Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nenäleikkaus

Vierailija
26.05.2014 |

Olisiko täällä paikalla joku, jolle on tehty nenäleikkaus esteettisistä syistä?

Olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksestasi näin jälkeenpäin, kannattiko? Oletko tyytyväinen lopputulokseen? Paljonko maksoi leikkauksesi ja oliko mielestäsi rahan arvoinen? Minkälaisia ajatuksia nenäleikkaus sinussa herättää näin jälkikäteen?

Olen pohtinut nenäleikkausta puolitosissaan jo muutaman vuoden, olen kyllästynyt siihen että kasvoissani huomion vie aina nenä, ruma sellainen. Nyt tutkistelin netistä hiukan asiaa ja järkytyin hieman hintatasosta, 10 000e pienestä esteettisestä leikkauksesta tuntuu todella kovalta.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olisiko jollain kertoa Kaarlo Ståhlbergin nenäleikkauskokemuksista? Mielellään vielä sellaisista, joissa tehtäisiin samat asiat kuin minulla: siron ja kapean nenän keskiseinämän suoristus, nenän tipin muotoilu ja kyömyn pieni viilaus

Arvostaisin kovasti kaikkia vastauksia

Vierailija
22/45 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian KS:lle leikkaukseen kirjoitti:

Hei, olisiko jollain kertoa Kaarlo Ståhlbergin nenäleikkauskokemuksista? Mielellään vielä sellaisista, joissa tehtäisiin samat asiat kuin minulla: siron ja kapean nenän keskiseinämän suoristus, nenän tipin muotoilu ja kyömyn pieni viilaus

Kävin konsultaatiossa samoin ajatuksin. Valitsin toisen kirurgin suljetun leikkaustavan vuoksi, mutta realistilta ja asialliselta vaikutti. Sanoisin vinkiksi, että kannattaa tosi tarkkaan kertoa, mitä itse toivoo ja haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko leikkaus jo tehty? Miten meni? Oletko tyytyväinen?

Vierailija
24/45 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että tarttee psykologia,ei kirurgia.

Vierailija
25/45 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta persoonalliset nenät ovat kauniimpia kuin muotoon veistetyt standardinenät.

Vierailija
26/45 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tästä sun klyyväristä on ollut juttua, moni sanonut että se tekee just susta sen näädän mikä oletkin. Ei osaa ees kuvitella millainen turnipsi olisit ilman tätä näätsy nenääsi.

Vierailija
27/45 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi Rolfin klinikkaa. Mikäli komplikaatioita tulee saa heti avun. Ei ulkomaille näin tärkeään leikkaukseen. Look sanoi joku, ei ei ei. Look on haastettu useammasta öieleen menneestä leikkauksesta oikeuteen.

Vierailija
28/45 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissa paras taito nenien leikkaukseen, heillä ylivoimaisesti eniten kokemusta.

Ja olen kuullut vain hyvää sanottavaa, toisin kuin suomalaisten puoskaroinneista.

Vierailija
29/45 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tästä sun klyyväristä on ollut juttua, moni sanonut että se tekee just susta sen näädän mikä oletkin. Ei osaa ees kuvitella millainen turnipsi olisit ilman tätä näätsy nenääsi.

Moni? Kenestä puhutte?

Vierailija
30/45 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta persoonalliset nenät ovat kauniimpia kuin muotoon veistetyt standardinenät.

Onko sinulla persoonallinen nenä? Onko sellainen, että muut siitä huomauttelevat? Tuleeko tuntemattomat kertomaan kadulla, että olet ruman?

Ai ei vai?

No sinullahan onkin sitten paljon kokemusta ja viisautta tulla kertomaan, millaista on elää "persoonallisen" nenän kanssa. 

Vierailija
31/45 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa sitten Espanjassa leikattu. Ei perinteisellä menetelmällä vaan "ultrasonica" uusi metodi.

Ei tuppoja nenään, ei mustelmia eikä minkäänlaista kipua. Viikon verran oli se muovinen suoja nenässä ja sitten sen otettiin pois. Pari viikkoa nyt leikkauksesta, nenä tietty vielä turvoksissa mutta muuten kaikki ok. Maksoi 4800 euroa

Vierailija
32/45 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ultrasonic leikkauksesta olisi kiva kuulla lisää, onko jollain kokemusta? Olen jotain videoita katsonut aiheesta kyllä. Itse olen miettinyt nenäleikkausta välillä enemmän, välillä vähemmän, mutta nyt se on taas jotenkin mielessä. Ainut vaan se pitkä ja vaikea toipumisaika pitkine sairaslomineen, se pelottaa ja mietityttää. Siksi tuollaiset uudemmat menetelmät kiinnostaa.

Vierailija
33/45 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso instagramista vaikka katrie dalerin tarinoita. Kertoo siinä vähän siitä ultrasonic toipumisesta

Vierailija
34/45 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain tuoreita kokemuksia, olisi kiva kuulla lisää!

Vierailija
35/45 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin Virossa n. kaksi kuukautta sitten, Kasenom leikkasi. Mun nenässä korjattiin nenänpään pyöreys ja nenän "siipiä" kavennettiin. Kirurgi teki loistavaa työtä, nenästä tuli suora ja päästä kapeempi, mutta ei leikatun näköinen. Arvista ei ole jäänyt jälkeäkään. Mä näytin aivan ihmiseltä koko ajan, mustelmia ei tullut minnekkään. Turvotusta oli aivan hiukan kasvoissa, ehkä eniten ylähuulessa. Nenässä toki myös mutta jo viidentenä päivänä näytin siltä että mitään ei oltu tehty. Kipua ei juurikaan, pahin ehkä kolmantena päivänä kun nenän turvotus saavutti huippunsa. Nenä oli auki alusta asti, eli pystyin hengittämään sillä. Toki sisällä sieraimissa vähän turvotusta mutta ei estäny hapen kulkua. Klinikalla hoitajat puhuivat suomea ja käynti siellä vaivaton, hyvä mieli jäi. Kirurgi tuli monta kertaa vielä jälkeenpäin juttelee ja kyselee oloa. Suosittelen! 

Vierailija
36/45 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kenen nenää sinä klyyväristä kirjoittanut kiusaat, mutta voin kertoa, että itsekin olen kuullut moisia kommentteja, tosin en ihan noin ruma-aivoiselta. Minua ei kuitenkaan nenäni haittaa, ja oikeastaan se antaa vain kasvoilleni lisää  luonnetta, koska ei ne muutkaan osiot niin kovin hyviä ole. Aivoja ja empatiaa sen sijaan olen yrittänyt kehittää ja saanut elämääni parempaa sisältöä. 

Vierailija
37/45 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kauan haaveilemassani nenäleikkauksessa, jossa korjattiin lähinnä nenänpään muotoa. Olin ottanut kolme viikkoa lomaa, mutta olisin voinut mennä jo viikon jälkeen töihin, kun teipit poistettiin. Mustelmatkin paranivat viikossa. Kipuja ei juurikaan ollut.

Turvotusta oli enimmäkseen sierainten sisäpuolella, mutta ilma kulki koko ajan. Kuivaa verta irtosi nenästä muutaman viikon. Olen todella tyytyväinen ja minua harmittaa ainoastaan se, etten tehnyt sitä jo parikymmentä vuotta aikaisemmin.

Vierailija
38/45 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan käynyt Viron Health Clinic'issä?

Tahtoisin pienennyttää mun isoa nenää, joka on suunnilleen sellainen kun hiihtäjäsuuruus Marja-Liisa Kirvesniemellä, paitsi leveämpi. Olisi pitänyt tosiaan leikkauttaa jo vuosikymmeniä sitten, mutta ei ole ollut varaa. Nyt hinnat puoliintuneet.

Kukaan onnistuneesti pienennyttänyt iso tuulenhalkojaansa?

Vierailija
39/45 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole tehty, mutta tuttava meni sellaiseen. Hänellä nenän rumuus oli vain päänsisällä. Hänellä oli mielestäni ihan tavallinen ja huomiotaherättämätön nenä ennen leikkausta. Sitten kun nenä oli leikattu, se oli edelleen mielestäni ok, vaikka alkupeärinen olikin mielestäni parempi, mutta hänen mielestään leikkaus oli epäonnistunut. Sen jälkeen hän meni korjausleikkaukseen ja oli nenäänsä tyytyväisempi, mutta minun mielestä nenä on nyt kaikista epäonnistunein.

Nenä on nykyisellään liian pieni hänen muihin kasvonpiirteisiinsä nähden. Mietipä tätä ennenkuin päädyt leikkauttamaan nenäsi. Iän myötä kasvonpiirteet korostuvat lisää ja silloin on entistä kurjempaa, jos neneästä on tehty liian pieni.

Kuulostaa siltä, että tuttavasi oli enemmän psykologisen avun tarpeessa. Miksi ihmiset haluavat pilata ulkonäkönsä. 

Vierailija
40/45 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin dokkarin iranilaisista jotka leikkauttivat hienot nenänsä. Nyt näyttävät luurankonaamoilta eivätkä kutistetut pikkunokat näytä luonnollisilta kasvonpiirteisiin verrattuna. Pääasia että ovat itse tyytyväisiä. Ulkopuolisen silmiin näyttävät halloween hahmoilta. Kaikkea hyvää heille. Toivottavasti ei tullut hengitysongelmia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi