Miten miehesi huomioi sinua vai huomioiko mitenkään?
Kiinnostaa tietää, onko kaikkien miehet yhtä juntteja, et ei mitään huomiota tunnu tippuvan. Tänäänkin toivoin vain et oltas juteltu hetki ja köllötelty yhdessä. Alotteen tälläiseen teen aina minä, miestä lähinnä kiinnostaa telkkari. Seksiä meillä kyllä on, molempien aloitteesta ja se on molempia tyydyttävää (olemme jutelleet). Ei kuiteskaan ihan riitä mulle, haluan muutakin kohtaamista, keskustelua, läheisyyttä!
Tunnen itseni välillä aika surulliseksi...Tästä on puhuttu moneen otteeseen, on aina pahoillaan ja tiedostaa et kaipaan muutakin, mut ei auta mitään, mikään ei muutu. Naimisissa ollaan oltu nyt kuus vuotta. Vaadinko ihan liikoja vai mitkä mättää?
Miten teillä? Haluisin kuulla teidän ajatuksia, kokemuksia jne, ja mieluiten asiallisia(!)
Hellyyden osoitukset on olleet ja ovat kai vieläkin vähän vaikeita miehelleni, mutta hän todella yrittää...
viimeksi oli käynyt kauppareissulla hakemassa seppälästä mulle lahjakortin kun olin koko päivän ollut kiukkuinen ja väsynyt... joskus kun olen miehelle sanonut että kaipaan huomiota juuri silloin kun sitä vähiten ansaitsen! :)
Joskus tuo kaupasta jonkun mua kiinnostavan lehden tai jotain kevyttä herkkua... (olen kieltänyt suklaan tuomisen)
Kerran sain selluliitti voidetta... josta siitäkin olin itse joskus puhunut ;)
Muutenkin hellii, nytkin narisee että tulisin kainaloonsa. pussailee, silittelee, siivoaa, laittaa ruokaa, antaa mulle omaa aikaa ja on paljon lasten kanssa. En vois saada parempaa. Nyt meen sen kainaloon!