Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä v**ttaa kun joku valitsee sektion?

Vierailija
02.02.2008 |

Mä en ymmärrä miksi toisten valinnat saa täällä tunteet aina niin kuumaksi. Mikä siinä sektion valitsemissa on se kaikkein ärsyttävin seikka mielestänne.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en ymmärrä miksi toisten valinnat saa täällä tunteet aina niin kuumaksi. Mikä siinä sektion valitsemissa on se kaikkein ärsyttävin seikka mielestänne.

Lääkäri ilmoitti, että nyt tehdään sektio että saadaan vauva ulos. Ei minua lääkärin valinta ärsyttänyt.

Vierailija
22/26 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulle on tehty kaksi sektiota ja jos saisin valita, niin olisin kyllä synyttänyt ihan loppuun asti jos se olisi mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sektiot, ja tällä tarkoitan niitä " turhia" sektioita vituttavat mua siksi, että musta sektion valitseminen osoittaa raukkamaisuutta, heikkoutta ja pelkuruutta. Se on sellaista naisten keskinäistä rintamakarkuruutta. Sinä kysyit, minä vastasin. Ugh, olen puhunut.

Vierailija
24/26 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

yksilöidenkin hyväksi ja yhteiskunnassa voi olla joustavia vaihtoehtoja! Synnytyspelko ei ole mikään fikion tuotos , sille tietämättömälle, joka niin luulee.

Jos tarkoitit minua, niin EN luule että sypeä ei olisi olemassa. Tunnen asian ihan hyvin. Tarkoitan, että JOS joku nainen haluaa sektion " paikkojen levähtämisen" vuoksi, niin hän todennäköisimmin hoitaa homman kotiin teeskentelemällä sypeä eikä esim. menemällä ulkomaille yksityisklinikalle sektioon.

Sype-sektiohan ei ole mikään harvinaisuus, toisin kuin uskon tämän sypen teeskentelyn olevan.

12

Vierailija
25/26 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat joko a) niin sairaalloisen katkeroituneita omasta elämäntilanteestaan/valinnoistaan/kohtalostaan tai b) niin älyttömän suppeakatseisia ja putkinäköisiä, että ainoastaa toisten morkkaaminen tuo helpotusta omaan ahdistukseen. Niin se vain menee.

Vai kuka muka oikeasti on NIIN vauvarakas, että säälii aidosti yksilön tasolla jokaista " reppanaa" , joka joutuu erilaisen kohtelun kohteeksi kuin oma kullannuppunsa? Siis jos nyt ei puhuta vähemmälle huomiolle ja paasaukselle usein jäävistä todellisista ongelmista, kuten vauvojen pahoinpitelyistä, päihdeongelmista jne. Väitän, että tuskinpa kukaan. Tai sitten on valinnut uransakin toisin ja tekee jotain konkreettista korjatakseen vääryydeksi kokemiaan asioita.

On helpompi kiillottaa omaa kruunuaan, jos pystyy korostamaan tehneensä edes

jotain

elämässään mielestään oikein... Äitiys on loputon lähde näille vakuutteluille! Siinä todellinen syy.

Vierailija
26/26 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tunnustan rehellisesti muuttuvani kotiäitinä aina paljon kärkkäämmäksi nimenomaan äitiyttä koskevissa asioissa. Mutta sehän on toisaalta ihan luonnollista, koska elämä pyörii silloin niin paljon sen äitiyden ympärillä, että vaikea muustakaan on innostua... Minulle teki erittäin hyvää palata työelämään. Suhteellisuudentaju on kummasti kasvanut! Suosittelen samaa muille " höyrähtäneille" ;)

Terv. yksi kiireisen sektion ja alatiesynnytyksen kokenut äiti, jonka mielestä synnytystapa" valinta" on kyllä aika pieni asia isommassa kokonaisuudessa - paitsi jos sektiota EI tehdä riittävän nopeasti tarpeesta huolimatta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan