Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jäädä kauppaan töihin vai mennä oppisopimuksella lastenhoitajaksi?
Kommentit (6)
Vaikka en montaa kuukautta ole sitä tehnyt. Työvuorot ovat mitä ovat ja hermot menee.
Tiedän, ettei kummallakaan alalla pääse rikastumaan, mutta mutta
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapsesi maksavat siitä kovan hinnan.
Eihän tässä perhepäivähoitajista kysyttyy vaan lastenhoitajan ammatista. On muuten nykyään ihan lähihoitaja sekin :) ja työskentelee päiväkodissa.
Ja tosiaan lähihoitajakoulutuksesta ja lastenhoitaja-ammatista oli kysymys. Ei perhepäivähoitajista, jotka tienaa liian vähän työn vaativuuteen nähden. Sitä työtä en edes harkitse.
ap
Alue: Aihe vapaa
Kummallakaan alalla ei kauheasti tienaa, joten eikös ehdottomasti parempi vaihtoehto ole se työ, josta tykkää.