Millainen nainen ryhtyy " toiseksi naiseksi" ? Suhteeseen varatun miehen kanssa?
Eikö se ole alhaisinta mitä voi? Vielä pahempi kuin sietää " ykkösnaisena" miehensä syrjähyppyjä?
Kommentit (67)
Vierailija:
Toiseksi naiseksi alkaa ihminen, joka on itsekäs.Kenelläkään normaalilla lapsiaan rakastavalla perheen äidillä ei ole AIKAA pelehtiä kenenkään vieraan kanssa.
Jos aikaa on, sitä järjestetään niin, että lapsia pidetään hoidossa muulloinkin kuin työajan verran. --> itsekäs
Käydään jumpalla tms. useita kertoja viikossa --> itsekäs
Kukaan tavallinen töissä käyvä äiti ei yksinkertaisesti ehdi ja jaksa ensinnäkään etsiä mistään miestä saati tapailla miestä.
täältä saa laittaa ajattelemaan sillätavoin.
Jos ne miehet oppisi pitämään munansa aisoissa niin ei tarvitsisi vahtailla. Ei vaiskaan, olen lopettanut vahtailun kun kasvoin aikuiseksi. Mua ei enään jaksa kiinnostaa miksi joku tekee jotakin kun se kuitenkin tekee jos vaan mahdollista. Ei siihen puheet auta ja muiden haukkumiset. Eiköhän se mies + kakkosnainen ole yhtälailla syyllisiä, turhaa sitä on enään jankuttaa.
Hän on todennäköisesti saanut virheellisen ja vahingollisen kasvatuksen omassa perheessään, nähnyt ehkä sellaista ei-normaalia parisuhdemallia kotona. Joku on pahasti pielessä tällaisella ja uskon että pidemmän päälle nämä naiset ovat maailman katkerimpia ihmisiä. Heiltä kun puuttuu toisen kunnioitus ja moraali kokonaan. Mielestäni terve nainen ei moiseen leikkiin lähde.
Jos syyttää ulkopuolista suhteen sotkemisesta? :)
Eiköhän suhde ole pariskunnan liitto. Siihen ei voi ulkopuoliset vaikuttaa. KATO KUN SÄÄ JA SUN MIES (tai nainen) teette päätöksen hyppiäkkö vieraissa vai ei! Jos joku ulkopuolinen vaikka väkisin tarjoaa itseään, niin sää sen päätöksen teet!
Seksi on seksiä, jos kakkosmiehelle pelkkä seksi riittää niin mikäs siinä? Jos tietää että oma kumppani ei sitä hyväksy niin siinä ei tee väärin se kakkonen, vaan se joka seurustelee ja hyppää vieraan matkaan. Tätä on vastuu. Ei kenenkään ulkopuolisen tartte ajatelle toisen suhteen puolesta. Se on sen miehen tai naisen tehtävä joka seurustelee.
ja ulkopuolista. Todellisuudessa, kukaan ei voi pakottaa ketään, ja sillä miehelläkin on tosiaan oikeus käyttää omia aivojaan, ainakin tämän " kakkosen" kanssa.
Ei aikuista tahdottomasti viedä ja parisuhteessa elävä on yksin vastuussa parisuhteestaan, ei se kolmas henkilö!
t. 15 vuotta onnellisesti naimisissa
Olen avoimessa suhteessa, eikä ole mun homma vahtia sun miehen tekemisiä jos haluan vaan seksiä. Sun miehen ei tartte lähteä mun kanssa jatkoille, mutta jos lähtee niin vastuu on hänen.
Mulla on ihan ok omatunto ja itsetunto. Seksiä harrastan koska harrastan seksiä. Se on mun oma asia mitä teen, ehkä pissaan miehesi päälle? ;)
Kakkonen on paskahätä.
Kakkonen on persreikä.
Kakkonen on toinen nainen/mies.
vastaa: käyn monilla muillakin palstoilla, mutta nämä Vauva-lehden seksi- ja aihe vapaa-palstat ovat vaan niin hyviä ja joskus hauskoja niin kuin nyt tämäkin aihe kirvoittaa...;-)
tämä siis off-topic nyt, enempää en tätä tässä kommentoi
Vierailija:
Täällä haukutaan toiset naiset maanrakoon eikä niissä (haukkujien) omissa, pettäjä miehissä ole mitään vikaa. Kai sitä jokainen saa elää sellaisessa suhteessa sellaisen ihmisen kanssa kuin haluaa, kunhan se sen suhteen molemmille osapuolille on ok.
pettämisestäkin. Omassa kaveripiirissäni ei ole näitä " toisia naisia" , tai jos joku sellaiseksi paljastuu, jää kaveruus. Ja yleensä sen takia, että he ovat yksinkertaisesti vain niin aivottomia miessuhteissaan, ettei sitä jaksa seurata tai kuunnella - vaikka ei erityisesti moralisoisikaan.
Samalla tavalla multa ei empatiaa riitä jatkuvasti irtosuhteita harrastaville, eikä onnetonta avioliittoa non stop valittaville. Menkööt hoitoon tai keskustelkoot sen kumppaninsa kanssa. Ei sitä toisten ihmisten kaaosteoriaa jaksa ottaa vastaan.
Oma mieheni ei harrasta bileitä eikä jatkoja. Ja on ohittanut kehityksessään jo tuon pissalla leikkimisvaiheen, mihin näemmä toiset naiset ovat jumittuneet.
Vierailija:
Olen avoimessa suhteessa, eikä ole mun homma vahtia sun miehen tekemisiä jos haluan vaan seksiä. Sun miehen ei tartte lähteä mun kanssa jatkoille, mutta jos lähtee niin vastuu on hänen.Mulla on ihan ok omatunto ja itsetunto. Seksiä harrastan koska harrastan seksiä. Se on mun oma asia mitä teen, ehkä pissaan miehesi päälle? ;)
sanon näin, vaikka en irtosuhteita harrasta ja aviksessa olen.
Vierailija:
pettämisestäkin. Omassa kaveripiirissäni ei ole näitä " toisia naisia" , tai jos joku sellaiseksi paljastuu, jää kaveruus. Ja yleensä sen takia, että he ovat yksinkertaisesti vain niin aivottomia miessuhteissaan, ettei sitä jaksa seurata tai kuunnella - vaikka ei erityisesti moralisoisikaan.Samalla tavalla multa ei empatiaa riitä jatkuvasti irtosuhteita harrastaville, eikä onnetonta avioliittoa non stop valittaville. Menkööt hoitoon tai keskustelkoot sen kumppaninsa kanssa. Ei sitä toisten ihmisten kaaosteoriaa jaksa ottaa vastaan.
Saavat he elää kuten haluavat, mutta mä en jaksa tarjota olkapäätä näille turhan vinkujille, jotka eivät osaa laittaa asioitaan kuntoon.
Katsos kun samanlainen värkki se on jokanaisella siellä jalkovälissä
Vierailija:
Olen avoimessa suhteessa, eikä ole mun homma vahtia sun miehen tekemisiä jos haluan vaan seksiä. Sun miehen ei tartte lähteä mun kanssa jatkoille, mutta jos lähtee niin vastuu on hänen.Mulla on ihan ok omatunto ja itsetunto. Seksiä harrastan koska harrastan seksiä. Se on mun oma asia mitä teen, ehkä pissaan miehesi päälle? ;)
mies sopii mun tämän hetkiseen elämääni parhaiten. On katsos muutakin elämää mulla.
Vierailija:
Yhteisiä viikonloppuja voi viettää esim. niin että mies sanoo vaimolleen olevansa töissä, työmatkalla, harrastusmatkalla, ryyppyreissulla... Metsästys-, kalastus-, laskettelu- ja golf-reissut menee kuulemma parhaiten läpi.
No mun mies ei harrasta mitään, ollaan aina yhdessä kotona, työmatkoja tekee helsinkiin, silloinki mä oon mukana lapsen kanssa, mä shoppailen ja mies käy hoitamassa työnsä ja sit ajellaan yhdessä takas kotiin. Vaihtoehtoja noille tekosyille on siis kovin vähän. :)
Mun ei onneks tarvii tollasia miettiä, sillä mulla on paras mies ikinä!
Ihana isä ja hellä mies, hyvä sängyssä jne. Ja kun pitää huolen että mies on tyytyväinen, se mies pysyykin kotona eikä sitä kiinnosta tollaset haaskat. :D Ja noita mökki ja loma viikonloppuja vietetään yhdessä. :)
raivokkaista mammoista jotka vahtivat miehiään kuin haukat ja vievät heiltä kaiken itsenäisyyden. Varmaan sekin ajaa sen toisen naisen syliin, siellä saa tuntea vielä olevansa mies, eikä pelkästään elättäjä, jolla ei ole lupaa papin aamenen jälkeen ajatella omilla aivoillaan.
Terveisin " hyvä saalis" :D