Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi tunsit olosi seksikääksi?

Vierailija
06.11.2008 |

Valitettavasti...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on vissiin mehut kuivuneet kokonaan.

Vierailija
2/15 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useasri, se on olotila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtenä aamuna panokaveri kävi ja oli superhyvää seksiä, ehkä elämäni parasta.. sitten lauantaina baarissa kun miehiä pyöri ympärillä..

Olen laihtunut 12 kg 6kk aikana ja se on kyllä lisännyt seksikkyyden tunnettani ja lisäksi olen eronnut ja päässyt eroon miehestä, joka ei osannut rakastaa.

n34

Vierailija
4/15 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin baarissa ihanan miehen, jonka kanssa olemme pari kertaa tapailleet ihan vain seksin merkeissä :). (en harrasta ns. yhden illan juttuja, olen yh ja seksiä saa harvoin). Etenkin aamulla olin aivan otettu, kun tunsin miehen kiiman ja kuuman vartalon itseäni vasten...voi, kun saisi taas pian uudestaan...

(lapset olivat isällään eikä täällä käy mitään vieraita setiä, kun ovat kotona, joten jokainen moralisti vaietkoon :). Koko viikon olen nyt mennyt hymyssä suin, niin ihanaa se oli.

Vierailija
5/15 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin baarissa ihanan miehen, jonka kanssa olemme pari kertaa tapailleet ihan vain seksin merkeissä :). (en harrasta ns. yhden illan juttuja, olen yh ja seksiä saa harvoin). Etenkin aamulla olin aivan otettu, kun tunsin miehen kiiman ja kuuman vartalon itseäni vasten...voi, kun saisi taas pian uudestaan...

(lapset olivat isällään eikä täällä käy mitään vieraita setiä, kun ovat kotona, joten jokainen moralisti vaietkoon :). Koko viikon olen nyt mennyt hymyssä suin, niin ihanaa se oli.

Mulle kävi just noin ja olen myös yh! tapailtiin eka seksin merkeissä usein, mutta nyt parin kuukauden jälkeen tää on muuttunut jo seurustelusuhteeksi. Mies saa mut syttymään ihan täysin ja tunnen oloni seksikkääksi. Ex aina haukkui minun ulkonäköäni ja lopulta jätti minut toisen naisen takia. Tekee uskomattoman hyvää itsetunnolle tällanen, kun joku kehuu kauniiksi, ihanaksi ja seksikkääksi. Ja vieläpä hurmaava ja komea mies.

Vierailija
6/15 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun en ollut viettänyt vielä reilua 8 vuotta kotiäitinä ja synnyttänyt 5 lasta. Aika aikaansa kutakin...

Vierailija
7/15 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.ja hänellä alkoi seisoa jo pelkästään mun näkemisestä ( vaikka näkee mut alasti joka päivä) kävi hymyilyttään....

Vierailija
8/15 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en vielä ollut kertaakan ollut raskaana. nyt toinen raskaus menossa ja odotan kovasti, että vuoden päästä voi taas yrittää edes näyttää ihmiseltä...

Vierailija
9/15 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittemmin olen hieman pyöristynyt.

Vierailija
10/15 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 kotiäitivuoden ja neljän lapsen jälkeen on ihanaa laittautua ja mennä töihin murrosikäisten poikien ihailtavakasi ;)

Vierailija
11/15 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hurjaa menoa miehen kanssa pitkästä aikaa ;)

Vierailija
12/15 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan mukiinmeneväksi montakin kertaa.

Vierailija
13/15 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin vähän väljähtänyttä kaikki..huokaa.

Vierailija
14/15 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli seksitreffit miehen kanssa,.

Vierailija
15/15 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ei mies kotona, olen röhnännyt yksin koneella koko päivän)mutta yleensä lähes joka päivä.Jos mies olisi ollut kotona, olisin varmasti tuntenut silti:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi