Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittävätkö " kaverinne" hyötyä teidän työstänne?

Vierailija
30.01.2008 |

Ketuttaa, kun tutun tutut yrittävät nyhtää multa ilmaisia matkoja tai muita etuisuuksia. Hyville ystäville olen matkoja laittanutkin ja varsinkin jos itse olen mukana, mutta sitten on näitä tapauksia, joista ei muuten kuulu mitään, mutta kun tarttis päästä reissuun, soi mulla puhelin. Parasta oli, kun mun yläasteajan kaverin isoveli soitti ja ihan pokkana kyseli. Mä en ees kehtais.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri on kampaaja ja kaikki tuntuu olettavan, että kaveri laittaa kesälauantaisin mielellään häihin menijöiden hiukset ja aina muutoinkin juhliin. En oikein ymmärrä, mistä se oletus tulee, että joku jatkaisi työpäiväänsä hyvää hyvyyttään vapaa-aikanaan ilmaiseksi.

Vierailija
2/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta pyydetään vaikka mitä alennuksia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen th. Meille on tultu jopa yöllä koputtelemaan ovelle ja kysymään, pitääkö lähteä tuohon parin kilsan päähän lääkärille.

Vierailija
4/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tekis mieli pistää lasku konsultoinnista. T: puutarhuri

Vierailija
5/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: lääkäri

Vierailija
6/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkoilta (olen lentoemäntä). Ensinnäkin ne layoverit on yleensä tosi lyhyitä ja pitäisi nukkuakkin jossain välissä ja toisekseen se on mun työtä, eihän muutkaan tuo töistä tuliaisia. Ja käyn töissä jotta voisin elättää perhettäni. Maksaahan ne tuliaiset.

Vierailija
7/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Kosmetologi

Vierailija
8/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sinähän voisit tehdä minun firmani kirjanpidon, kun ei viittis maksaa siitä, kun on niin kallista" . Tätä olen kuullut sen sata kertaa! Miksi minulle ei pitäisi maksaa? Miksi minä tekisin työtäni ilmaiseksi ja vieläpä vapaa-ajallani? Kerran kysyin vastaukseksi yhdeltä raksamieheltä että sinähän voisit rakentaa minulle talon vapaa-ajallasi, meni hiljaiseksi.

Vierailija
9/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon miettiny, oonko jotenkin tyly, vai onko mulla vaan ihmeellisen fiksuja kavereita

t:lääkäri

Vierailija
10/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. hätäkeskuspäivystäjä

Vierailija
11/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pääsy Fasun henkkarimyymälään, ni pitäis heillekin hakea yhtä toista... Ihan ku se ois mun joku velvollisuus! En oo hakenu ja sit mökötetään :-D Eikä ole muuten edes sallittua hakea koko suvulle herkkuja.

Vierailija
12/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sinähän olet Nokialla töissä joten voisit hommata uusia puhelimia" joka kumminkaimalle

Vierailija
13/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa mieheni puhelin käydä kuumana, kun kaikki kyselevät kumminkaimoilleen kesätyöpaikkaa..

On joillain näemmä pokkaa. Mä olen sen verran vaivannut esim. atk-alan ammattilaista, että olen kysellyt ketä hän suosittelisi kyseessä olevaan hommaan.

Vierailija
14/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen nokialainen

Vierailija
15/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä radiossa, ja kaverit ajattelevat, että mun ois ihan helppo järjestää vaikka joku polttaripila radiossa... Ihan kuin se kiinnostaisi hirveästi kaikkia muita kuulijoita. JA siis ehkä tuollainen vielä kerran menisi, mutta kun kaikilta tuota pyydetään, ja tuntemattomat pyytää ja kaikki pyytää.

Samoin terveisten lähettely...

Vierailija
16/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pankissa töissä, mutta hallinnossa enkä tiedä ns. tavallisista pankkiasioista yhtään mitään. Ja jos osakekursseja osaisin ennustaa niin olisin rikas ;)

Vierailija
17/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkkitehti

Vierailija
18/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lastenhoitaja, joten mielellänihän minä otan pari tenavaa omien seuraksi, varsinkin töitten jälkeen... Sukujuhlissa pitäisi myös järjestää ohjelmaa lapsille yms.

Vierailija
19/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nyt joskus joku kysyy, miten joku sana kuuluu kirjoittaa.

Hävettää, kun tiedän, että appiukkoni on tuollainen kaikkien suhteiden silmitön hyväksikäyttäjä: jos tulee puheeksi, että tekisi mieli vaikka johonkin konserttiin tai teatteriin, niin eikös tämä ole kohta pumminut joltain tutultaan liput sinne. Samoin hänen lääkärinsä on tietysti kiinnostunut yhdellä vastaanottoajalla kommentoimaan myös meidän vaivojamme ja ottamaan ilmaiseksi vastaan... Sivusta tuota seuranneena en tajua, miten kehtaa.

Vierailija
20/45 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mokani alun alkaen, kun olen tähän orjuuteen suostunut.. Perheeni ei ole suostuvainen maksamaan työstäni mitään, ystävät sentään maksavat, mutta odottavat saavansa pilkkahintaan.

Ja juu, kyllä minua ihan hirveästi kiinnostaa vapaapäivinäni väkerrellä hiuksia.

-kampaaja-