Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestääkö teillä muka Reimatec ehjänä edes yhden talven?

28.01.2008 |

Mulla menee hermot Reimatecin surkeaan laatuun. Ostin 4,5 v tytölle Reimatecin haalarin, jota on pidetty ehkä yhteensä 30 kertaa ja haalari on jo nyt ihan kulunut polvista ja pepusta. Toisessa polvessa on jopa reikä. Reklamoin tietty Reimalle ja haalari pitää lähettää sinne. Onneksi meillä on toinenkin haalari (Super-Remu), joka ei ole mennyt miksikään vastaavalla käyttömäärällä. Sama juttu oli edellisen Reimatecin talvihaalarin kanssa, jonka tyttäreni sai tohjoksi 1,5-vuotiaana. Mä en enää ikinä osta Reimatecia!!!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vyötärömalliset ja yli 2-vuotiaan käytössä olevat ovat käyttökelvottomat vajaassa talvessa, vaikka kolmen päivän välein käytössä onkin kakkoshaalari. Siirrymme välikausipukuihin hieman etuajassa.

Ensi talvena meille ei ostata plussakelien puvuksi Reimatecia - ei plussaa eikä tavallista vaan kokeilen ensimmäistä kertaa Super-Remua. Kakkospukuna mielestäni R-merkkejä kauniimpi Lenne. Toivottavasti pääsisimme näillä kevääseen saakka kastumatta!

Vierailija
22/35 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ilman ketää syyttämättä tai kritisoimatta!!!!

Onko haalarilla väliä kulumisessa?? Mikään haalari ei ole 100% hajoamaton. Eli itse henk koht olen sitä mieltä että ei kannata haalaria siitä syyttää, toki eipä ole kenenkään syy :)

Totta kai harmittaa paljon että on ostanut kalliin haalarin ja se hajoaa!

Mutta fakta se haarniska taitaa olla sellainen mikä kestäisi täysin ehjänä, mutta kyllähän sekin kuluu varmasti käytössä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hiekkapaperia ja päästää vettä läpi. Haalari kesti joulusta jouluun.

Tää oli kyllä ihan tulossa oleva asia, kun pojalla on farkun polvetkin puhki =D Olen tykännyt reimateceistä tosi paljon, mutta en viitsinyt alesta nyt sellaista ensi talveksi ostaa, kun en saanut plussaverisota vaan ostin kokeeksi Ticketin, jossa kangas tuntui paksummalta. Nähtäväksi jää kestääkö se paremmin vai huonommin. Pikkusiskoille ostin Jonathanin gcorduran ja toiselle reimatecin.

Eli en osta meidän lapsille enää kuin halvalla alesta noita tecceja tuosta 3-vuodesta eteenpäin tänne etelä-suomen lumettomaan talveen. Ja onhan tuo nykyinen ihan käyttökelpoinen, kun vetää kurahousut jalkaan tai sitten täytyy virittää paikat polviin.

Vierailija
24/35 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en odota haalarilta kulumattomuutta tai odota sen olevan ikuinen.

Meillä on kolmella lapsella ollut Reimateckin talvi- ja kevätpukuja, ja tämän talven puku on noin kahdenkymmenen käyttö kerran jälkeen miltei samassa kunnossa kuin vuosia sitten ostettu kaksi talvea todellisessa käytössä ollut puku. Tällaista en odota puvulta, johon olen käyttänyt 129 ¿ rahaa, ja jonka laatuun olen voinut ennen luottaa. Meillä " rymyäminen" ei olennaisesti eroa näiden käyttäjien kesken, ja todellakin on kyse siitä Reimateckistä.

Itselläni kyse on myös siitä, että olen maksanut jonkin verran enemmän puvusta rahaa, koska olen voinut luottaa sen kestoon ja toimivuuteen entisen kokemukseni ja puvun omaavan " statuksen" sekä puvun markkinoinnin luoman mielikuvan vuoksi, nyt " lupaus" on petetty, sainkin roskaa..

Ensi talveksi olen tilannut TTH:n puvun, ja koska minulla ei ole oikein omakohtaista kokemusta ja ¿luottamusta¿ merkkiin niin en todennäköisesti tämän kaltaiseen ketjuun puvusta kirjoittaisi vielä mitään, ensi talvena..

Reimateckistä on kokemusta, ja kokemukseni mukaan laatu on heikentynyt, ja meillä on / oli juuri viimeinen Reimatec -merkkinen talvipuku :)

eppuliini:

Kuinka paljon on haalarin kuluma lapsen iästä ja " rymyämisestä" kiinni?? kuin sitten itse reimatecistä?

Onko haalarilla väliä kulumisessa?? Mikään haalari ei ole 100% hajoamaton. Eli itse henk koht olen sitä mieltä että ei kannata haalaria siitä syyttää, toki eipä ole kenenkään syy :)

Mutta fakta se haarniska taitaa olla sellainen mikä kestäisi täysin ehjänä, mutta kyllähän sekin kuluu varmasti käytössä:)

Vierailija
25/35 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI KESTÄ!!! Olen siirtynyt kokonaan Travalleen.

Vierailija
26/35 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vielä muita talvihaalareita ole ollutkaan kuin SuperRemu. Tämä haalarimme on jo toista talvea käytössä eikä siihen ole tullut mitään näkyviä kulumia - näin siirtynee tosi hyvässä kunnossa seuraavalle lapselle ja ensi talveen.

Olen kaikille mainostanut (jos joku täällä kysellyt kestävän haalarin perään)

tätä SuperRemua ja nyt sain vahvistusta sille, että näin on muidenkin mielestä.

Välikausihaalarina meillä ollut Lenne, mutta nyt seuraavaksi ajattelin kokeilla Remua. Ihan mielenkiintoista nähdä, miten se pärjää kulutuskäytössä.

Vierailija
27/35 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eppuliini:

Mutta meillä tosiaan Reimasta lähti isoja paloja ja tuli viiltomaisia reikiä alle 10 käyttökerralla ja samaan aikaan sekä siitä eteenpäin käytetty Jonathan on kestänyt pojalla loistavasti. Mielestäni tuo Reima hajosi luvattoman nopeasti, ennemmin ovat kestäneet paremmin.

En tiedä, liekö oli joku maanantaikappale sitten?!?

Vierailija
28/35 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Reimatecejä ollut lähes joka vuosi sekä talvi- että välikausimallia ainakin toisella lapsella. Lapset nyt 6,5v tyttö ja 4,5v poika. Tottakai kulumaa alkaa näkyä jos vaate on toista talvea käytössä, mutta vedenpitävyys ei vielä ole mennyt eikä puhki ole kulunut. Yksiin housuihin tyttö sai koulussa pienen reiän jossain kiipeilytelineessä rymytessään.

Eli on kestäneet ja edelleen niitä ostetaan :)

Pahaa sanottavaa ei ole myöskään Remun tai Jonathanin perushaalarin kestävyydestä, mutta omaa silmää miellyttää useinmiten joku reiman malli ja väri.

Vierailija
29/35 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotiaana esikoinen hajotti sekä Reimatecin että Super Remun noin 2 kuukaudessa. Kumpaakaan merkkiä en ole ostanut sen koommin hänelle.

Vierailija
30/35 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selväähän se, että toiset käyttäjät ehtivät haalarin hinkata puhki samassa ajassa, kun toiset vasta vetävät eteisessä saappaita jalkaan.

Omat lapset kuuluvat siihen ryhmään, joka rymyää ja änkeää. On ilo, että lapset saavat ulkona purkaa energiaansa. Reimatecista olen tykännyt ja ehdottomasti paras haalari oli n. 2003-2004 välikausihaalari, joka on palvellut kosteutta hyvin pitäen, täysin ehjänä neljällä lapsella. Käyttökausia pian 10! Tämän haalarin jälkeen hankitut eivät ole kestäneet yhtä hyvin eli valmistusmateriaalilla on väliä ja se on muuttunut vuosien kuluessa.

Reimatecin voin taas jatkossakin hankkia, jos muut merkit eivät osoittaudu yhtä hyviksi tai paremmiksi. Nyt kuitenkin kokeillaan muita merkkejä - hinta-laatu-suhde ratkaisee meillä, kun omaan silmäänkään eivät Reimat kaikkein kauneimmilta näytä.

Vierailija
31/35 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän talviset Reimatec-housut kestivät rauhallisella tytöllä ehjänä neljä päivää, sitten oli polvet ja pylly puhki.

Palautin Reimalle, housut tuli takaisin viestillä " normaalia kulumaa" .

No, mielestäni ei ole normaalia, että 69 euron housut kuluvat lumella puhki neljässä päivässä.

Tyttö ei ole aiemmin saanut rikki edes henkkamaukan tuulihousuja pihakäytössä. (myös aiemmat Reimat kestäneet hyvin)

Eli, meille ei enää yhtään Reimatec-vaatettta osteta.

Vierailija
32/35 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pukua on pidetty tosi paljon, ja sillä on rymytty hiekassa, hiekoitussorassa, asfaltilla...sekä kotipihassa että päiväkodin pihassa. Puku tuli meille aikoinaan Hobby Hallin kautta, ja olen ollut tosi tyytyväinen.

Myös Remut ja Jonathanit sekä Reimat ilman teciä on meidän lapsilla kestäneet hyvinä.

Vierailija
33/35 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin alennusmyynnistä reiman haalareita ja myyjä sanoi, että kannattaa ottaa reimatec plus, jossa alaosa on vahvempaa kangasta, toinen kuulema hajoaa heti pakkasella, jos vaikka osuu kiveen.

Poika on käyttänyt reiman peuharihaalaria, se ei siis ole kovin vedenpitävä, mutta muuten todella kestävä. Ei ole saanut juurikaan kahdessa talvessa kulumaan. Nyt meillä jonathanin haalari ja olen ollut todella tyytyväinen.

Vierailija
34/35 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin haalarin Reimalle ja takaisin tuli vastauksella, että nykyään hiekoitushiekka on niin kulmikasta ja terävää, että haalari ei kestä, vaikka materiaali on kestävää. Eli Reiman mukaan haalarissa ei vikaa, mutta hiekoitushiekassa on. Jännä juttu vaan, että meillä ainoastaan Reiman haalari kärsii hiekoitushiekasta. Paljon enemmänkin käytetyt haalarit ne vaan pysyy ehjänä.

Laitoin Reimalle takaisin palautetta ja kerroin, että olen pettynyt haalarin laatuun enkä aio enää ikinä ostaa yhtään Reiman tuotetta. Lupasin mainostaa Reiman " laatua" myös kaikille tuttavilleni. Pienistä puroista syntyy iso virta.

t. Katanni (Reimaan täysin kypsynyt)

Vierailija
35/35 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

....mutta esim. Jonathan kestää...