Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pompiin hintojen " pompii" lisä

30.01.2008 |

Alku kaudesta jotain uutuuksia ostelin Pompiista ja nyt satuin käymään kilpailevissa kaupoissa ja tosi moni tuote on Pompiissa lähtöjään paljon kalliimpaa kuin muualla. Aivan paras oli Timberlandin tyttöjen talvikengät. Alkutalvesta ostin Pompiista ja makso karvan alta 120e nyt katselin samoja kenkiä Kampin Timberlandilla ja lähtöhinta oli 65e. Timbelläkin Kampissa on kaikki -50%, joten sieltä olisi saanut ihan kivaan hintaan kenkiä, jos olisi tarvinnut.

No juu tuo oli räikein esimerkki mikä nyt pisti silmään, mutta usein on kymppi/kaksi kalliimpaa kuin muualla. Ulkolaisiin nettikauppoihin verrattuna todella paljon kalliimpaa.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä Harjaneilikan kanssa - huonoon käytökseen ei tarvitse vastata huonolla käytöksellä. Itselläni on _äärimmäisen_ pitkä pinna, johtuen varmaan töistäni, jossa sen on kestettävä ja kestettävä ja vielä kerran kestettävä. Ymmärrän kyllä, että jollain muulla ei pinna kestä suoranaista loukkaamista ja se paistaa sitten äänestä/äänenvoimakkuudesta. Oleellista lienee kuitenkin se, että meneekö siinä loukkaantumisessa/suuttumuksessaan sitten vielä alhaisemmalle tasolle - eli lähteekö loukkaamaan loukannutta tai esittämään vastaherjauksia tai aiheeseen kuulumattomia epäilyjä tms.. Näitä mieheni ei tehnyt. Antoi vaan palautetta siitä, että myyjän käytös oli hänen mielestään törkeää. Miehelläni on koko suhteen aikanamme kaksi kertaa paistanut äänestä suuttumus, joten hänelläkin on minusta erittäin hyvä ärsytyksensietokynnys. Kyllähän minäkin ihailen ihmisiä, jotka osaavat kaikkee suhtautua tyynen rauhallisesti, vaikka heitä loukataan, koska se yleensä saa loukkaajalle vielä pahemman olon - mikäli nyt loukkaajalla on jotain omaatuntoa ja tunneälyä itsellään ja suurimmalla osalla ihmisistä on, todella harvassa on ne tapaukset, joilla ei ole. No, mutta jos tästä jotain opiksi pitää ottaa, niin ehkä sen ainakin, että mieheni voi käydä Pompiissa harjoittelemassa ärsytyksensietokykyään (hän ei taida esim. töissään saada tuommoista lokaa niskaan jatkuvasti, kuten minä saan ja siten minuun on jo hyvä teflonpinnoite tullut). Eilen jo iloisesti ilmoitti, että mielellään lähtee sinne täällä toisessa ketjussa mainittuun lastenvaateliikkeeseen. Sinänsä aika mielenkiintoista, että miksi juuri lastenvaate- ja lastentarvikeliikkeissä usein tarvitaan tavallista pidempää pinnaa - ainakaan minulle ei ole kohdalle tullut muissa liikkeissä niin paljon omituista tuputtamista ja ilkeää herjanheittoa. Mutta onneksi on paljon ihania liikkeitä ja nuo muutamat vain poikkeuksia! Ruusuja voisi antaa monelle liikkeelle palvelusta, esim. kahdestakin Bobosta voisin antaa positiivista palautetta viikonlopulta.

Vierailija
62/68 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry nyt menee ihan asian vierestä mutta kauanko olette olleet yhdessä ? Ja mistähän tuollaisia miehiä löytää ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan mieheni kanssa oltu vajaat kymmenen vuotta yhdessä ja mieheni on suuttunut ylipäänsä ehkä kolme kertaa koko aikana. Joskus on ärtynyt, mutta ääntään on korottanut ja oikeasti vaikuttanut suuttuneelta tosiaan ehkä kolme kertaa. Eli on se ihan mahdollista löytää sellainen ihminen, jolla on sekä korkea ärsytyksenkestokyky että yleensä itsehillintää ja hyvät käytöstavat.

Vierailija
64/68 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen vuotta ollaan oltu yhdessä, joten ei vielä kovin kauaa ja netistähän tuo löytyi. Ja samaa maata oli muuten exäkin - häneltä opin itse oman työni lisäksi hirveästi itsehillintää (olen itse ollut joskus nuorena aika paljon tulisempi luonteeltani, mutta aika naurettavalta tuntui itsekseen räyhätä miehelle, joka oli kuin itse tyyni rauha aina - ihan alkuunsa se kyllä lisäsi kuin vettä myllyyni, kun mies (siis exä) asettui kaikessa kuin yläpuolelleni eli meni aikansa ennen kuin opittiin molemmat menemään asioiden yläpuolelle). On se jännä miten jotkut ihmiset tuo toisista ihmisistä ne parhaat puolet esiin ja jotkut toiset taas ne kaikista huonoimmat.

Vierailija
65/68 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoimakaan ei ole enää kaksinen ainakaan kenkien suhteen ja palvelu on mitä on. Osaan kyllä tilata netitse ja ostaa matkoilta ja muista liikkeistä.

Hyvä palvelu on mielestäni sellaista, että asiakasta tervehditään. Häntä pitää osata tulkita niin, että osaa tarjota palvelua, kun vaikuttaa siltä, että se on tarpeen. Jos hiukankin viitsii pitää asiakasta " silmällä" , todennäköisesti huomaa, jos asiakas tarvitsee apua.

On pakko sanoa, että jos olisin ollut Melban mies, olisin kääntynyt kannoillani ja jättänyt ostokset tekemättä.

Vierailija
66/68 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin on " pakko" nyt kertoa oma kokemukseni kyseisessä liikkeessä asioimisesta, kun näin tämän keskustelun. Olin etsimässä välikausihaalaria ja mietiskelin sitten kassan ääressä olisko kyseinen ver de terre hyvä haalari. Myyjä oli to-del-la omituinen että lopulta kysyin suoraan, pottuiletko minulle?? Ihmettelin siis, puoliksi itsekseni, mm. miksei haalarissa ole jalkalenksuja. " Mitä sinä niillä teet" , " ompele itse sellaiset jos välttämättä haluat" , ja kysymykseeni eikö myyjän lapsella joka oli käyttänyt vastaavaa haalaria, ollut lahkeet noussut nilkoista ylös, " hän ei ainakaan äitinä katsele lapsensa lahkeita koko ajan" . Kommenttiini kun haalarissa ei ole tuulilistaa vetoketjun päällä (vertailin kun useissa muissa oli), tuli ikävänsävyisesti " mihin ihmeeseen aiot lapsen viedä, purjehtimaanko" . Tuli sellainen olo että voiko olla että tuo myyjä pottuilee mulle vai kuvittelenko vaan, mutta kun sitä jatkui ja jatkui...

Oikeasti mietin ostaa sen haalarin (kun muualle oli jo vaihdettu talvimallisto ja tämä oli lähes ainoa mitä löysin välikausimallia), mutta myyjän, noh, sanon että puolitörkeä käytös sai lopulta nakkaamaan haalarin siihen ja sanomaan kiitos näkemiin. Enkä enää sinne liikkeeseen mene vaan kannan rahat ihan muualle.

Vierailija
67/68 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi varmaan ihan kiinnostavaa luettavaa. Aika hurjan epäedullinen mainospala, lukijoita täällä taitaa olla melkoinen joukko.

Vierailija
68/68 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huom! toisaalta välillä/aikaisemmin olen saanut ihan ok kohteluakin.Jotenkin vain on tullut jo aikaisemminkin ko. liikkeessä asioidessa tunne, että toisia palvellaan ja toisia ei.En tarkoita tällä mitään tuputtamista tms. vaan tunnetta siitä, että toiset asiakkaat ovat tärkeämpiä kuin toiset.Outoa, sillä vastaavaa tunnetta minulla ei ole monessa muussa pienessä lastevaateliikkeessä.

En halua tässä julkisesti kertoa koko tilannetta mutta tilanne oli hyvin samankaltainen kuin muillakin on ollut.Ko. liikkeessä touhotettiin vain " vakiasiakkaiden" ympärillä ja itse seisoin täysin avuttomana vieressä lapsien kera.Olin ostamassa oikeasti ison kasan vaatteita ja vielä _normaalihinnalla_ mutta myyjän törkeä käytös sai minut jättämään ostokseni tekemättä.

Itse valitin asiasta omistajalle ja ympäripyöreästi hän asiaa pahoittelikin.Itselleni tuli vain väistämättä tunne, että vika olisi ollut minussa ja " jos ei palvelu kelpaa niin voi mennä muualle" .Aikaisemmin Pompii kuului suosikkiliikkeisiini mutta tuon tapauksen jälkeen asioin mielummin muualla!