Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen ryhtyy " toiseksi naiseksi" ? Suhteeseen varatun miehen kanssa?

Vierailija
02.02.2008 |

Eikö se ole alhaisinta mitä voi? Vielä pahempi kuin sietää " ykkösnaisena" miehensä syrjähyppyjä?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jota hiveli miehen huomio, vaikka varatunkin. :(

Tällainen, joka kärsi hirveitä syyllisyydentunteita (ja kärsii vieläkin vaikka tapauksesta on kolme vuotta) muttei silti voinut pysyä erossa miehestä.

En mä tiiä. Säälittävä ja vastuuntunnoton. Itsekäs paskiainen. Samanlainen kuin se mies?

Vierailija
2/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haukutaan toiset naiset maanrakoon eikä niissä (haukkujien) omissa, pettäjä miehissä ole mitään vikaa. Kai sitä jokainen saa elää sellaisessa suhteessa sellaisen ihmisen kanssa kuin haluaa, kunhan se sen suhteen molemmille osapuolille on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin omassa tuttavapiirissäni. Useimmissa tapauksissa kyse siitä, että yksinkertaisesti rakastutaan toiseen, koska omassa suhteessa ei ole tarpeeksi tunteita jäljellä. En voi luetella mitään tiettyä ihmistyyppiä vaan heissä on ihan kaikenlaisia, koulutettuja ja kouluttamattomampia, lihavia ja laihoja jne.

Minkälainen mies sitten ryhtyy toiseksi mieheksi? Eikö se ole alhaisinta mitä voi olla? Että käy panemassa toisen miehen muijaa :O?

Vierailija
4/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täällä haukutaan toiset naiset maanrakoon eikä niissä (haukkujien) omissa, pettäjä miehissä ole mitään vikaa. Kai sitä jokainen saa elää sellaisessa suhteessa sellaisen ihmisen kanssa kuin haluaa, kunhan se sen suhteen molemmille osapuolille on ok.

Vierailija
5/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ryhdyin suhteeseen? Olin leipääntynyt omaan mieheeni ja tämän toisen kanssa sai elää huumaa ja himot oli korkealla. Sängyssä meni loistavasti ja estoja ei pahemmin ollut. Tosin en nyt muutenkaan ole estoinen, mutta tietysti seksielämä hyytyy hiukan pitkässä suhteessa. Miehen syistä suhteessa ei puhuttu, mutta veikkaan, että ei rakastanut enää vaimoaan. Jotenkin tuntui, että elävät omaa elämäänsä ja vaimo on alistunut siihen, että mies tekee, mitä huvittaa. Sen verran raotti elämäänsä, että oli ollut vuotta aikaisemmin myös suhteessa ja yrittänyt jättää vaimonsa, mutta ei riittänyt " muna" , kun vaimo laittoi hanttiin. Sen jälkeen kuulemma on mennyt ja tullut, miten huvittaa ja vaimo ei kysele. Vähän siltä kyllä tuntui, että vaimo ei joko välitä tai on alistunut tuohon, kun mies sai mennä, miten huvitti.

Vierailija:

Eikö se ole alhaisinta mitä voi? Vielä pahempi kuin sietää " ykkösnaisena" miehensä syrjähyppyjä?

Vierailija
6/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin suhde alkoi kauhealla rakastumisella ja lopputulos oli tälläinen sivusuhde. No, ollaan oltu pian julkisestikin yhdessä 10 vuotta ja en kadu, vaikka miehen ex-vaimo joutuikin vaikeaan tilanteeseen. (odotti lasta heidän erotessaan) Rakkaus kukkii ja yhteisiä lapsiakin on jo kaksi.

Vierailija
7/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän ihan tyydyttävässä ihmissuhteessa, jossa seksikin on ihan hyvää. Olemme vapaamielisiä ja hyväksymme rinnakkaisseksisuhteet. Nämä seksisuhteet tuovat lisävipinää omaankin parisuhteeseemme. Emme harrasta yhden yön irtosuhteita, vaan etsimme nimenomaan mieluiten varattuja ihmisiä vilkastuttamaan omaa seksielämäämme. Seksi vieraan kanssa tuo kuitenkin sellaista jännitystä ja uutuuden viehätystä, mitä ei voi saada vakiintuneessa parisuhteessa. Terveys on tietysti puoliruokaa ja turvaseksi siis on must. Ihmisillä on erilaiset moraalikäsitykset ja meidän elämäntyylimme ei sovi kaikille. Meille se sopii!

Henkilökohtaisesti pidän seksistä... paljon. Monipuolisesta ja avarakatseisesta seksistä. Kaikki ne fantasiat joista itse pidän, ei mieheni pidä, siksi siis olemme etsineet minulle ihmisen, jolla on samanlaisia mieltymyksiä kuin minulla. Ja päinvastoin.

En ole alentanut itseäni millään tasolla, en hae kakkosmiehestä ihmissuhdetta, eikä minua kiinnosta hänen elämäntilanteensa saati parisuhteensa, enkä halua olla mikään keskustelukumppani hänelle. Pelkästään intohimoista, laadukasta seksiä, satunnaisesti. En tunne huonoa omaa tuntoa hänen mahdollisesta ihmissuhteestaan, sillä jokainen kantaa omassa parisuhteessaan itse vastuunsa tekemisistään, kukaan ulkopuolinen ei sitä voi hänen puolestaan tehdä. Aikuisten ihmisten kesken on aikuisten ihmisten leikit ja vastuut. Moraalista voidaan tietysti vääntää kättä loputtomiin, sekin kun on yksilöllinen makuasia.

Vierailija
8/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas yksinäiset ja epätoivoiset yh:t haukkuu yh:t, vaikka ovat itsekkin. Tai sitten läskit, rumat tms naiset jotka juuri löytäneet miehet ja yrittävät pönkittää sillä nyt jtn :D

t: yh, mut onnellisessa suhteessa oleva :)

Vierailija
9/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vastaa että olen omasta halustani lapseton,ja miksi ihmeessä minun pitäisi olla katkera??

Vierailija
10/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ajatellut, että varattuihin miehiin en koske. Mielestäni naisten tulisi " pitää yhtä" ja olen aina hieman halveksinutkin näitä toisia naisia. Mutta kuinkas sitten kävikään, pilkka sattui omaan nilkkaan..

Olen exäni " toinen nainen" . Suhteemme ei ole kovinkaan syvä mutta kipinöintiä välillämme on vieläkin. Hän seurustelee, minä olen sinkku ja silloin tällöin kun näemme harrastamme seksiä. Mitään muuta suhteeseemme ei kuulu, ei siis mitään yhteisiä viikonloppuja tmv.

Tiedän että tämä on väärin mutta en vain voi vastustaa kiusausta kun hän tekee aloitteen. Toivon vain että minussa olisi vielä sen verran " munaa" jäljellä että voisin lopettaa tämän vääryyden.. Siltikin minua ihmetyttää se, että toinen nainen saa lähes aina haukut kun mies taas pääsee pälkähästä. Mielestäni miehen kuuluisi olla omassa tilanteessanikin se, joka ensinnäkään ei alkaisi seksisuhteeseen tai ainakin lopettaisi sen ajoissa jos siihen olisi jo päädytty. Sitä odotellessa...

Vierailija
11/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täällä taas yksinäiset ja epätoivoiset yh:t haukkuu yh:t, vaikka ovat itsekkin. Tai sitten läskit, rumat tms naiset jotka juuri löytäneet miehet ja yrittävät pönkittää sillä nyt jtn :D

t: yh, mut onnellisessa suhteessa oleva :)

Vierailija
12/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia kakkosen täytyy mennä perheen väliin? Minkä takia hän tekee tahallaan itsekkyydellään vaimosta pellen? Minkä takia nainen joutuu hoitamaan yksin lapset? Sekö on kakkos naisesta ok? Mies on kanssa syyllinen, enkä tajua miksi mies jättää naisen ja lapset keskenään jonkun hutsun takia? Miksi kakkos nainen ei ota vapaita miehiä jos heille on ihan sama? Minkä takia täytyy satuttaa toista tahallaan? Se tekee kakkos naisesta syyllisen, ja niitä kakkos naisia mie vihaan niin perkeleesti, että voisin vaikka toivoa heille kaikista pahinta!!!!

Vierailija
13/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

25 vastaa että olen omasta halustani lapseton,ja miksi ihmeessä minun pitäisi olla katkera??

Vierailija
14/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollainen vihan määrä käy jo terveydenkin päälle? Olen ehdottomasti sitä mieltä, että jokaisessa parisuhteessa kumppanit vastaavat itse itselleen ja toisilleen teoistaan ja niiden seuraamuksista. Ei kukaan ulkopuolinen. Kukaan muu, kuin itse parisuhteessa elävät eivät voi heidän puolestaan hoitaa heidän parisuhdettaan, -he itse ovat suhteensa avainhenkilöt.

Vierailija
15/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä myös ihmettelen, minne miehen yhteistuumin häviää? Minne se rakas ihminen katoaa kun ottaa jonkun hutsun itselleen? Meillä mies sanoo että vaimo on muuttunut niin paljon tehdessään lapsen... Niinhän se on että vaimo muuttuu ja kasvaa tulevaan...

Vierailija
16/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkaan halua erota.

Vierailija
17/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia aina ajatellaan että se toinen nainen/toinen mies on se joka pilaa parisuhteen??Eiköhän se ole se parisuhteessa elävä mies/nainen joka sen oman suhteensa pilaa ottamalla itselleen sen " kakkosen" ??

Ja yh:t ei taida kuitenkaan olla sen helpompia kun ne lapsettomat sinkutkaan...

Vierailija
18/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kakkos nainen menee ehdottelemaan varatulle miehelle ties vaikka mitä, vaikka hänet on jo torjuttu... Niin miksi sellaista täytyy jatkaa? Ja ainahan miehen " ystävä" voi olla... tiedä miten sen miehen saa niin lämpeämään...

Vierailija
19/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi naiseksi alkaa ihminen, joka on itsekäs.

Kenelläkään normaalilla lapsiaan rakastavalla perheen äidillä ei ole AIKAA pelehtiä kenenkään vieraan kanssa.

Jos aikaa on, sitä järjestetään niin, että lapsia pidetään hoidossa muulloinkin kuin työajan verran. --> itsekäs

Käydään jumpalla tms. useita kertoja viikossa --> itsekäs

Kukaan tavallinen töissä käyvä äiti ei yksinkertaisesti ehdi ja jaksa ensinnäkään etsiä mistään miestä saati tapailla miestä.

Vierailija
20/67 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit joutuu huolehtimaan lapsistaan ilman että niitä sotketaan tollaisiin mukaan, kun olet yksin sinä teet kaiken yksin, et ole vastuussa kenestäkään muusta.