Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä saa tilattuavaatteisiin nimikko nauhoja?menee hermo kun päiväkodissa aina vauhtuu pojan vaatteet.

Vierailija
29.01.2008 |

miksikä niitä kuponkiuutisten nimi nauhoja kutsutaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt alkaa jo hermoa kiristään kun aina jotain hukkuu. nimi kyllä lukee tussilla ulkovaatteissa yms..

Vierailija
2/7 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄytännössä olivat todella " hankalia" ja työläitä käyttää. Tarvitsevat kiinnittyäkseen korkean lämpötilan silitysraudalla, tai ompelun. Harva vaate kestää niin kovan lämmön, lisäksi kun rautaa pitää painaa kovaa jonkin aikaa lapun päällä, että liima käy vaatteeseen kiinni. Ompeleminen taas on mielestäni kovin työlästä. Parhaan tuloksen olen saanut, kun olen kirjoittanut pesulappuihin lapsen nimen. Ei tuo nimi niissä euroteamin lapuissakaan ole sen isompi tai näkyvämpi, päinvastoin - teksti on lapussa pienellä ja haalealla värillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan sen aina kuulakärkikynällä vaatteen lappuun ja hyvin on toiminut.

Vierailija
4/7 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelen ne yleensä kiinni sivusaumaan keskeltä kahtia taitettuna päistään parilla pistolla - helppoa. Ainoastaan päällysvaatteisiin ompelen näkyvämpään paikkaan.

Vierailija
5/7 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsokaas kun usein joku vanhempi nappaa lapselleen toisen lapset vaatteita, ja ylläri kun yleensä ne nimet puuttuu suurimmalta osalta - ei auta vaikka lappua ovessa ja sanotaan vanhemmille, mutta itse nykyään kirjotan itse, kun tiedän kenen ja nimettömänä tietenki

Vierailija
6/7 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun mielestä päiväkodin henkilökunnan muistaa ulkoota kaikkien lasten vaatetus? Yleensä jo kun lapsi aloittaa päivähoidon pyydetään ne vaatteet merkitsemään. Jos tätä ei tee, niin vaatteitden häviämisestä voi syyttää vain itseään. Toki joskus voi hävitä joku merkattukin, mutta ne sentään usein löytävät takaisin omistajalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tavalla lenkin voi myös helposti irrottaa,kun vaate jää pieneksi ja siirtää uuteen vaatteeseen.



Silittely ja nauhan ompelu joka reunalta kiinni onkin varmaan kyllä hankalaa, mutta tuollaiset hölmöilyt haiskahtavat jo hieman uusavuttomuudelta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä