Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olet ruokakaupassa vielä klo 18. 10 lauantai-iltana?

Vierailija
02.02.2008 |

Miksi viivytät koko henkilökunnan kotiinpääsyä ja aiheutat heille palkatonta ylityötä? Onko ihan pakko tulla ostamaan kärryllinen ruokaa klo 17. 50 ja jäädä vielä lehtihyllylle lukemaan parhaita paloja lehdistä, joita sinulla ei ole aikomustakaan ostaa?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ammatissa, jossa joudun matkustamaan silloin tällöin omalla ajalla. Jos joudun lähtemään matkaan 06.35 niin työaika alkaa juosta vasta 08.00.

Ihme valitusta!

Vierailija
62/79 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

76, kaikkihan me mennään töihin omalla ajalla. aina eikä silloin tällöin

vaan jos joudun menemään esim. asiakaspalaveriin tms.

Tietenkin normaalisti töihin mennään omalla ajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin varmaan 99% työtätekevillä ihmisillä.

Vierailija
64/79 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

76, kyllä minäkin joudun lähtemään töihin jo klo 8 vaikka työaika alkaa

Näin varmaan 99% työtätekevillä ihmisillä.

Normaalipäivinä työni alkaa 8.00 ja lähden kotoa autolla 07.30.

Mutta jos joudun lähtemään junalla toiseen kaupunkiin, joudun lähtemään kotoa 06.00 ja työaika alkaa 08.00. Eli matkustan täysin omalla ajalla.

Vierailija
65/79 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin luulen että saat kuitenkin kunnon korvauksen työstäsi?

Vierailija
66/79 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisina päivinä sinä saat päivärahat kuitenkin.

Vierailija:

Mutta jos joudun lähtemään junalla toiseen kaupunkiin, joudun lähtemään kotoa 06.00 ja työaika alkaa 08.00. Eli matkustan täysin omalla ajalla.

Vierailija
67/79 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen loppuu myös palkanmaksu. Pam nimittää tuota ylimenevää aikaa piiloylityöksi. Yrittäjä saa ilmaista työtä kuukaudessa tuntitolkulla.

Vierailija
68/79 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja siihen loppuu myös palkanmaksu. Pam nimittää tuota ylimenevää aikaa piiloylityöksi. Yrittäjä saa ilmaista työtä kuukaudessa tuntitolkulla.

Vierailija
69/79 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän ei lasketa sitä jonottamaan joutumista, mitä ei tosissaan meidän keskikokoisessa kaupassa sulkemisaikaan joudu tekemään. Kaksi kassaa on auki ja molemmat ovat saaneet jonot purettua viimeistään n. 17. 57.

Vierailija
70/79 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kukaan ei ole vielä vastannut kysymykseen, miksi olet kaupassa vielä sulkemisajan jälkeen?

Vierailija
71/79 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se viimeinenkin asiakas maksaa kassojen palkkaa omalta osaltaan.

Vierailija
72/79 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisälle matti myöhäinen. Okjos hakisikin sen maitopurkin. Mutta sitten hän ottaa kärryt, ja tosiaankin poukkoilee hyllyjen välissä vielä 18.05. Eli ei todellakaan ole kyse jonossa nököttämisestä.

Sama sunnuntaina. Eräskin asiakas ihmetteli, että suurimmalla osalla on kuitenkin sunnuntait vapaana, ja koko 9 tuntia aikaa käydä ostoksilla, joten miksi sinne on sitten pakko rynnätä 20.59.

Vierailija
73/79 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään varoituksia, että kauppa menee kohta kiinni. Lisäksi siellä on vielä muitakin asiakkaita, joten oletan aikaa vielä olevan.

Vierailija:

Ja tähän ei lasketa sitä jonottamaan joutumista, mitä ei tosissaan meidän keskikokoisessa kaupassa sulkemisaikaan joudu tekemään. Kaksi kassaa on auki ja molemmat ovat saaneet jonot purettua viimeistään n. 17. 57.

Vierailija
74/79 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

19olisit vaan ollut hiljaa itseksesi noi typerä...mikä sinussa on parempaa kun kassatyöntekijässä?

Vierailija
75/79 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole ikinä, _ei ikinä_, tullut mikään ylemmyydentunne jos käyn kaupassa tai muualla jossa on asiakaspalveluhenkilöitä. Asiakas ei todellakaan ole aina oikeassa, muistakaa se.

Näillä henkilöillä, jotka kuvittelevat olevansa jumalia, taitaa oikeasti olla huonosti asiat, koska on pakko päteä viattomille työntekijöille.

Vierailija
76/79 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liene kyse siitä, saako palkkaa vai ei.

Vaan siitä, että on hyvien tapojen ja normaalien käytöstapojen mukaista mennä kassalle kaupan sulkeutuesse.

Jos tuolloin on kassalla vielä jonoa, niin sille minä en sitten voi mitään. Mutta itse en ikinä kehtaisi pyöriä kaupassa sulkemiskuulutuksen jälkeen..

Vierailija
77/79 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen normaali ihminen ymmärtää kyllä ap:n pointin ja osaa antaa arvoa toisen työlle.

Vierailija
78/79 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas pitää opettaa jos on niin tyhmä ettei itse ymmärrä.

Minun sympatiat on tässä kyllä täysin kassojen puolella.

Vierailija
79/79 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Asiakas pitää opettaa jos on niin tyhmä ettei itse ymmärrä.

Minun sympatiat on tässä kyllä täysin kassojen puolella.

sama se missä sympatiat on.