Millainen nainen ryhtyy " toiseksi naiseksi" ? Suhteeseen varatun miehen kanssa?
Eikö se ole alhaisinta mitä voi? Vielä pahempi kuin sietää " ykkösnaisena" miehensä syrjähyppyjä?
Kommentit (67)
Vierailija:
Itse haluan tavata kavereitani ilman heidän miehiään, johtuen siitä, että en halua jakaa omia asioitani heidän miestensä kuulleen, naisten jutut ovat naisten juttuja, henkilökohtaisiakin. Meininki on aivan eri kun lähdetään liikkeelle naisenergian voimin, pariskunta illat ovat sitten eri juttu, kivoja nekin, mutta ei jatkuvasti.
Me tehdään paljon asioita yhdessä, käydään lenkillä, sisustus on intohimo meillä. Kavereita tavataan pariskuntina. :)
Että näin. Kyhnytys on ihanaa vieläki monen vuoden jälkeen. ;)
Ja tää oli toi joka reissaa miehensa mukana. :)
Ihmiset ovat erilaisia, se mikä toiselle sopii, ei sitten sovi toiselle. Näin tämä elämä etenee.
Vaikka väkisin. Sellainen nainen, joka ei jostain syystä osaa olla, tai uskalla olla yksin. Jolla huono itsetunto ja pönkittää itseään suhteellaan.
Minun ex:ni petti minua " kakkosen kanssa" , joka soitteli minulle ja piinasi. Halusi että viskaan miehen pihalle, kun tämä ei itse osannut valintaansa tehdän, ja tulisi kakkosen luo. Nainen sitten auttoi valinnassa tekemällä lapsen vielä pelinappulaksi.
Minä otin asian rauhallisesti, hain eron, järjestin asunnon itselleni ja lapsille jne. ja jätin miehen. Mutta tämä ei siltikään muuttanut kakkosen luokse vaan etsi uuden.
Eli tarinan opetus: petturimiehet pettävät aina ja kakkosten ei kannattaisi jäädä roikkumaan. KakkosNaiset hankkikaa itsetunto!! Itse olen nyt YH, mutta ei tulisi mieleen mennä toisten väliin. Jos ei sinkkumiestä löydy olen yksin vaikka loppuelämäni.
Moni yrittää osoittaa itselleen että on parempi kuin se vaimo.
Sain kermat päältä. Vietimme ihania salaisia lomia ja viikonloppuja ilman mitään sitoumuksia. En halunnut vakiintua ja varatun miehen kanssa voin olla varma ettei hänkään halua. Puolen vuoden päästä halusin lopettaa suhteen ja se kävikin helposti kun miehellä oli perhe valmiina.
Ja on ok elää koko ajan siinä pelossa että kohta se jättää? Parhaassa tapauksessa hajoitat vielä perheenkin, tuntuuko sekin sinusta ok:lta?
ja mies jätti exän siihen paikkaan !
Tiesin heti alusta lähtien olevani sopivampi miehelle kuin hänen vaimonsa, jonka kanssa he pysyivät yhdessä lähinnä 3 pienen lapsen takia. Meillä on ollut suhde jo 5 vuoden ajan, epäilen kaikkien tietävän siitä, jopa miehen vaimon. Mies ei ole voinut jättää häntä (vielä) koska lapset on pieniä ja vaimo täysin riippuvainen miehestään rahallisesti. Minulla on silti aikaa odottaa. Tiedän miehen rakastavan minua enemmän kuin vaimoaan. Käymme paljon yhdessä ulkomailla, ja siellä voimme onneksi käyttäytyä pariskunnan tavoin. :)
Vierailija:
Tiesin heti alusta lähtien olevani sopivampi miehelle kuin hänen vaimonsa, jonka kanssa he pysyivät yhdessä lähinnä 3 pienen lapsen takia. Meillä on ollut suhde jo 5 vuoden ajan, epäilen kaikkien tietävän siitä, jopa miehen vaimon. Mies ei ole voinut jättää häntä (vielä) koska lapset on pieniä ja vaimo täysin riippuvainen miehestään rahallisesti. Minulla on silti aikaa odottaa. Tiedän miehen rakastavan minua enemmän kuin vaimoaan. Käymme paljon yhdessä ulkomailla, ja siellä voimme onneksi käyttäytyä pariskunnan tavoin. :)
Vierailija:
Haluan siis ne kermat päältä, niin kuin joku jo sanoi. En halua alkaa pesemään kenenkään kalsareita enkä kuunnella valituksia kun en ole siivonnut. Toisena naisena saan vaan ne ihanat kahdenkeskiset hetket, lomat, mökkiviikonloput, illalliset ja upean seksin. Sitten kun naama rupeaa kyllästyttämään, sanon miehelle että mitä jos välillä olisit vaimosi kanssa.
ja viettää jotai lomia ja viikonloppuja hutsujensa kanssa??? No huhuh. Ei sitä kovin usein sit tapahdu
Ei ole tuottanut koskaan pienintäkään ongelmaa. En ole tosiaan tarkoituksella hakenut tätäkään miestä elämääni, tuntui vain niin " oikealta" minulle.
Mies eläköön rauhassa perheensä kanssa, en tule koskaan puuttumaan heidän elämäänsä.
Kaikkea ei voi tässä elämässä suunnitella.
( jos jäi kiinnostamaan, aloitteen teki tämä mies itse)
Vierailija:
Ei ole tuottanut koskaan pienintäkään ongelmaa. En ole tosiaan tarkoituksella hakenut tätäkään miestä elämääni, tuntui vain niin " oikealta" minulle.
Mies eläköön rauhassa perheensä kanssa, en tule koskaan puuttumaan heidän elämäänsä.
Kaikkea ei voi tässä elämässä suunnitella.
( jos jäi kiinnostamaan, aloitteen teki tämä mies itse)
Yhteisiä viikonloppuja voi viettää esim. niin että mies sanoo vaimolleen olevansa töissä, työmatkalla, harrastusmatkalla, ryyppyreissulla... Metsästys-, kalastus-, laskettelu- ja golf-reissut menee kuulemma parhaiten läpi.
kun ei ole miestä (eikä ketään muutakaan lapsista puhumattakaan) jatkuvasti samassa huushollissa pyörimässä ja vaatimassa.
En ikinä haluaisi vakituista suhdetta niin että mies asuisi kanssani. On ihanaa kun saadaan olla yhdessä mutta jo muutaman päivän päästä tunnen että nyt pitää päästä omaan rauhaan.
Vakihoitoni kanssa vietetään viikonloppuja (mies " työssä" :D ) ja joskus kun ajottain ollaan samassa työpaikassa, se se vasta kivaa onkin...
Miehellä on perhe ja kaksi lasta, vielä pieniä, vaimonkin olen ohimennen tavannut ja hän on ihan nätti ja mukavalta vaikuttaa. Toivon todella että mies pitää perheensä, en itse kaipaa lapsia enkä perhe-elämää vaikka ikää onkin jo 42
Miehellä voi olla muitakin hoitoja, ei se minua häiritse, olen sitä mieltä että kukaan ei voi omistaa ketään. ilmeisesti ei kuitenkaan ole, koska taudeilta olen välttynyt, ja emme koskaan käytä kondomia
Mies on hellä, kiltti ja ihana, mutta ollaan sovittu että jos jompikumpi haluaa lopettaa suhteen, sitten niin käy ilman setvimisiä. Tosin olen huomannut että hän alkaa kiintyä (onko oikea sana, en tiedä) minuun hiukan liikaa, haluaa tavata useammin jne. Saa nyt nähdä siedänkö moista kovin kauaa.
Mun ei tarvi juosta yhtään kenenkään perässä epätoivoisena, kyllä se mies teki aika paljon töitä saadakseen puhelinnumerot jne..
Toistan, vaikka olen yh, ( ei pieniä lapsia, 30+) minulla ei ole tarvetta juosta miesten perässä, tapanani on antaa miesten juosta minun perässäni. Sitä paitsi mulla on NIIN paljon muutakin elämässä kuin miehet, juuri tästäkin syystä osaaikainen mies sopii mulle.
Itse haluan tavata kavereitani ilman heidän miehiään, johtuen siitä, että en halua jakaa omia asioitani heidän miestensä kuulleen, naisten jutut ovat naisten juttuja, henkilökohtaisiakin. Meininki on aivan eri kun lähdetään liikkeelle naisenergian voimin, pariskunta illat ovat sitten eri juttu, kivoja nekin, mutta ei jatkuvasti.