Mua etoo miehet jotka ajaa mesellä tai jollain muulla juppiautolla.
Yleensä ovat sellaisia niljaskoita, yök. Olenko ennakkoluuloinen?
Kommentit (21)
tavallinen ihminen, ne haluu jonkun blondipimatsun kikattaan kainaloon. Mä kans en välitä yhtään sellasista iilimato ukoista ja juu aika tavis oon mäkin mutta Opelia en omista.
esim. yksi keski-ikäinen mesemies ajoi kylmän viileesti invaparkkiin vaimonsa kanssa. olin oman autoni pysäköinyt oikealle paikalle invapaikan viereen, ja heidän siihen kurvatessaan näytin sormellani hymyillen invamerkkiä (turha toivo että olisivat tajunneet ;). kun olin kauppaan menossa sisälle, mies vielä avasi auton oven ja sössötti jotakin, en edes kuullut/kuunnellut mitä. Eikä kumpikaan siis ollut inva :X
ja todella on niin tavis suomalainen jörrikkä ukko, että!
ei oo yhtään limanen eikä esitä mitään!
ja mä muuten en oo kikattava blondi, vaikka joskus sen viereen istahdankin!! =)
No joo, minun mies ajaa kanssa 500 Bemulla on ja maailman täydellisin mies:)
yleensä hyvin toimeentulevia ja elämässä kiinni...itsevarmuuttain usein löytyy
sillä on erittäin hyvät ajo-ominaisuudet, eikä ulkonäössäkään valittamista ole.
Mies laittaa autoja harrastuksena omaksi ilokseen, jotkut miehet nyt vaan tykkää autoista.
Mieskin ajaa kyllä, mutta mulla on uudenpi.
Näihin törmää usein näihin juttuihin mersukuskeista.
Sen oon kyllä huomannu että mersukuski mies katsoo vähän pidenpään kun ajelee mersulla itsekin.
menestyville ihmisille, TEHKÄÄ JOTAIN ITSE, niin ei tarvitse valittaa!
Jos olisit viitannut Audiin tai Bemariin, olisin voinut jaksaa tuohtuakin, nyt lähinnä hymyilyttää.
nim. saabistit älkää vaivautuko (vaikka olisikin turbo)
Minulla farmari-mersu ja miehellä sedan-mersu ja lisäksi mersun pakettiauto!
" ...ne haluu jonkun blondipimatsun kikattaan kainaloon. Mä kans en välitä yhtään sellasista iilimato ukoista"
Voi herranjestas. Mä olen aina ihan vilpittömästi ihmetellyt suomalaista mielenlaatua. Melkein missä muualla maailmassa tahansa jos joku ajaa hyvällä autolla/on hieno talo tms. sitä pidetään positiivisena ominaisuuksena ts. ajatellaan että tuo ihminen on tehnyt jotain oikein kun on menestynyt. Täällä se on suurin synti jos ajat Mersulla/BWM/Audilla ja voi kauheeta jos sulla on vielä lisäksi mukava talokin... Sussa on pakko siis olla jotain vikaa ja ainakin olet pinnallinen. Sanokoon kuka mitä tahansa mutta nämä jutut/ennakkoluulot johtuvat aina yksinomaan kateudesta.
t. Mersulla ajava (nainen) joka ei halua blondipimatsua (edes miespuolista) kikattamaan kainaloon
" Täällä meilläpäin ainakin yksi yleisimmistä autoista on mersun maasturi, ja täällä jos missä asuu hyvin toimeentulevia ihmisiä." Hiljalleen alkaa hymyilyttämään...
kivaa, että on hienoa. Varmaan mukava aina sanoa, että asunpa siellä...:DD t. 35
kateellinen, ei tarvitse. Inhoan yli kaiken tämän ajan henkeä: statussymboleita, materialismia, minä ensin-muista viis. Aivan samaa kuin 80 -luvulla. Näin lapsiperheenä tuntuu kurjalta yhteisöllisyyden katoaminen, missä itse on omassa lapsuudessaan saanut elää. Tekee mieli välillä pistää aivan ranttaliksi av:n keskusteluissa.
Jupit vetää bemareilla, audeilla ym.