Bridget Jones painoi 136 lbs, eli 61 kg
Miten ihmeessä näyttelijä saatiin tuossa painossa näyttämään pullukalta? Mä olen 160 cm ja painoin 61 kg viimeksi 13 vuotta sitten, mutta siinä painossa olin tositosi pieni, käytin vaatteita S ja 36-koossa, ja olin siis hoikempi kuin pitkään aikaan.
Miksi Renee oli kuin hamsteri posket pullollaan, mahamakkarat ja tukevat käsivarret samassa hiton painossa??
Kommentit (40)
Mä painan 61 kg ja näytän kyllä pullukalta, jos laitetaan kireät vaatteet päälle.
Mä olen kans suurin piirtein noissa mitoissa, eikä minua kyllä kukaan pullukaksi sanoisi. Olen urheillut nuorena todella paljon ja vähän vieläkin (olen n. 40v), että mulla on lihasta kyllä. Renee ei varsinaisesti vaikuta leffassa kovin urheilulliselta. Jos se paino muodostuu vain läskistä, eikä lihasta ole kuin nimeksi, niin näyttäähän sitä erilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Mä painan 61 kg ja näytän kyllä pullukalta, jos laitetaan kireät vaatteet päälle.
Eli oot laiha läski. Treenattu ihminen samassa painossa on kiinteä ja hoikka.
Sinkkuelämässä on kohtaus, jossa Miranda laihduttaa synnytyksen jälkeen, ja hän on muistaakseni "lihavana" suunnilleen samassa painossa, 60 kilon tietämillä. Cynthia Nixon on sitä paitsi vielä aika pitkäkin.
Vuosituhannen alun naisihanne oli tosi anorektinen.
Muistan jonkin ohjelman tuosta näyttelijästä. Kertoi muistaakseni 0 koosta. Hän lihotti itseään 10kg tuota roolia varten.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuelämässä on kohtaus, jossa Miranda laihduttaa synnytyksen jälkeen, ja hän on muistaakseni "lihavana" suunnilleen samassa painossa, 60 kilon tietämillä. Cynthia Nixon on sitä paitsi vielä aika pitkäkin.
Vuosituhannen alun naisihanne oli tosi anorektinen.
Katsoinkin tuon jakson jokin aika sitten, ja mietin mitä naiset mahtoivat painaa tuolloin normaalisti. Carrie nyt varmaan oli hätinä 50 kg, mutta muut naiset olivat normaalipainoisen näköisiä, eivätkä ainakaan mitään nälkäkurkia. Oletin että Mirandan normipaino oli siinä kuudenkympin tietämissä.
Samantha kans muka lihoi asuessaan Losissa, ja porukka oli ihan wtf kun hän pitkästä aikaa käväisi Nykissä ja pienenpieni mahamakkara näkyi paidan alta. Siis niin pieni, etten itse kiinnittäisi edes mitään huomiota, ja Anthonykin heitti jotain että Whats with the gut?! Mitähän olisivat tuumanneet mun mahasta
Etteikö tarina olisi kerrottu päähenkilön silmin ja siten ulkomuoto on lihavampi kun pitää itseään lihavana?
Teki kyllä hyvää lukea tätä kirjaa lukiossa, kun olin itse n. 164/59 ja sen kirjan mukaan siis melkeinpä ylipainoisen rajalla. Eikä tämä ole ainut sen ajan viihdeteollisuuden tuote, mistä opin jatkuvan itseni läskiksi haukkumisen ja laihduttamisen.
Vierailija kirjoitti:
Teki kyllä hyvää lukea tätä kirjaa lukiossa, kun olin itse n. 164/59 ja sen kirjan mukaan siis melkeinpä ylipainoisen rajalla. Eikä tämä ole ainut sen ajan viihdeteollisuuden tuote, mistä opin jatkuvan itseni läskiksi haukkumisen ja laihduttamisen.
Ysäri oli kyllä raakaa aikaa. Minäkin 52-kiloisena ja samanmittaisena kuin sinä kuulin jopa oman isäni suusta, että per5e on kuin seitsemän leivän uuni 🙄 Ikää oli tuolloin joku 15-16 vuotta. Siis miten olemattoman laiha olisi pitänyt olla, ettei olisi kuullut huomautuksia painostaan tai koostaan??
No eihän se näyttänytkään pullukalta. Naiset viihdeteollisuudessa vaan olivat ihan tavattoman laihoja siihen aikaan.
Onhan se kuitenkin noilla mitoilla normaalin painon ylärajoilla. Vaatevalinnoilla vielä lisätty vaikutusta. Nykyään ihmiset ovat yleisesti paljon isompikokoisempia, joten hämärtyy lukemat ja silmä tottuu nykytilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysäri oli kyllä raakaa aikaa. Minäkin 52-kiloisena ja samanmittaisena kuin sinä kuulin jopa oman isäni suusta, että per5e on kuin seitsemän leivän uuni 🙄 Ikää oli tuolloin joku 15-16 vuotta. Siis miten olemattoman laiha olisi pitänyt olla, ettei olisi kuullut huomautuksia painostaan tai koostaan??
Mulla ihan samaa kommenttia samassa painossa ja olen 167cm. Mulla leveä lantio kun muu suku kapeita. Itsekkin pidin itseäni lihavana. Voi kun olen ollut pienikokoinen valokuvia katsellessa, nyt 75kg olen tuhdissa kunnossa, mutta en silti pidä itseäni liian lihavana.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kuitenkin noilla mitoilla normaalin painon ylärajoilla. Vaatevalinnoilla vielä lisätty vaikutusta. Nykyään ihmiset ovat yleisesti paljon isompikokoisempia, joten hämärtyy lukemat ja silmä tottuu nykytilanteeseen.
Sori, Renee onkin pidempi. Luvut olivatkin aloittajan pituus ja paino. Sitten tämä vähän hämmentää.
Vierailija kirjoitti:
Joo toi aika oli aivan sairasta, monella puhkesi syömishäiriö
Muistaakseni Zellwegger painoi hieman yli 70 kg kun elokuvat teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan samaa kommenttia samassa painossa ja olen 167cm. Mulla leveä lantio kun muu suku kapeita. Itsekkin pidin itseäni lihavana. Voi kun olen ollut pienikokoinen valokuvia katsellessa, nyt 75kg olen tuhdissa kunnossa, mutta en silti pidä itseäni liian lihavana.
Minä taas olin kapealanteinen ja pienipyllyinen, joten ihmettelen kyllä mistä ne seitsemän leivän uunin saivat, siis muutkin kuin isäni. Seurustelin 19-vuotiaana itseäni muutamaa vuotta vanhemman pojan (tai miehen) kanssa, joka kans aina kuittaili painostani, vaikka elävästi muistan vaakallakäynnit ja max 53 kg lukemat siihen aikaan. Pojat ja miehet ihaili jotain Pamela Anderssonia ja hänen vartaloaan siihen aikaan ja vertailivat tavallisten tyttöjen vartaloita häneen. Jos oli hoikka, niin sit oli liian pienet tissit tai puuttui se tiimalasivartalo mikä oli Pamelalla.
Nyt sitten painoa reilu 80 kg, mutta ihan viihdyn nahoissani, vaikka välillä haikeana muistelen hoikkia aikoja.
En tiedä mistä nuo mitat ovat peräisin, mutta eikös Renee ole tosi lyhyt, jotain 163 cm tms. Hollywood-näyttelijänaiset ovat yleensä todella laihoja ja siksi normaalipainoinen Bridget näyttää "isolta" muihin verrattuna ja on toki meikattu tätä piirrettä korostaen ja vaatteet etc. Minä painan 101 kg, jos menisin siihen leffaan Reneen viereen (aivan mahdollinen ajatus), niin näkisitte miltä näyttää lihava ihminen normaalipainoisen Renee vierellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oot laiha läski. Treenattu ihminen samassa painossa on kiinteä ja hoikka.
No, harrastan liikuntaa kyllä joka päivä, mutta olen omenavartalo ja hyvin pieniluinen.
Mä luulin että Bridget oli päälle 70 kg.