Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-puolisolla yhteistä omaisuutta?

Vierailija
19.11.2008 |

Jos kyseessä on vaikkapa kesämökki ja heillä on erittäin huonot välit,niin onko siinä mitään järkeä pitää puolikastaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan koskaan kuullutkaan vastaavasta?ap

Vierailija
2/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesämökki, meitä lapsia varten kuulemma. Tappeluhan siitä tuli koko 10 vuotta, joka oli sovittu yhteiseksi. sen jälkeen isäni sieppasi mökin pienellä summalla.. Minusta omaisuus kannattaa osittaa kerralla, ettei tule uutta ositusta, joka mahdollisesti vääristää taas samaan suuntaan. Kiinteässä omaisuudessa on myös hoitamista ja kuluja, joiden suhteen pitää päätökset tehdä yhdessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkkipanot silloin tällöin "for old times sake". Muuten ei.

Vierailija
4/4 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tällaista voi edes ajatella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän