Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion olla kuuliainen vaimo miehellieni.

Vierailija
21.06.2014 |

Ryhdyn siihen siksi, että tuntuu et "perinteisten" roolimallien avioliitot voivat paremmin kuin tasa-arvoinen suhde. Uskon myös et seksikin on parempaa kun on mies ja nainen, eikä kaksi sukupuoletonta olentoa.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii ainakin meillä. Nainen passaa ja seksi on rajua BDSM-menoa.

Vierailija
2/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä voi olla mies ja nainen, vaikkei toinen olisikaan toisella alisteinen. Eivät nuo kaksi asiaa minusta kuulu yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 18:56"]Kyllähän sitä voi olla mies ja nainen, vaikkei toinen olisikaan toisella alisteinen. Eivät nuo kaksi asiaa minusta kuulu yhteen.

[/quote]

Musta arki luo pohjan myös seksille. Miehet haluaa olla miehiä, niin arkena kuin sängyssä, eli mies on aina dominoiva

Ap

Vierailija
4/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko sinkku vai varattu? Olet ihana, haluan sinut! :)

Vierailija
5/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en alistuisi kynnysmatoksi. Oma luonteeni ei hyväksyisi muuta, kuin olla mieheni kanssa tasavertainen.

Onneksi meillä suomalaisilla naisilla on valinnan mahdollisuus (kaikilla maailman naisilla sitä ei ole). Täällä saa tehdä mielensä mukaan, sen mikä parhaimmalta tuntuu..

Vierailija
6/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:07"]Itse en alistuisi kynnysmatoksi. Oma luonteeni ei hyväksyisi muuta, kuin olla mieheni kanssa tasavertainen.

Onneksi meillä suomalaisilla naisilla on valinnan mahdollisuus (kaikilla maailman naisilla sitä ei ole). Täällä saa tehdä mielensä mukaan, sen mikä parhaimmalta tuntuu..

[/quote]

Juurikin niin. :) Mut meille sopii perinteiset roolit, ja jään heti kotirouvaksi kun naimisiib mennään.

Ap

Vierailija
7/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekin haluun sut vaimoksi!!

Vierailija
8/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää tuollaiset ap:t. Naisilla on nykyisin niin paljon oikeuksia olla oma itsensä ja sitten joku vaan lässähtää tuollaiseen. En voi tajuta.

Eihän tässä ole montaakaan vuosikymmentä siitä kun Suomessakin aviomies sai raiskata vaimonsa, eikä se ollut rikos, ja nyt jotkut hinkuu takaisin siihen "ihanaan perinteiseen malliin". Hävettää suomalaisten naisten huono sivistys, jos se tuota on.

Arvostakaa naiset itseänne ihmisinä ja kansalaisina.

Vierailija
9/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:07"]Itse en alistuisi kynnysmatoksi. Oma luonteeni ei hyväksyisi muuta, kuin olla mieheni kanssa tasavertainen.

[/quote]

Ei ihminen ole kynnysmatto, jos valitsee itse roolinsa. Jos nauttii muiden palvelemisesta, auttamisesta ja vaikkapa seksuaalisesta alistumisesta, se on ihmisen oma valinta, elämäntapa josta hän nauttii.

Vierailija
10/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että kotirouvana olo on yhtä suuruusmerkit siihen, että suhteenne poikkeaa jotenkin suhteista yleensä? Se nyt ei takaa vielä mitään. Monessa tasa-arvoisessa perheessä toinen puoliso on kotona.

Vierailija
11/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten liität seksin tähän? Mitä oikein tarkoitat? Oletko seksuaalisesti kovin vapaamielinen, että teet mitä mies haluaa, että ei ole kohtaa, jossa tarvitsisit aikaa kypsyä jollekin asialle? En nyt oikein ymmärrä, mikä siellä sängyssä tasa-arvossa häiritsee?

Vierailija
12/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä.

Vai... luuletko, että tasa-arvo seksissä on sitä, että nainen vaatii mieheltään asioita? (Vaikka mies ei vaatisi naiselta?) Olet kyllä ihan metsässä ap silloin. Kyllä siellä pitäisi minusta molempien haluja kuunnella. Ellet sitten tosiaan ole jo kaikkeen pystyvä seksin saralla TAI vältä tutustumista omaan seksuaalisuuteesi ja tee vain mitä mies haluaa, nautitpa siitä tai et.

12

Vierailija
13/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:20"]

[/quote]

Tykkäät naida naista, joka ei välitä omasta nautinnostaan?

Vierailija
14/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä voisi... Minulla on omat haluni ja mielipiteeni. Mies kyllä pitää tästä temperamentista ja asenteesta. Töissä pitää "komentaa" miehiä, työkavereita. Mies kotona onkin aivan eriluokkaa, minun ei tarvitse esittää tai alistua. Olen vain minä.

Vierailija
15/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap on oikeassa, vähemmän erotaan "perinteisissä avioliitoissa" - koska naisella ei yleensä ole edes oikeutta erota, ei mahdollisuutta itsenäiseen elämään, tai mies uhkailee väkivallalla. Tosi onnellista, juu.

Jotenkin ärsyttää naiset, joilla on kaikki mahdollisuudet Suomessa, ja sitten ollaan kuin kusi sukassa.

Kehitysmaissa naisilla voi todella olla vähän mahdollisuuksia kun ei ole koulutusta, ei rahaa ja lakien mukaankin miehellä on oikeus määrätä mihin hän menee ja mitä tekee. Ei tästä ole kauaakaan kun aviomiehellä oli tietyin ehdoin oikeus tappaa vaimonsa joutumatta linnaan - esim. Italiassa ja Ranskassa.

Mutta eiköhän ap ole provoilija. Ei kai kukaan oikeasti ole noin alistunut hiiri hissukka, eihän?

Vierailija
16/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:43"]

[/quote]

[/quote]

Miten vitussa sä sen noin väänsit :D

Vierailija
17/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:50"]Niin ap on oikeassa, vähemmän erotaan "perinteisissä avioliitoissa" - koska naisella ei yleensä ole edes oikeutta erota, ei mahdollisuutta itsenäiseen elämään, tai mies uhkailee väkivallalla. Tosi onnellista, juu.

Jotenkin ärsyttää naiset, joilla on kaikki mahdollisuudet Suomessa, ja sitten ollaan kuin kusi sukassa.

Kehitysmaissa naisilla voi todella olla vähän mahdollisuuksia kun ei ole koulutusta, ei rahaa ja lakien mukaankin miehellä on oikeus määrätä mihin hän menee ja mitä tekee. Ei tästä ole kauaakaan kun aviomiehellä oli tietyin ehdoin oikeus tappaa vaimonsa joutumatta linnaan - esim. Italiassa ja Ranskassa.

Mutta eiköhän ap ole provoilija. Ei kai kukaan oikeasti ole noin alistunut hiiri hissukka, eihän?

[/quote]

Mulla on suuri halu palvella ja miellyttää muita. Miksi mun päätös olla alistuva osapuoli avioliitossa harmittaa niin hirveästi muita. Ps. En ole myöskään koskaan itsetyydyttänyt, joten minulla ei ole hajuakaan mistä pidän tai en.

Ap

Vierailija
18/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No ei halua tasa-arvoa sängyssä. Mitä muutakaan se voi tarkoittaa. Tai sitten en tajua, mitä tarkoittaa, että sängyssä on mies ja nainen, eikä kaksi sukupuoletonta olentoa. Sano sinä, mitä SE tarkoittaa?

Vierailija
19/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sellaiset ämmät, jotka eivät kykene ymmärtämään että toinen voi saada nautintoa alistumisesta ja jonkinlaisesta esineenä olemisesta, tuomitsevat aina herkästi sen, mihin heidän pienet aivonsa eivät taivu.

Vierailija
20/70 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei.

Tykkään saada naista, joka ei märisten ala kaivaa laukustaan Tulva-lehteä kun nostan sen seinälle ja alan rynkyttää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme