Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun menet hakemaan lapsesi hoidosta (tänään) niin

Vierailija
30.01.2008 |

minkälaista palautetta voisit antaa hoitajalle? Positiivista tai negatiivista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti. Ihana paikka, lapset pitävät aivan älyttömästi hoitopaikasta ja tädeistä ja sedistä.

Vierailija
2/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä päiväkoti on niin ihana ja olemem niin onnellisia, kun löysimme tämän.

Lapsi on kiintynyt hoitajiinsa ja kertoo usein kotona tyytyväisenä päivän tapahtumista. Lastentarhanopettajat ovat myös ystävällisiä ja jämäköitä ja vaativat sinnikkäästi lapsilta hyvää käytöstä, mikä näkyy myös kotona ja kotipihan lasten kanssa lapsen käytöksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastemme päiväkodissa on aivan mielettömän ihania opeja/hoitajia! He jaksavat touhuta lasten kanssa, kertoilla ja kysellä lapsen kuulumisia, tehdä retkiä lähelle ja kauemmaskin, olla innostavia ja kannustavia ja jossain ihmeen välissä jopa väsätä valokuvallisia vihkoja :) En tajua, mistä he saavat energiaa kaikkeen siihen, hattua nostan! On ihanaa, kun lapset menevät mielellään päiväkotiin aamuisin ja kyselevät jo illalla, mitä kivaa seuraavana päivänä on tiedossa. Oikeasti en ole osannut kuvitellakaan, että tällaisiakin päiväkoteja on. Jostain syystä päiväkoteja yleensä mollataan :-/ Vaikka toisaalta useimmiten kuulee negatiivista vain sellaisilta, jotka itse tai joiden omat lapsetkaan eivät edes ole koskaan olleet päiväkodissa itse...

Kiitos siis teille, ihanat ammattitaitoiset kasvattajat - olette oikeasti lapsille ja koko perheillekin kullanarvoisia!

Vierailija
4/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eilen illalla kun täyttelin eskariin hakulomakkeita, niin tytölle tuli itku, kun ei halua pois nykyisen lastenhoitajan ryhmässä.

Ryhmässä on ope vaihtunut moneen kertaan, mutta tämä yksi hoitaja on pysynyt lapseni hoitajana 2 vuotta. Ja hän on näköjään tytölleni tärkeämpi kuin olin kuvitellutkaan.

Vierailija
5/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on niin lämmin ihminen. Todella pitää kaikista lapsista, mutta osaa pitää kuria. Lapset oppivat paljon kaikenlaista, ja hoitaja iloitsee heidän kanssaan uusista asiosita.

Vierailija
6/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minulla on kokemusta vain tästä yhdestä (kunnallisesta) päiväkodista. Vieläpä Helsingissä, missä kunnallisten päiväkotien pitäisi tämän palstan mukaan olla ihan karseita...

Vierailija
7/7 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosin minulla on kokemusta vain tästä yhdestä (kunnallisesta) päiväkodista. Vieläpä Helsingissä, missä kunnallisten päiväkotien pitäisi tämän palstan mukaan olla ihan karseita...

Ensimmäinen paikka oli aivan unelmapaikka. Ainoa, mistä olin huolissani oli se, että luulen tätien antaneen lapsilleni liian helposti periksi. Mutta en kuitenkaan tätä koskaan sanonut.

Toisessa päiväkodissa johtaja on sellainen, että hän pilaa paikan ilmapiirin. Aina kun hän ei ole paikalla, muut hoitajat juttelevat avoimemmin ja mukavammin. Kun tämä johtaja on paikalla, niin ilmapiiri on kylmä ja pelokas. Aivan kuin muut hoitajat pelkäisivät, mitä se johtaja taas sanoo. Jos tämä johtaja vaihtuisi, niin luulen, että se paikkakin muuttuisi mukavammaksi.