Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

astmaatikkoja paikalla - oireista?

Vierailija
16.01.2008 |

Haluaisin vähän kysellä astmaoireista teiltä, joilla diagnosoitu astma. Minulla on vuosien siitepölyallergiarasite (kaikki mahdolliset lähes) ja nyt viimeisen vuoden aikana alkanut kutittaa keukoputkia + pitkään kestäviä kuivia yskiä (menevät kyllä aina ohi pitkillä lääkekuureilla). Lääkäri täällä paikallisessa yksityisessä on sellainen, että ei kuuntele tippaakaan potilasta...yritin kysyä, kuuluuko tämä lepattava tunne keuhkoputkissa (en osaa kuvata muuten) astmaan mutta hän ei edes kuunnellut kysymystä, selitti vain, että " alkava astma" . Tunne on kuin keuhkoputket itsestään supistelisivat. Se on aina ajoittain mutta en osaa yhdistää sitä mihinkään yksittäiseen tekijään. Esim. kesällä rakennusaikana sitä oli usein ja yhdistins en silloin rakennuspölyyn. Nyt sitä on taas enkä tiedä, mistä se nyt johtuu. Kuulostaako yhtään tutulta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä