Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
SATU! Ymmärräthän, että sinusta ja perheestäsi puhutaan pahaa muun suvun kesken?!
Kommentit (8)
Ymmärräthän että toisen selän takana puhuminen ja sukulaisten jotakuta vastaan lietsominen on aivan moraalitonta käytöstä!
t. sivustakatsoja
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Satu: jätä koko suku omaan arvoonsa ja haistata pitkät - eivät ole ansainneet sinua! :D
luuletko tosiaan että MINÄ olen ainoa josta puhutaan pahaa?!
HAH!
Rakkaudella Satu
että siitä puhutaan pahaa,joka ei ole paikalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin suvun, naapureiden kun kaveriporukankin kanssa.. Juoruilu on niin kivaa.
Alue: Aihe vapaa
t. Satu