IL: Koronatilanteessa yllättävä käänne
Tartunnat syksyllä lähteneet selvään laskuun. Kaikilla mittareilla kokonaistilanne on helpottamassa. Tehohoidon ja sairaalahoidon tarve on laskenut koko ajan. Jokohan viimein tarpeeksi moni on sen riittävän usein sairastanut ja rokotteen suoja varsin kattava. Voitaisi vihdoin palata aidosti normaaliin.
Kommentit (43)
Jo on aika. Itse uskalsin taas kolmen vuoden tauon jälkeen varata perheelle laskettelureissun Alpeille kevätauringon aikaan.
Ei kiinnosta kun lama kohta tulilla
He on ainoita, jotka oikeasti välittävät ihmisten terveydestä.
Korona on edelleen vaarallinen pandemia. Who ei ole sen luokitusta muuttanut. Sanoipa joku suomalainen mitä hyvänsä.
Käänteitä on ollut molempiin suuntiin. Voi taas tulla uusi variantti. Ihan erilainen.
Ei ole. Rokottamattomatpaskat mutatoineet sen vitunviruksen niin että testit eivät enään sitä kerro ja lääkäri kuittaa sen flunssana. Tosiasiassa ihmisiä vieläkin kuoleeja sairastuu koronaan eikä mitään ilouutisia tule moneen vuoteen koska qanonit eivät ota rokotetta ja te muut rokotetut niskuroijat ette ylläpidä rokotteenne tehoa ettekä käytä maskia ja olette kohta vittuihan itse niitä qanonpellejä JA TEILLE PITÄISI HELVETTI HUUTAA.
OLEN ERITTÄIN VIHAINEN SAATANA.
Toivottavasti on totta eikä pelkkää toiveajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Käänteitä on ollut molempiin suuntiin. Voi taas tulla uusi variantti. Ihan erilainen.
Tarkoitat varmaankin että kahden viikon päästä räjähtää tilanne käsiin, nyt pitäisi alkaa tukahduttelemaan ja eksta-annos käsidesiä kätösiin kauppareissulla. Niin ja koronavilkku takasin pliide!
Meidän perheessä oli pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa. Sekä mulla että neljällä lapsella 40c kuumetta pari päivää, lapsilla oksentelua, mulla vieläkin aika flunssainen olo. Miehellä nousi vaan 38c tuo kuume. 14v edelleen lihaskipuja yms. Toivotaan että oli eka ja vika kerta kun tuo sairastetaan, vaikka ns "helppo" korona olikin.
Viimeisen kolmen viikon ajalta tiedän tartuntoja enempi kerralla kun koko muuna aikana. Eli on muuttunut joo.
Ikä haarukka 14-84v.
Niin ja oireinen luokkakaveri oli laitettu kouluun ilman koronatestiä, sieltäpä se sitten tuli.
Olen palannut normaaliin jo ajat sitten. Maskia en ole käyttänyt pääsiäisen jälkeen.
Korona on yks vitsi. Unohtanut koko taudin. Aina joku jaksaa muistuttaa siitäkin.
T: Ei koronaa koskaa saanut.
Vierailija kirjoitti:
Pikku hiljaa voidaan unohtaa "pandemia", kun ei porukka enää lähde mukaan. Onneksi. Kunhan ei suurin joukoin enää lähdetä rokotteita hakemaan, niin kaikki on hyvin ja luvut hallinnassa.
Pandemia ei poistu teeskentelemällä. Monilla vain ei ole kärsivällisyyttä. Pandemiat ovat ennenkin kestäneet muutaman vuoden. Varotoimilla pandemia loppuu nopeammin, teeskentelemällä hitaammin.
Vierailija kirjoitti:
Korona? Eikö se ollut se takavuosien tauti jota pelättiin maskit (ja mäskit) naamalla?
IQ-vajaatkin jaksavat näemmä valvoa.
Iloitkaamme tästä hyvästä uutisesta. Tämä tuli hyvään saumaan. En saanutkaan tautia.
IQ vajaita on rysyt ja koronavajukit.
Vierailija kirjoitti:
Korona on yks vitsi. Unohtanut koko taudin. Aina joku jaksaa muistuttaa siitäkin.
T: Ei koronaa koskaa saanut.
No eihän sitä sitten toenperrään ollutkaan kun SINULLA ei ole ollut. Eihän muutkaan sairaudet ole olemassa kun SULLE ei ole tullut. Ihmiset vaan hysteerisiä luulotautisia saatanoita.
Mulla ei ole vielä kertaakaan ollut, ainakaan oireellista. Eikä miehelläkään.