Sinne meni se ihastus
Kommentit (16)
Tiedän. Me aikoinaan erottiin ja nähtiin vuoden päästä. Naisella oli pullat uunissa. Kesti kauan päästä yli
Miksi alanuoli tällekin aloitukselle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi alanuoli tällekin aloitukselle?
Alanuoli on Amorin nuoli
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Me aikoinaan erottiin ja nähtiin vuoden päästä. Naisella oli pullat uunissa. Kesti kauan päästä yli
Sama mulla. Erottiin aikoinaan ja exä ei halunnu lapsia ja mulle se oli ihan ok. Meni just ehkä vuosi, niin viimeisimmillään raskaana silmä mustana. Löytänyt itellee tosimiehen.
Vierailija kirjoitti:
Niitä tulee uusia.
Itsellä kesti 20 vuotta kun tuli uusi. Hänkin oli huti.
Yksipuoliset kaukoihastukset on aina vähän sairaita.
Jos mulle olisi käynyt näin niin olisin ajanut vaipat jalassa vaikka lappiin asti puhumaan sen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Yksipuoliset kaukoihastukset on aina vähän sairaita.
Nii o. On paljon terveempää valita ihmisiä kuvasovelluksista ja laittaa viestiä parhaimman näköiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla. Erottiin aikoinaan ja exä ei halunnu lapsia ja mulle se oli ihan ok. Meni just ehkä vuosi, niin viimeisimmillään raskaana silmä mustana. Löytänyt itellee tosimiehen.
Nämä on aina mielentiintoisia. Kaverini tyttöystävä halusi erota, koska hän ei halunnut lapsia ja ei uskonut, että kaverini ei joskus haluaisi. Eron jälkeen nainen oli jo 6kk päästä ollut selvästi raskaana. Naisella nykyään 3 aikuista lasta, kaverillani ei ainuttakaan.
M.54
Tiedän tunteen. Pakko se on vaan raahata itseään eteenpäin, turha itkeä perään. Ja silti itken, vaikka tiedän ettei mitään vastakaikua ole eikä tule.
"There goes my baby with someone new
She sure looks happy, I sure am blue
She was my baby 'til he stepped in
Goodbye to romance that might've been"
yleensä sitä ollaan jonkin muun kanssa kuin täysin "älyvapaan".
Vierailija kirjoitti:
Oliko hopeakettu?
Hopeakettu on jo vanhus ja hautausmaa kamaa.
Liikennevaloissa?