Vitsi tosta Ellenin kylppäristä tuli nätti
Ihana
Kommentit (11)
Noin isossa talossa se kyllä mahtuisi varmaan muuallekin mutta ehkä se oli väliaikainen sijoituspaikka...
Mutta kokonaisuus tosiaan ihana ja noin isossa tilassa isot laatat on todella edukseen. Pönttöuuni kylppärissä...ihanaa...ja vielä amme! Olen positiivisessa mielessä kade!
Eli ihan kiva idea peittää se.
Mahtaakohan kukaan koskaan istua niissä tuoleissa, ei mulla ainakaan ole tarvetta kylppärissä tarvetta istuskella, hienoja olivat kyllä nekin ja sopivat sinne hyvin
Ei meilläkään ole kylppärissä alapesusuihkua. Se löytyy kahdesta wc:stä kyllä. Eiköhän noin isoon taloon tule pari WC:täkin?! Tuskin tuo ainoa pesutila oli...
Ehkä se ei nettikuvissa pääse oikeuksiinsa?
Amme oli kyllä aika pieni mutta ei tonne olisi mikään moderni sopinut :/.
Kristallikruunu on varmaan sellainen kylpytiloihin tarkoitettu. Sellaisia saa nykyisin..Bauhausissa on ihan " tavallisia" , ei turkooseja kristallikruunuja pesutiloihin ja varmaan niitä saa jo nykyisin monestakin paikasta.
Jos olis mun, niin olisin laittanut ammeen niin, että siitä vois katsella ulos. Ja eikö sitä vessanpytyn paikkaa voisi mitenkään siirtää?
Suihku varmaan kastelee koko tilan, kun tuossa keskellä.
Pesukoneen olisin sijoittanut vaikka komeroon (oli kytketty seinään, joten varmaan sen vakipaikka), missä likapyykki säilytetään.
Minkälainen valaistus siinä lavuaarin ääressä oli? itse tarviin kunnon valot meikkausta varten.
mua kummastutti se, että laatoissa oli kultaa, mut sit hanat ja muut oli hopeanvärisiä, ku niitä sais kuitenki kulla/kuparin värisenäkin ja ois sopinu paremmin. ja sopis ruskeeseen väriinki paremmin ku hopea.
Ja niin mtv3 nettisivuilta sen sai nähtyä kokonaan sen kylppäri ohjelman
http: //nettitv. mtv3. fi/maksuttomat/index. shtml/maksuttomat/mtv3lifestyle/jokakodinasuntomarkkinat?122014#122014
Ruskea kaakeliseinä töksähti ikävästi valkoisesta seinästä. Ikkunat näyttivät irrallisilta, samoin kalusteet. Kynttilähärdellit näyttivät halvoilta, ja pyyhekuivausteline ja pyyhkeet olivat rumat. Ainoa kiva kokonaisuus oli allas, -kaappi ja peili.
Tosin se kumma verhottu kapistus (joku pöytä?) siellä nurkassa oli huono, muuten oli kiva! Sanoinkin miehelle, että tuollainen iso kylppäri olisi ihku ;).