Millainen nainen ryhtyy " toiseksi naiseksi" ? Suhteeseen varatun miehen kanssa?
Eikö se ole alhaisinta mitä voi? Vielä pahempi kuin sietää " ykkösnaisena" miehensä syrjähyppyjä?
Kommentit (67)
Vierailija:
Mun ei tarvi juosta yhtään kenenkään perässä epätoivoisena, kyllä se mies teki aika paljon töitä saadakseen puhelinnumerot jne..
Toistan, vaikka olen yh, ( ei pieniä lapsia, 30+) minulla ei ole tarvetta juosta miesten perässä, tapanani on antaa miesten juosta minun perässäni. Sitä paitsi mulla on NIIN paljon muutakin elämässä kuin miehet, juuri tästäkin syystä osaaikainen mies sopii mulle.
niin, yhtä moraaliton kun se mieski
ei luota miehiin, ja haluaa kostaa omia katkeruuksiaan
tämä mies todellakin kolahti. Olenkin selvinnyt tässä elämässä kovistakin kouluista, joten arvostan vapauttani todella korkealle. Pärjään lapsieni kanssa hyvin, taloudellisesti välillä tiukkaa, mutta en tarvitse kenenkään miehen rahoja meidän elättämiseen.
Olethan epäonnistunut jollain tapaa kuitenki kun olet kerta yksin lapses kans
En kaipaa mitään suhdeanalyysejä enkä varsinkaan halua ruveta parisuhdeterapeutiksi. Toki vaimosta (ja lapsista) saa puhua, mutta sitten jos se menee haukkumiseks ja suhteen tilan voivotteluksi, niin saa kyllä mies kenkää.
Jota hiveli miehen huomio, vaikka varatunkin. :(
Tällainen, joka kärsi hirveitä syyllisyydentunteita (ja kärsii vieläkin vaikka tapauksesta on kolme vuotta) muttei silti voinut pysyä erossa miehestä.
En mä tiiä. Säälittävä ja vastuuntunnoton. Itsekäs paskiainen. Samanlainen kuin se mies?