Jonotan Elisalle!!!
20 minuuttia sanoo automaatti olevan jonotusajan...no ihan kiva palvelu sinänsä, että nykyään kertoo automaatti jo alussa kauan pitää roikkua linjoilla...
Mulle tuli nimittäin lasku, jonka loppusumma on laskussa 75,94¿ ajalta 8.11.-7.12...Ei mitenkään voi olla, sillä en paljon soittele ja ne mitä soittelen niin soitan miehen työkännystä ja tekstarit lähetän ilmaiseksi netistä...
Laskun erittelyssä loppusumma on 13,36...Ei helvetti. Tää on jo toinen kerta kun joudun olee tekemisissä Elisaan. Viimeksi olin kun huomasin toisen minun nimisen ihmisen olevan minun nettitunnareiden takana MINUN omassa profiilissa Elisan sivuilla. Siis näin tämän ihmisen kaikki tiedot, osoitteet jne...
Ja edellinen lasku oli kahden viikon ajalta, summa 5¿ ja risat! Mä sanon tän irti, otin alunperin Elisan jotta saan jotain hemmetin S-bonuksia, mutta mun puheluilla niitä ei paljon kerry!
Mikä on paras operaattori? Jämptein ja luotettavin?
Kommentit (53)
DNA sanoo siis Elisalle liittymäni irti, eikö vain?
Ap
mä laitoin aamulla meiliä elisalla, vastaus tuli jo klo 14 joten ei tuo nyt suhteettoman kauan mennyt.
Elisan laskutus alkoi sekoilemaan pahasti. Laskuja ei tullut ollenkaan viime toukokuun jälkeen. Yritin soittaa asiakaspalveluun ja lähetin sähköpostia. Sain vain tiedoksi, että laskutuksen kanssa on ongelmia ja pian ne päivittyvät ajan tasalle. Koko tänä aikana ei tietenkään ollut saldotietoja saatavilla mistään jne.
Lokakuun alusta sitten vaihdoin Saunalahteen ja vasta nyt tammikuussa sain Elisalta kirjeen kuinka he siirtävät parin päivän kuluessa perittävänsä ulosottofirmalle, sillä en ole maksanut laskuja. Soittelin Elisalle (pääsin läpi kolmannella yrittämällä ja tunnin jonotuksen jälkeen) ja kerroin, että yhtäkään laskua en ole saanut. Maksoin sitten kerralla koko summan vaikka se tuntuikin hieman suurehkolta. En vain enää jaksanut vääntää. Enää en koskaan mene Elisan asiakkaaksi, se on varma.
Tänään tipahti luukusta 120¿ puhelinlasku!! Ei ole todellista...Ajalta 8.12.-6.2. Erittelyssä summa 26,77.
Mitä vittua!? Mä en enää jaksa!!
AP
mutta maksoin silti. Olen kova puhumaan puhelimessa, mutta ei mun laskut ennen ole ylittäneet yli 70 euroa...
Mutta kun laskua luin, niin ihan on mahdollista että on omia puheluitani. Mutta mistä sitä tietää kun tuokin lasku oli muistaakseni marras-joulukuun lasku. Mä olen vielä vuoden " naimisissa" elisan kanssa.
pitkään elisan kanssa vaikka liittymä ei ollut enää voimassa. Onnea vaan!
että Saunalahti on sama kuin Elisa..
jonotin n. 20 minsaa (ennätyksellisen vähän aikaa, olin just pöntöllä kun en arvannut että vastaisivat jo) ja sain selvitettyä asiaa. Homma joltiseenkin hallussa:)
Odotan DNA:lta viestiä, että voisin jo siirtää uuden sim-kortin kännykkääni...
Ap
½v oli tulematta ja sitten parin viikon välein laskuja.
Laskuissa oli usein lisätty myöhästyskorkoja edelliseltä laskulta, vaikka oltiin ajoissa maksettu. kUn laskuja tutkittiin tarkemmin, elisa oli mielivaltaisesti siirtänyt laskujen eräpäivää eli jos laskussa oli eräpäivä vaikka 13.2 ja se oli maksettu myös tällöin, seuraavassa laskussa saattoi olla myöh. korkoja ja eräpäivä muka 1.2, joka sitten oikeasti oli laskutuspäivä eli laskun yläreunassa oleva päivämäärä.. Näin elisa kerää ihmisiltä rahaa, jos ei vät huomaa huijausta.
Ei olla enää elisan asiakkaita.
saa pitää oman numeron ja lataamalla saa puheaikaa niinpaljon ku tarvii. Eikä lasku ylläreitä tule. Kyllästyin ihan totaalisesti kaikkiin operaattoreihin.. Enään en tavis liitymää ottas.
En nyt jaksa koko tarinaa kertoa, mutta kyse siis laajakaistasta, jota ei saatu lopultakaan toimimaan. Elisan pisteessä jo kertoivat, että johtuu WLANista, jota Elisa ei suosittele, koska on niin epäluotettava standardi !!!! Jollakin kertaa jonotin yli 4 tuntia päivässä ja sitten yritin mennä fyysisesti jonnekin asiakaspalveluun, mutta sellaistakaan paikkaa ei Helsingistä löytynyt.
Sitten vaihdoimme Soneraan ja kaikki alkoi pelaamaan, kun vain tökkelit laittoi laitteisiin kiiinni. Eikä kyse siis ollut omasta osaamattomuudestani, tietoliikenteen DI kun olen ;) Nykyisin sitten Welho ja se rullaa myös kuin unelma.
Elisalla iso iso miinus ----------
Itse olen myös joutunut asioita selvittämään Elisan kanssa " ylempien" kautta. Ja sekin oli helvetillinen ruljanssi.
t. 40