Lue keskustelun säännöt.
Ex-puolisolla yhteistä omaisuutta?
19.11.2008 |
Jos kyseessä on vaikkapa kesämökki ja heillä on erittäin huonot välit,niin onko siinä mitään järkeä pitää puolikastaan?
Kommentit (4)
kesämökki, meitä lapsia varten kuulemma. Tappeluhan siitä tuli koko 10 vuotta, joka oli sovittu yhteiseksi. sen jälkeen isäni sieppasi mökin pienellä summalla.. Minusta omaisuus kannattaa osittaa kerralla, ettei tule uutta ositusta, joka mahdollisesti vääristää taas samaan suuntaan. Kiinteässä omaisuudessa on myös hoitamista ja kuluja, joiden suhteen pitää päätökset tehdä yhdessä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mäkkipanot silloin tällöin "for old times sake". Muuten ei.
onko kukaan koskaan kuullutkaan vastaavasta?ap