Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittävätkö " kaverinne" hyötyä teidän työstänne?

Vierailija
30.01.2008 |

Ketuttaa, kun tutun tutut yrittävät nyhtää multa ilmaisia matkoja tai muita etuisuuksia. Hyville ystäville olen matkoja laittanutkin ja varsinkin jos itse olen mukana, mutta sitten on näitä tapauksia, joista ei muuten kuulu mitään, mutta kun tarttis päästä reissuun, soi mulla puhelin. Parasta oli, kun mun yläasteajan kaverin isoveli soitti ja ihan pokkana kyseli. Mä en ees kehtais.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ehkä haetaan että kauhistelisin niitä erityislapsia ja ottaisin kantaa jonkun naapuruston lapsen käytökseen...

Sellaista uteliasta meninkiä.

Erityislastentarhanopettaja

Vierailija
42/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveästi ole vaivanneet, sulla on fiksuja ystäviä : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutkija biokemian alalla. No joskus tietysti kydellään ominaisuuksien periytyvyyksistä ym., mutta niihin tietysti vastaan mielelläni.

Vierailija
44/45 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

housunsa, korjauttivat vetoketjunsa ym. nykyisin sanon että ei käy ja sillä siisti

Vierailija
45/45 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttujen, sukulaisten, kaverien ja muittenkin.. ILMAISEKSI. Olinhan juuri valmistunut ja tarvitsin harjoitusta..

Monesti kun lupasin että saksin yhden pään (kaverini) tulikin hän paikalle parin kaverinsa ja äitinsä kanssa :/

Siinä vierähtikin mukavasti lauantai jos toinenkin..´

Lopulta ilmoitin, että se on sitten 10 euroa (silloin 60 markkaa) per pää.. ota tai jätä.

Johan alkoi nää pahimmat " toin kaverinikin" -tyypit putoilla kuvioista.

Eikä enää tullut yhden pään mukana 6 muuta..

Vieläkin leikkaan ilmaiseksi äitini, isäni, siskoni ja veljeni hiukset. Ja kummilasteni. (ja tietty oman perheeni)