (!) olevan onnellisempi niin, vaan miksi sinulle saa tehdä asioita, joista sinä et pidä? Miksi et ota miestä, jonka kanssa olisit onnellinen? Et ole kuuliainen (miellyttämisenhaluinen) miehellesi hyvällä syyllä, jos asia on noin kun esität. Tuo on kieroutunutta sadismia. Pistetääs ap vähän hikoilemaan vastaustensa kanssa ;)
[/quote]
Rehellisesti, en tiedä. Riippuu, mitä asiat ovat, haluan, että mieheni on lähelläni, eikä petä minua, kun naiset usein pitävät hänen charmistaan. Sekä, elän suht helppoa elämää, kaikki järjestyy ja mistään ei tarvitse huolehtia. Oleb mukavuudenhaluinen ja valmis maksamaan siitä.
Ap
En tiedä, se on loistava vastaus :D
No, milloin häät ovat?
Taidatte jo asua yhdessä?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:20"]
Miekin haluun sut vaimoksi!!
[/quote]
[/quote]
Miten vitussa sä sen noin väänsit :D
[/quote]
No ei halua tasa-arvoa sängyssä. Mitä muutakaan se voi tarkoittaa. Tai sitten en tajua, mitä tarkoittaa, että sängyssä on mies ja nainen, eikä kaksi sukupuoletonta olentoa. Sano sinä, mitä SE tarkoittaa?
[/quote] No sehän tässä se ongelma onkin ettet sinä ymmärrä. Se että haluaa alistua ja palvella (sängyssä), ei tarkoita epätasa-arvoa. Itse olen erittäin vahva nainen, vahvoine mielipiteineni, parisuhteessa tasa-arvoinen mieheni kanssa, työelämässä olen ollut myös esimiehenä. Mutta mikään muu ei minua tyydyttäsi niin paljon kun että saisin alistua miehelleni seksissä. Mies "tekisi mitä haluaa" mulle ja tadaa, siitä suurimman nautintoni, orkkuni ja olisin tyytyväinen pikku vaimo. Tosin ap:n tilanteessa ei ole hyvä juttu ettei hän tunne omaa seksuaalisuuttaan, koska ei tyydytä itseään. Minä taas joudun hankkimaan ne parhaat orkkuní fantasioimalla ja itsetyydytyksellä, kun mies on enemmän sitä perus pimeessä peiton alla tyyppiä.. :/
[/quote]
Onko sinusta siis seksi, jossa nainen ei alistu sitä, että siellä on kaksi sukupuoletonta olentoa? :O
Ymmärrän aivan hyvin, mitä seksuaalisuutensa löytäneen naisen alistuminen on, pidän siitä itsekin jossain määrin todellakin, mutta en silti liitä sitä siihen, että silloin sängyssä on juuri nainen ja mies ja muulloin ei ole. Eli kerro minulle, mitä tarkoittaa kahden sukupuolettoman henkilön välinen seksi??
Ja siis itsekin näit, ettei ap ole löytänyt seksuuaalisuuttan, mikä on veikkauksesi siihen, että täydellinen alistuminen miehelle on se, mistä ap heti nauttii ja hautaan saakka? (Tuskin aikoo erota.)